Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:50


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 sep 2011 18:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 sep 2010 16:55
Indlæg: 3
Substans/er: 120 ryger + 2-3 genstande
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
Joint med ca. 0,5g delt mellem 3 personer + ca. 0,1g indtaget på anden måde.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Godt humør samt godt selskab.

Triprapporten
Hej psy. Første gang jeg skriver herinde, men jeg håber i vil tage godt imod mig.

Jeg var i går på besøg hos en ven sammen med 3 andre venner. Aftenen havde forløbet stille og roligt med noget godt mad, samt nogle kolde øl.
Da vi havde spist, besluttede vi os alle for at tage en tur ned på stranden (en gåtur på ca. 2-3 km.). Det gik stille og roligt, og vi tilbragte en halv times tid på stranden ved lyden af brusende bølger.
Da vi går hjemad deler vi os i to grupper- dette var planlagt, da vi vidste, at de to andre - lad os kalde dem O og P -var meget imod cannabis og andre ulovlige rusmidler.
Vi gik et stykke tid, indtil vi fandt en bænk vi kunne ryge på. Jeg havde hjemmefra set en video, der viste hvordan man kunne putte en lille klump hash på enden af en nål, sætte ild til klumpen, samle alt røgen i et glas og derefter suge røgen ud fra glasset med et sugerør.
Vi satte i første omgang en lille klump på spidsen, for at se om det fungerede (ca 0,1g.), og allerede efter to "hiv" begyndte mine ben at føles lette.

Jeg havde tidligere røget 3 gange, der dog var uden effekt, andet end en smule svimmelhed samt paranoia.

Da vi havde haft klumpen på nålen skiftet ud 2 gange, og der var blevet suget hæftigt fra min side, begyndte det at pulsere mere og mere i mine ben - måske frøs jeg lidt, men det var ikke det der fik dem til at ryste. Det føltes som om mine fødder flød rundt på en svag lufstrøm, så jeg ikke var i direkte kontakt med jorden.
De andre fortalte, at de også godt kunne mærke det lidt, men at det ikke var noget specielt. Den ene af mine venner, L havde nok røget omkring de 10 gange før, mens M havde røget 20+, så de var lidt erfarne inden for området.

M begyndte nu at gøre et mix klart, imens jeg lavede et filter. Jeg var selv ret tilfreds med resultatet, så jeg sad med et lille smil på læben og tænkte:"Jeg er bare for vild.."
Mixet er færdigt, og L og M hjælper hinanden med at rulle jointen.
Resultatet var flot - en perfekt, konisk joint, der om lidt skulle fyres op for, så vi kunne få noget THC i systemet.
Jointen bliver tændt, og efter M har taget et par hiv går den videre med uret, og over til L. L tager også et par hiv, og jointen ryger videre til mig.
Jeg sætter jointen til læberne, og tager et stort hvæs, efterfulgt af ét til, og endnu et.
Allerede efter et minuts tid, føler jeg mig i godt humør - jeg får øje på et eller andet morsomt, og jeg begynder at grine. De andre kiggede sjovt på mig, og begyndte at småfnise lidt. Jointen kører igen på omgang, og jeg får lov at sidde med den alene i et minuts tid.
Jeg havde tidligere, da jeg havde læst om cannabis for begyndere, set at effekten først ville sparke rigtigt ind efter 10-15 minutter ca., men mine venner, der havde reel erfaring fortalte mig, at jeg roligt kunne tage et par hiv mere, hvilket jeg gjorde.

Jointen er gået død. Jeg havde fået lov til at få "røvhullet", hvilket havde været lidt krads for halsen. Vi begyndte at gå tilbage mod P's hus.
Alting så smukt ud, og jeg følte nærmest at jeg svævede hen over jorden, som en hovercraft, der bliver båret på en pude af luft, uberørt af forhindringer. L og jeg kigger på den vej, vi går på, og L udbryder:"Kæft hvor er den egentlig smuk den vej her. Helt perfekt". Jeg kunne kun være enig - vejen VAR sgu smuk, helt lige med ny asfalt, der skinnede i lyset fra lygtepælene langs vejen.

Vi havde tidligere på dagen set i en butiksrude, at der hang nogle "mindfuck-ting" (ved ikke hvordan jeg skal beskrive dem", der drejede rundt og dannede nogle helt vilde mønstre. Vi stod vel i 10 minutters tid, og jeg var meget fascineret. Rusen var taget til, og jeg følte en svag puls af varme dunke i hele min krop, fra fødderne og op til hovedet og tilbage igen.

