Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:19


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 jan 2012 03:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 jul 2011 14:06
Indlæg: 0
Substans/er: Hash - Kashmir
Setting: I naturen
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
Dag 1: 2 smøgs med ca. 2g
Dag 2: 2 * 1 smøgs med ca. 1g

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
2 raske gutter!

Triprapporten
Hejsa! Nu vil jeg forsøge mig med min først triprapport.

Vi var 2 gutter der har kendt hinanden det meste af livet (Jeg er 21 i dag). Lad os kalde min ven for K.

K har røget en del tidligere men er trappet ned nu.
Jeg har røget en del det sidste halve år, men havde på givne tidspunkt holdt pause i 14 dages tid.


Dag 1 - 2 dage før juleaften:

Vi havde aftalt at vi skulle mødes i vores hjemby, hvor ingen af os har været "rigtigt" de sidste 4 år. Vi er begge flyttet derfra, og har kun været hjemme for at besøge familie, men aldrig været rundt og se byen, som den har udviklet sig de sidste 4 år.

Aftenen startede hos min mor, hvor vi fik et par glas rødvin og nogle småkager (De overskydende småkagerne tog jeg selvfølgelig med, eftersom vi skulle ud og ryge senere!)
Vi gik hen til et sted i byen, hvor man altid har kunnet ryge i fred og ro. Jeg har taget noget kashmir med, og K begynder at lave jointen da han er mere erfaren end mig. Jeg sætter noget musik på, og vi får snakket om alt mellem himmel og jord. K og jeg havde ikke set hinanden i 1 år, på det tidspunkt.

K får lavet jointen færdig.. En god fed 2 smøgs. Jeg havde ikke set hvor meget han puttede i. Jeg havde ikke tænkt over, at det vi røg var en del kraftigere end det han normalt røg (Han havde selv sagt, at han kun kunne skaffe dårlig ryger).

Jeg beder K om at tænde jointen. Han tager et hvæs, hoster og siger: wow.. det var stærkere end forventet! - Han sender jointen videre til mig, jeg tager et godt stort hvæs, hoster ligesom ham, kigger på ham og begynder at smågrine lidt.
K har imellemtiden sat noget Pink Floyd på, og be'r mig om at lyttet godt efter musikken.. Pink Floyd har aldrig sagt mig noget før… Indtil nu. Allerede efter 1 hvæs er jeg begyndt at blive småglad. Det er måske bare placeboeffekt der slår ind, men jeg var glad! Vi ryger videre på pinden, og begynder at få nogle dybere og dybere samtaler. Jeg har ikke oplevet en samtale betyde så meget før.. Det var helt helt specielt.. Da vi har røget den færdige rejser vi os op.


Jeg kigger over på K og siger at jeg er MEGET MEGET tørstigt.. og skulle have noget at drikke nu.. - Jeg kunne mærke at jeg havde røget for meget, og ville bare gerne ind et trygt sted, og have det rart.. Paranoiaen begyndte at brede sig i min krop. Vi gik ned på det lokale værtshus, og fik en øl hver. Jeg nåede at drikke 1 tår, og så faldt jeg ellers i søvn, med armene over kors, hen over det store træbord bagerst i lokalet.. Jeg vågnede i ny og næ, ved at stamgæsterne talte om os og grinte lidt af os.. Der kom nogle kommentarer om: Høhø! De har vidst røget for meget hva? - men ingen sure miner! De havde intet problem med det, og lod mig sove min koger ud. Efter 1 times tid kunne jeg mærke det hele peakede for mig. Jeg fik det godt, men også meget skidt, og løb ud på toilettet. Jeg prøvede på at kaste op, men kunne ikke, så jeg vælger at prøve at lave nr. 2… Og selvfølgelig, som det begynder at komme ud.. Skal jeg kaste op. PANIK! Hvad gør man? - Jeg prøvede at holde det opkasten inde, og fik skidt færdigt… Dåååååårlig rækkefølge! Jeg får vendt mig om, synet får mig til at kaste op i stridestrømme.. og først her bliver jeg MEGET panisk.. Mit opkast er blodrødt! Jeg skynder mig ud til K og råber: JEG HAR KASTET MINE MAVESÆK OP! JEG KASTER BLOD OP!!!!!!!!!! Han kigger på mig: Knægt.. du har drukket rødvin.. Slap af! Jeg begynder at grine voldsomt, sætter mig ved bordet, og sover en halvtime mere.. K prikker så til mig, og siger vi nok hellere må tage hjem. Vi grinte hele vejen hjem. Jeg lagde mig op i min mors sofa, så en film og faldt i en dejlig dejlig søvn!


Dag 2 - 1 dag før juleaften:

K og jeg mødes på et andet værtshus, og får en øl hver. Vi beslutter os for at vi skal ryge igen den aften, men slet ikke så meget som dagen før - ihvertfald ikke på éen gang!

Vi sætter os ned på stedet fra dagen før, og begynder at mixe. Vi laver en 1 smøgs, eftersom vi fik alt for meget dagen før. Vi ryger den, og jeg får den største optur på..
Pludselig kan jeg mærke noget i mit hoved der siger: Vi må nok hellere pakke sammen og gå. K siger jeg skal slappe af, men jeg insistere på at vi pakker min taske og forsvinder.

