Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:26


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 nov 2011 00:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 sep 2010 16:55
Indlæg: 3
Substans/er: En halv "troldmand" med skunk og "marok" + 7-8 genstande.
Setting: I byen
MODs installed: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne:
Godt og vel en halv joint, eller en troldmand som de kaldte den.
Derudover fik jeg før jeg røg omkring 5 genstande, og 2-3 stykker efter.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Var i festhumør, men følte at der manglede noget.

Triprapporten
Her får i min 2. triprapport fra mit 2. egentlige "trip" efter indtagelse af cannabis.
Håber i vil tage jer tid til at læse den, selvom det kan virke lidt uoverskueligt! :)

Ø - uerfaren ryger. Kun røget få gange. Ven fra barndommen.
D - temmelig erfaren. Ven gennem 10 år.
A - også temmelig erfaren. Dog holder han en mindre pause.
U - Erfaren. Har vel røget omkring 50 gange efterhånden. En af mine rigtig gode venner.
L - Veninde fra folkeskolen. Fest-typen der er imod andre rusmidler end alkohol, da det er "farligt".

...Det var fredag, og vi havde aftalt vi skulle i byen.
Vi sad hos en af mine gamle veninder, L, hvor vi havde aftalt at drikke nogle bajere inden byturen.

Tidligere på dagen, havde jeg og flere af mine venner været til fredagscafé på vores skole, hvor vi havde fået et par bajere.
Efter et par øl, var vi begyndt at kede os, og A og jeg gik ud for at ryge en smøg. Vores fælles ven U, der ikke ryger gik med os udenfor.
Smøgen var færdig, men jeg tændte endnu en.
Da den var halvvejs ringede min mobil. Det var D, der bad os komme over til ham og nogle af hans venner. Jeg vidste godt, hvad der skulle ske,
da jeg havde fået fortalt, han havde skaffet noget virkelig god ryger - en såkaldt "troldmand" med skunk og noget "Nepal"-halløj. Aner ikke hvad det er, men det skulle være godt.
Vi gik ud i den tætliggende skov, hvor D fyrede op for en stor, fed joint.
Duften var lækker, og D stod og røg i et par minutter før han sendte den videre til Ø. Ø var ikke så erfaren, så han røg kun nogle få hiv - nok 4-5 stykker.
Jeg selv fik kun to hiv, da jeg bare skulle "smage", og snart skulle til at hjem igen, hvor jeg helst ikke skulle have røde øjne,
som jeg vidste fra min sidste omgang med cannabis, at jeg nok skulle få, hvis jeg røg mere.
Nå.. Da jointen er brændt ned, smutter vi tilbage til caféen, men vi bliver ret hurtigt enige om, at vi skal til at hjem.
Jeg kan på dette tidspunkt INTET mærke efter at have røget, men det havde jeg heller ikke rigtig regnet med.
Da jeg kommer hjem, smider jeg mig i min seng, hvor jeg tager en powernap.
Jeg vågner op, og begynder at gøre mig klar...

