Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:31


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 nov 2011 00:27 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Substans/er: Hash, Antidepressive, Kokain
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne:
1 blunt med 1,2g god ryger hash.
En masse bonghoveder med god ryger.
4 antidepressiv piller.
1g kokain.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Et lille værelse med en sovesofa, et bord, et spejl og 6 mennesker.

De andre gæster var i godt festhumør som mig, men jeg var meget spændt da det var første gang jeg skulle prøve cola.

Triprapporten
Persongalleri:

Mig: Har kun erfaring med hash, og har prøvet smertestillende en enkelt gang.
N: En af mine rigtig gode venner som jeg ryger rimelig meget med. Har kun erfaring med hash.
E: Osse en af mine rigtig gode venner som jeg plejer og købe mit weed af. Har erfaring med det meste.
B: En høj tynd gut som har erfaring med hash, amf, og coke.
J: Ham vi fik anti'erne fra.


Det er fredag aften den 4/11-10, Mig og N er på vej ned til E for at ryge lidt. Klokken er omkring 21 og vi ankommer til E's lejelighed. Vi kommer ind og hilser, og sætter os ned og ryger en smøg. E spørger om vi ikke skal ryge en fed, så mig, N, E, J og B går ind på et lille værelse der er blevet til rygerum. N spørger så E om vi ikke skal rulle en blunt inden vi begynder og hive på bongen. Det er vi alle med på og N og E begynder og lave cone og riste 2 smøger, mens jeg selv sidder og noller den gode ryger ud på mixerbrættet. da jeg er færdig med det tager mig og J et hoved på bongen og sætter os ned og slapper af. Blunten bliver fyldt og lukket, 2 smøger til 1,2g. super god blunt hvis i spørger mig :D

Da blunten var røget sætter vi os ind i stuen og hører lidt musik og får et par øl og en smøg. Jeg drak cola, da jeg har dårlig erfaring med og blande hash og alkohol. Lige da jeg havde slukket min smøg kigger E over på mig og nikker over mod rygerummet, og vi går derind efterfulgt af J, N og B. E lægger et spejl på bordet og J finder en anti dep. frem som E skiller ad og hælder ud på spejlet. der er 5-8 små hvide perler indeni som E får mast godt og grundigt med hans ID kort og laver en streg ud af det. Han beder mig om at tage imod den 200 kr seddel han havde rullet til et rør så jeg kunne insuflere den lille bane. Jeg spørger ham om han ikke vil tage en først da jeg aldrig har prøvet eller været med som tilskuer til at sniffe før. Det vil han gerne, og tager så stregen. han giver mig "røret" og siger at jeg skal tage den næste streg der lå klar. jeg satte røret op til næsen og lænte mig ind over spejlet. mit hjerte hamrede afsted både pga nervøsitet og var meget spændt. jeg tager stregen og giver B røret. Imens B tager den næste begynder jeg og mærke en prikkende fornemmelse oppe i næsen som begyndte og glide langsomt ned i halsen og så var der ellers dømt halsbrænd for alle pengene. jeg sad og nippede af et glas vand mens de andre fyrede nogle sug på bongen. vi satte spejlet på plads og gik ud i stuen igen. klokken er nu omkring 23 og vi fortsætter med og høre musik sammen med de andre gæster der ikke havde set os stikke af ind i rygerummet. min halsbrænd var ved og tage livet af mig, for det første kunne jeg ikke mærke noget som helst og for det andet var jeg pænt nøjeren over at have indtaget noget der ikke havde givet mig andet end halsbrænd. N tog hjem da vi kom ud fra rygerummet så nu var vi da en mindre ;)
E hev fat i mig, J og B og vi gik med ham ind i hans soveværelse hvor han spurgte om vi var friske på og smide 200 hver og så køre til ****** efter 1g cola. Det var vi friske på så vi hentede en af de andre gæster og spurgte om han ikke kunne køre dem. det kunne han heldigvis godt, så da klokken var omkring 00.00 kørte de afsted efter colaen. vi andre sad bare og slappede af til div musik og fik røget et par smøger, mens vi ventede på de kom tilbage. da klokken rundede 01.00 trillede de ind i indkørslen og kom ind og satte sig sammen med os andre. vi aftalte og gå ind og tage et hoved og det gjorde vi så. mig J, B og E gik ind i rygerummet og låste døren, hev spejlet frem og lavede 4 streger. min var godtnok lidt mindre end de andres men det havde jeg selv bedt om da jeg aldrig har prøvet den slags før, så ligesom sidste gang fik jeg lokket E til og tage den første og imens sad jeg og gejlede mig selv op, og blev mere og mere spændt, på at det skulle blive min tur, og mit hjerte begyndte og banke hurtigt igen. jeg fik røret stukket i hånden og nu var jeg næsten klar. jeg aftalte med E at han skulle dele min bane op i 2 så jeg kunne tage den ene bane med det ene næsebor og den anden bane med det andet næsebor. det blev gjort og jeg tog først den ene og så den anden, rakte B røret og lænte mig tilbage og begyndte og lede efter hvad cola gør ved en. jeg begyndte og komme med nogle lidt rappe kommentarer pga min forstærkede selvtillid som jeg pludselig havde fået, men ikke noget alvorligt. vi pakkede sammen og gik ud til de andre igen og fik en kop kaffe. da der var gået en halv times tid, blev vi 4 enige om at gå ind og suge et hoved mere bare for at gæsterne ikke fandt ud af vi havde cola i huset. vi gik derind og låste og så foregik det stort set på samme måde som sidst, bortset fra min streg var blevet lidt større. vi får det indtaget og J ryger et hurtigt hoved på bongen og så går vi ud i køkkenet og står og snakker lidt. jeg kan mærke at jeg er begyndt og blive frisk og begynder og snakke med en rigtig glad stemme og de andre 3 grinte bare af mig for de havde det ligeså sjovt som mig :D

