Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:23


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 feb 2012 21:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 nov 2011 20:11
Indlæg: 102
Substans/er: Hash
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
Mig og min gode ven F, røg et pibehoved hash + en joint en time efter.
Vi brugte ca. 0,4 gram hash til piben og 0,6 til jointen.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Havde det fint. Glædede mig til at ryge - det var 4 uger siden jeg sidst havde røget.

Triprapporten
Hej :)

Unødvendig intro med indblik i at lave og ryge et pibehoved (spol ned for at læsse om rusen)
Jeg får fri fra skole og går over i en lille park, for at ryge lidt hash med en af mine venner (F) som allerede havde fri.
Parken er omringet af huse hvori pensionister titter frem, i tide og utide - hvilket godt kunne give nogle folk nøjer på men jeg er sådan set ligeglad. Der er sne over det hele så vi kan ikke sidde ned på bænkene. Vi havde aftalt at F skulle lave en joint klar til når jeg havde fri, men da F er et alkohol-vrag og havde glemt det måtte han mixe mens jeg stod og holdte vagt (siger til hvis der kommer nogen gåene ind i den lille park).

F gider ikke at riste og vi stopper derfor en pibe med uristet tobak og lidt hash. Vi får tændt og jeg inhalere ivrigt røgen. Tager på et tidspunkt så stort et sug at jeg knap kan holde det inde i 3 sekunder før jeg hoster rundt og bliver nød til at spise sne, for at tæmme ilden i min hals. Kan straks mærke at jeg er (lidt!) skæv, og vi begynder at gå ned mod hans hus. Jeg siger "hej" til hans mor da vi kommer ind i hans hus, og skynder mig op på hans værelse. Vi sidder og drikker lidt vin deropppe, mens vi skiftes til at hører en sang.

Rusen

Mens vi sidder deroppe på hans lille til-røgede men lyse værelse og hører musik lukker jeg øjnene, læner mig tilbage og griner. Jeg får de vildeste CEV (hallucinationer mens jeg har lukkede øjne). Jeg ser et neon-skilt i lilla. Så ser jeg solen gå ned mellem to bakker (det så meget episk og rørende ud). Så kom jeg til at tænke på alle mulige skønne oplevelser jeg har haft og jeg følte mig bare så glad, og alt var så skønt og dejligt. Jeg begynder at tegne lidt og prøver at lave noget psychedelisk-mystisk-mønster-halløj. Det blev ikke ret flot. Så øvede jeg mig i at rulle smøger med rød rizzla og pibe-tobak (gik heller ikke særlig godt - spildte tobak ud over det hele).

Vi ryger en fed mere, ud af hans vindue - og her går det for alvor løs:

Jeg tænker (med lukkede øjne) på alle mulige episke ting der er sket i mit liv, blev jeg helt sentimental og rørt og jeg ville bare rejse tilbage til mine minder. Jeg var lige ved at tude til sidst. "SNAP OUT OF IT" siger F og skuber til mig. Jeg åbner øjnene og griner - verden ser helt mærkelig ud. Havde faktsik helt glemt at der var en verden udenfor mit hoved, og med sådan et stort chock bliver man nød til at le. Når jeg har åbne øjne kan jeg slet ikke koncentrere mig om noget fordi hver gang jeg ser på et møbel (fx.) bliver mine tanker forstyrret af det. Jeg kan ikke koncentrere mig om så meget på en gang, og jeg glemmer hele tiden hvad vi laver.

Det hele var meget smukt - men endnu smukkere med lukkede øjne så jeg læner mig tilbage og nyder sangen "cherry" skrevet af Ratatat (med chilleren sang). Igen ser jeg alle mulige minder glide rundt i hoved, blandet med smukke natur-billeder. Alt føltes så smukt og jeg er virkelig glad - jeg har aldrig oplevet noget lignene.

Jeg kan bare mærke at alting virker så intenst. Som om tiden går lidt for hurtigt - så det er svært at følge med.

Til sidst tager jeg bussen hjem (havde lukkede øjne hele turen - på nær 3 gange hvor jeg lige kiggede ud af vinduet) og jeg sad bare og smilede i bussen. Det var ikke andre i bussen end mig og buschaufføren så ingen lagde mærke til at jeg sad med lukkede øjne og grinede). Utrolig dejlig og smuk oplevelse. Vil på et tidspunkt prøve at have bind for øjnene under et helt trip samtidig med at jeg hører musik. Med lukkede øjne på hash kommer jeg sgu i himlen!

Håber i kan lide den? Kom endelig med kritik!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2012 22:37 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 okt 2009 23:55
Indlæg: 118
Lyder som om du har haft et godt trip. Det er en kunst at beskrive rusens sødme, men synes at du kommer flot og levende igennem det. Hjernens forestillingsevne er stor og fuld af smukke og dejlige billeder, erindringer og forhåbninger. En hyggelig lille triprapport.
Har i øvrigt sådan nogle sovebriller liggende af en irrelevant grund. Har flere gange tænkt at bruge dem i trip. Nogle gange forsvinder det indre billede dog når man "leder" efter det, så de får lov at ligge lidt endnu. Skriv endelig en efterfølger. Tror i øvrigt, at du vil kunne lide ayahuasca. Det kan vise dig en kæmpe verden inde i dit hoved. Men hvis hash klarer den, så leg da endelig lidt videre med det ;)
Jeg er for Rudolph Steinersk til at give karakter :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team