...Det var fredag, og vi havde aftalt vi skulle i byen.
Vi sad hos en af mine gamle veninder, L, hvor vi havde aftalt at drikke nogle bajere inden byturen.
Vi sad i starten kun 3 personer. L og en af mine venner fra min gamle skole, der ikke har nogen relevans for min rapport, så derfor undlader jeg at beskrive ham yderligere.
Vi fik drukket nogle øl, og efterhånden som aftenen skred frem, var vi blevet 10 personer.
Jeg har på dette tidspunkt drukket omkring 5 genstande, hvilket har gjort mig ret fuld, da jeg for det første er meget spinkel, og for det andet ikke havde spist ret meget.
Selvom jeg er fuld, føler jeg der mangler noget. Jointen der blev røget ude på skolen, gav mig lyst til selv at ryge.
Jeg ringer til Ø, som jeg ved har en troldmand magen til den D havde på skolen.
Vi aftaler at mødes kort efter, hvor jeg stikker ham nogle penge, og i bytte får en dejlig pind.
Jeg putter den i min cigaretpakke, hvor den får lov at ligge en times tid.
Ind går jeg, og da jeg kommer ind viser jeg D hvad jeg har fået fat i, og vi begiver os udenfor.
Vi går lidt væk fra L's indkørsel, da vi ikke vil blive set med andet end en cigaret i munden. Da vi får gang i den, vinker han to af de andre fest-deltagere over.
Jeg kendte kun den ene af dem - en jeg havde leget meget med, da jeg var helt lille, men som jeg nu ikke var ret tryg ved. Den anden virkede også lidt "hård".
Nå, vi får røget jointen færdig. Jeg har selv røget over halvdelen af den, og venter nu på at det skal sparke ind.
D og jeg går lidt væk derfra, og kort tid efter (5-10 minutter), fortæller jeg ham, at jeg skal brække mig.
Det står ud af mig i stride strømme. Det svier i halsen, men på en eller anden måde føltes det dejligt - som om alt det "onde" var ved at forlade min krop, så jeg kunne få det dejligt igen.
Jeg tænker og tænker, mere end jeg normalt gør - helt sikkert pga. cannabisen.
Jeg havde ikke andet end en t-shirt på, så jeg frøs af helvede til. Min ven spørger om jeg vil låne hans jakke, men jeg takker pænt nej, da jeg ikke vil være belastende overfor ham.
D fortæller mig, at jeg skal prøve at kigge på lygtepælene, og fortælle ham hvordan de ser ud. De ser varme ud. Meget varme, så jeg går hen og krammer lygtepælen.
Jeg står der vel i et par minutter, før min ven fortæller mig at lygtepælen ikke er varm, men at det er min hjerne der spiller mig et pus, og som han siger det,
rammer kulden mig som et tog, og jeg skynder mig væk fra lygtepælen.
Vi bevæger os videre. Jeg lukker øjnene, og begynder at tænke på alt muligt fucked up. Jeg tænke bl.a. at jeg var tørstig, og da jeg åbner øjnene igen, går min ven bare og kigger på mig.
Jeg har åbenbart troet, at jeg havde en øl i min ene hånd, og noget mad i den anden, så jeg har formet mine hænder efter en flaske, og en tallerken.
Jeg får at vide, det ser ret sjovt ud, og han beder mig om at tage hænderne ned igen.. Men jeg kan ikke.. Det er som om min hjerne ikke gider sende signaler til mine arme,
så jeg beder D om at hjælpe mig med at få dem ned. Med lidt hjælp, får jeg armene ned, så jeg ikke går og ligner en komplet idiot længere.
Vi sætter os indenfor på stationen. Jeg føler at hele verden drejer rundt, og begynder at grine hysterisk ved tanken om at jeg rent faktisk kan mærke jorden rotere.
Jeg beder D om at filme mig, så jeg senere kan se, hvordan jeg har opført mig, og han gør som jeg beder ham om.
Resultatet bliver et 20-sekunder langt klip, hvor jeg sidder og griner, mens jeg drejer hovedet, hænderne og armene rundt.
Jeg begynder at få lidt kvalme igen, da jeg opdager at jeg sidder og svinger med hovedet, så vi sætter kursen tilbage til L igen.
Da vi ankommer igen, kan jeg se L stå i et vindue og græde, mens en veninde står og trøster hende.
Jeg bliver selv vildt ked af det, og er fuldstændig sikker på, det er fordi hun har opdaget, at jeg har røget, så jeg er lige ved selv at græde.
- jeg havde muligvis ødelagt hendes aften.
Jeg fortæller D hvad jeg føler, og han siger at det ikke er på grund af mig, hun er ked af det. Og efter lidt overtalelse går vi indenfor.
temperaturskiftet da jeg træder ind i varmen, får mig til at gå i slowmotion. Alt går i slowmotion. Slowmotion.
Jeg kan høre musikken fra anlægget. Det er et eller andet latterligt fest-musik, der kun er blevet kendt fordi sangerinden ser godt ud.
Typisk.. På vej ind til de andre, går jeg og tænker lidt på hvad det er, der får os til at forbinde pumpende bastoner med fest..
Det lyder jo overhovedet ikke godt.
Da jeg kommer ind, og ser hvor glade folk er bliver jeg selv fuldstændig euforisk, og begynder at grime uhæmmet og jeg sætter mig i hendes seng,
hvor jeg giver et stort kram til en af mine venner. Han smiler, og fortæller mig noget skørt, der får mig til at grine endnu mere.
Jeg knapper en øl op, og tager en stor slurk. Efter at have sunket øllen, lægger jeg mærke til, at jeg overhovedet ikke kan mærke indersiden af min kind. Hele indersiden af min mund er fuldstændig følelsesløs.
D havde fortalt mig, at sådan havde han og Ø også oplevet det, efter at have røget på skolen.
Jeg tænkte lidt på, at følelsesløshed da ikke plejede at være en af cannabisens effekter, men at det nok var fordi det var så stærkt.
D sætter noget hardcore på anlægget, og kort efter sidder vi alle og flipper fuldstændig ud. Jeg tror aldrig jeg er gået så meget amok til et stykke musik.
Jeg har det fantastisk nu, men indser at jeg er pisse lækkersulten. Jeg beder D om at finde nogle chips til mig, da han viser mig at der rent faktisk står en stor skål lige foran mig med chips i.
Jeg kigger i den. Der er baconchips og skruer. Af en eller anden grund spiste jeg kun af skruerne. Baconchipsene smagte bedre, men jeg syntes de virkede "beskidte". Måske fordi de ikke var helt lyse ligesom skruerne.