aftenen fortsætter på samme måde som ovenstående og efter vi havde fået 4 hver begyndte jeg og få et eller andet med maven. jeg kan nok bedst beskrive det som en blanding af og skulle slå en kæmpe bøvs og være mega sulten.. jeg ignorerer det og prøver og virke social, men alle de stemmer i samme lokale flød nærmest sammen til noget der ikke var til og forstå. vi bliver enige om og gå ind og ryge, og KUN ryge. så vi går ind og stopper et hoved fyrer det op og lader røgen gøre sin virkning. vi går ud igen og jeg har bare den mest ubeskrivelige fantastiske fornemmelse i kroppen, og det ser det ud til de andre osse har. E og mig står og snakker lidt med J og B da han siger: "hey prøv lige og se ("Narkopolo")'s pupiller. jeg brugte min mobil som spejl og kunne se at jeg kun have omkring 1mm farve tilbage i mit øje, ellers var resten sort af mine kæmpe pupiller, og de andre var magen til. vi sætter os ind i sofaen og bliver så enige om at jeg skal blive og overnatte for klokken er trods alt 05.?? og begynder og lave sofaerne om til sovepladser for gæsterne, bla mig. Mig J, B og E bliver enige om at tage en slut streg og et godnathoved bagefter. så det gjorde vi, og satte os ned i sofaen og sad og snakkede og hyggede. jeg følte mig ikke træt men alligevel lagde jeg mig ned og lukkede øjnene, og mens de andre sad og snakkede begyndte jeg og få nogle underlige billeder i hovedet. først var det et sort rum hvor der var grå kasser både på gulvet og i loftet hvor der sprang blå lyn imellem og det skiftede så over i nogle blå kurver i alle blå nuancer. jeg åbnede øjnene og skulle lige have verden på plads igen da den var lidt rodet efter mine billeder i hovedet.

B lå overfor mig og grinte af mig konstant og det var jeg lidt for brændt af til bare og kunne ignorere men gjorde det alligevel. men det var pisse træls for hver gang jeg lukkede øjnene for og få lidt søvn da klokken nu var rundet 06.30 begyndte idioten og grine af mig for ha ha ha han ser godt nok smadret ud ha hah ha... jeg tror jeg fik sovet 3-4 timer den nat og er stadig totalt smadret nu aftenen efter hvor jeg sidder og skriver det her.. følelsen i maven og effekten er først begyndt og forsvinde nu her ca 24 timer efter den første insuflering.

da klokken var omkring 20 kom N forbi for og ryge en fed med mig og høre lidt om hvad jeg havde lavet efter han tog hjem aftenen før, så han fik hele historien og syntes det var vældig skægt og ja det var sgu grineren nok selvom der var visse ting der godt kunne have været bedre end de var, men alt ialt så har jeg haft en possitiv førstegangs oplevelse med cola og det helt sikkert heller ikke sidste gang det skal prøves :D

men vil gerne høre hvad jeg kan gøre næste gang for at undgå den underlige følelse i maven.

spørg endelig ind hvis der er noget i teksten i misforstår eller har en kommentar til :D

mvh Narkopolo :joint:

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 nov 2011 20:35 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jun 2010 17:13
Indlæg: 2690
Geografisk sted: over stok og sten
Det er da godt nok du havde en god førstegangsoplevlese med coke..
Men det lyder bare ikke alt for klogt at blande det med antidepressive piller, det lader ikke engang rigtig til du selv har vist hvad du tog, og det hele lyder idet hele taget meget roddet og dumt.. undskyld jeg siger det.... du får blandet en masse forskellige ting i løbet af aftenen og det lader ikke til at have været det smarteste selvskab du har været i...

_________________
Because Im a faggot alright
Skal du have et gok i nøden din skidespræller ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 nov 2011 22:35 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
Hvad er det helt præcist anti dep. piller skulle gøre ved nogen rus?

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team