Jeg tror der går ca. 2 minutter fra vi har pakket sammen og er på vej ud fra stedet, da der kommer 4 gutter og siger: Drenge! Har I noget hash på jer? - vi siger begge; Næh, dét har vi sgu ikke! en af dem begynder så at prøve at gennemrode mine lommer, og siger så han skal have hvad jeg har.. K og jeg kigger skræmt på hinanden og siger: vi har altså ingen ting på os.. Kan vi ikke bare gå? Please? (Det skal lige siges at jeg er en høj, men splejset fyr. K er ikke så høj, men han kan slå fra sig hvis det er. Men vi var 2 mod 4, og jeg ved at 2 af dem tidligere har gået med kniv, så vi turde ikke gøre noget). Det går de så af en eller anden grund med til. K og jeg begynder at gå væk fra dem, kigger på hinanden: Vi.. løber nu.. ikke? .. Og jeg kunne kun sige: JO FOR SATAN!

Vi tonser så afsted, kommer et godt stykke væk, og kan høre de råber: Vi skal nok finde jer igen!!!! - K og jeg prøver at opretholde vores optur, og vil ikke lade deres idioti gå ud over vores aften. Jeg kan mærke at jointen er begyndt at sætte ind nu.. Vi beslutter os for at gå op til det kvarter i byen hvor jeg havde boet i 19 år.. Vi går og snakker og hygger hele vejen. Jeg prøvede at gå på line på kantstenene, og havde det bare fantastisk! Vi kommer op til mit gamle hus, og kan se at der er byggematerialer udeforan. Hele frontpartiet er blevet lavet om.. Vi står og kigger på det og taler om alle de sjove historier derfra.. Så kigger K og jeg på hinanden, med et blik der ikke kan misforstås… Vi kan se der ingen biler er, der er intet lys.. Så vi beslutter os for at liste om i baghaven, og se om der er noget anderledes der… Jeg går og nynner Den lyserøde panter melodien.. K går og smågriner, vi lister længere ind i haven, og pludselig siger K : DE ER SGU HJEMME ! FLYGT! så vi vælter ud af haven, jeg glider i noget mudder, men ud kommer vi.. Kigger på hinanden og flækker af grin.. K troede vidst at han havde set nogle….

Jeg kigger på K og siger: Dude.. vi har begge helt sort tøj på.. Lister rundt i en baghave, dagen før juleaften.. vi ligner sgu da to tyve! Vi må hellere komme væk!


Vi går så ned i et lille parkområde der ligger tæt ved mit gamle hjem. Finder en bænk, og beslutter os for at lave en pind mere.. Min koger er begyndt at aftage lidt, så vi måtte jo hellere lave en ny! Mens vi sidder der, fortæller vi en masse jokes og griner højlydt af dem.. Vi stopper brat, da der er et kæmpe lys der rammer os, og en stemme der siger: hvem er det????
vi kigger på hinanden: Øhm.. K og ***********?
Stemmen: Er i okay?
K: Ja tak!
Stemmen: Mangler i hjælp????!!!!
K: Øh nej, hvorfor da?
Stemmen: Det lyder bare som om der er en der brækker sig!
Mig: Ahhh det er bare K der griner sjovt!
Stemmen: Men I er sikre på I ikke mangler noget?!
K: Øhm.. høhøh, hvis du har et par kolde øl, og noget flæskesteg ville jeg blive glad!
Stemmen: Hahaha! I lyder som om I har det fint! Glædelig jul!
K: Haha i ligemåde! Og mange tak for omsorgen!


Vi sidder så og snakker om hvor gode mennesker der egentlig findes, og beslutter os for at fejre glade mennesker, ved at fyrer op for den joint vi lavede før. Vi beslutter os for at smutte videre, mens vi ryger.. Vi går en ny rute hjem til min mor, så vi kommer forbi K's gamle hjem.. Vi står der og snakker lidt om det hele, og jeg kan mærke suset fra jointen begynde at tage til. Jeg står midt ude på vejen og danser rundt om mig selv. Jeg var i himlen! Bedste rus længe!

Vi går op mod min mor, jeg er mega skæv på det tidspunkt. Jeg siger farvel til K, og går op til min mor.. Som til min store skræk, lå på den sofa jeg skulle sove på.. Jeg var mega skæv, min mor ved ikke jeg ryger, hvad gør jeg? Jeg gik ud i køkkenet, åbner en øl, hælder den ud over mig selv, drikker noget af den, for så at gå ind til min mor og sige at jeg var fuld, og ville sove.. Hun sagde så: Puha! Du stinker også langt væk af øl! Lykkelig over at det virkede flækkede jeg af grin ligeforan hende.. Hun kiggede på mig: Fulde svin ;-). Langt om længe var det bare mig, sofaen og småkagerne! Så jeg lagde mig i sofaen, åd alle kagerne, og så gik jeg kold.


2 meget forskellige aftener, men 2 dejlige aftener!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team