det er blevet tid til at tage i byen.
Rusen har lagt sig lidt. Jeg er i tvivl om det er øllene, jointen eller en blanding jeg kan mærke nu, men jeg bliver enig med mig selv om at det nok er et mix af dem begge.
Vi hopper på toget, hvor D og jeg sidder og snakker sammen. Han siger en sætning, hvor jeg bider mærke i at flere af de ord han sagde rimede.
Ud af ingenting begynder jeg at sidde og freestyle overfor D - han mente at jeg var pisse vild til det, og syntes da også selv det var meget godt - jeg var ekstremt kreativ.
Vi ankommer til endestationen, hvor vi hopper af og spadserer over mod McD. Jeg æder og æder, men til sidst vil de andre ikke vente på mig længere - de vil på diskotek og gi' den gas.
Da vi kommer ned til diskoteket, virker der rimelig dødt, men vi betaler alligevel en stor sum penge for at komme ind.
ganske rigtig var der fuldstændig dødt - der var vel højst 20 mennesker inklusive os selv, og langt de fleste sad bare og gloede ud i luften.
Det gjorde vi også nu. Sad og gloede ud i luften. Det var godt nok fedt, hva? nej.
Jeg syntes alle folk virkede truende overfor mig. Måske fordi jeg ikke går i det samme tøj som alle de "pumpertyper" der ellers går på diskotek. Jeg blev i hvertfald bange for dem, og jeg blev enig med D om at tage hjem til ham og sove.
På vej hjem sidder jeg og småsover lidt, men jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg er træt eller om jeg bare sover fordi jeg har lyst.
Straks da vi kommer hjem, smider jeg mig i min vens seng. Han smækker noget virkelig lækkert musik på - Emancipator tror jeg kunstneren hed.
Lyden var så perfekt - virkelig fantastisk, og snart efter falder jeg i søvn til dejlige, kærlige toner.

Den nat sov jeg 12 timer. Væsentligt mere end jeg plejer, selv efter jeg har været i byen.
Jeg var helt ør i hovedet, hvilket jeg faktisk stadig er nu - et helt døgn senere.

Alt i alt var det vel en god oplevelse, på trods af lidt opkast, og en kedelig tur i byen.
èt er sikkert - det var ihvertfald et noget anderledes "triP" end mit sidste - ikke nødvendigvis dårligere, blot anderledes. anderledes.

Ved ikke hvor godt alting er beskrevet, men jeg synes det er dejligt at få skrevet tingene ned, så folk her på Psy kan få glæde af andres oplevelser, og måske lære lidt om et stof, før de selv prøver det.
jeg var ihvertfald glad for at have læst en helvedes masse rapporter, før jeg begav mig ud i mit sidste trip.

-Egm :peace:


Senest rettet af egm 29 sep 2012 21:07, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 nov 2011 15:27 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 apr 2009 13:09
Indlæg: 633
Fin rapport, der viser godt hvordan cannabis virker alt efter sit & settings.

_________________
Har festen varet for længe? Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm. Tryk på mig!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 sep 2012 10:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 sep 2012 10:47
Indlæg: 0
Det var virkelig en god aften hehe :-D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team