Vi kommer hjem til P, der fortæller at O var taget hjem for 10 minutter siden. P sidder i sofaen med sin far og ser en eller anden actionfilm. Han fortæller at der står noget kage i køkkenet, vi må spise.
Jeg var lidt bange for, at han kunne se eller lugte på os, at vi havde røget og at jeg var pisse skæv, men jeg er lidt ligeglad med det hele, og går ud i køkkenet og nupper et stykke kage. Vi delte 2 wienerstænger, tror jeg de hed, og kom til at diskutere, om det var marcipan der var i, eller ej - faktisk en rigtig sjov diskution.
Som jeg sad og åd min kage, kom jeg til at kigge på dækservietten, der var dækket af cirkler i forskellige størrelser. Jeg følte at cirklerne bevægede sig, og jeg var lige ved at flække af grin, så jeg skyndte mig ud på toilettet, for at P og hans far ikke skulle finde ud af noget som helst.
Jeg klaskede lidt koldt vand i hovedet, og det føltes skønt. Jeg havde det godt, lige indtil jeg så mig i spejlet - jeg havde de vildeste røde øjne. "FUCK" tænkte jeg - det kunne P da umuligt undgå at bemærke.

Jeg satte mig ud til de andre igen, og fortalte at jeg var træt. M kiggede på mig, og hviskede "dine øjne er fucking røde". Jeg nikkede bare, for jeg vidste det jo godt selv. Nu sad jeg bare og ventede på filmen var færdig, så vi kunne komme til at sove.
Jeg var flere gange lige ved at falde i søvn i den stol, jeg sad i, men heldigvis var filmen hurtigt færdig, og P fik redt nogle senge til os. Jeg hoppede straks i min sovepose, med alt mit tøj på, og lagde mig ned på min madras. Aldrig har jeg slappet så godt af - det føltes som om jeg blev indkapslet af det varmeste, blødeste -ja, det aller rareste materiale, jeg nogensinde har følt. Min krop slappede totalt af, og der gik ikke længe før vi alle faldt i søvn.

Tidligt næste morgen, bliver jeg vækket af L. Jeg er lidt forvirret - kan ikke huske hvorfor jeg lå, hvor jeg lå, men jeg blev hurtigt lidt friskere. Det første jeg tænkte på var, om mine røde øjne var blevet normale igen. Jeg spurgte L, og han så på mig, og sagde at de stadig var meget røde.

Mine forældre er også meget imod ulovlige rusmidler, så jeg var meget nervøs for, hvordan de ville reagere hvis jeg kom hjem med blodsprængte, blanke øjne.

Nogle timer senere, blev L og jeg enige om at vi ville til at hjemad, men da der ikke gik nogen bus, måtte vi vente i endnu et par timer- dette var fint, da det viste sig at min øjne var blevet pæne og hvide igen, før vi skulle hjem. Jeg var nu fri for bekymringer, og glædede mig bare til at komme hjem og slappe af.


Håber i vil tage jer god tid til at læse en mur af tekst, da jeg har gjort mig umage, og brugt et godt stykke tid på at skrive den.

-E.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 sep 2011 14:21 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Lyder som en god 1st time ryger :D

god læsning :)

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 sep 2011 21:35 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 19 aug 2011 17:01
Indlæg: 73
Ja god rapport og sikkert en god skævert :) din rapport motiverer mig til at holde mit rygestop, så jeg virkelig kan blive skæv igen.. tak :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 sep 2011 01:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 mar 2008 23:11
Indlæg: 0
Geografisk sted: ca deromkring
"Ja god rapport og sikkert en god skævert din rapport motiverer mig til at holde mit rygestop, så jeg virkelig kan blive skæv igen.. tak "

lige nøjagtig hvad jeg tænkte selv tjums4life ! :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 okt 2011 07:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 okt 2011 07:08
Indlæg: 0
lyder som en god første gange ryger :) håber du nød det ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 okt 2011 00:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 sep 2010 16:55
Indlæg: 3
Det var helt sikkert en lækker omgang røg, og det er da noget, der helt sikkert skal gentages.
Jeg har røget en gang siden, hvor det dog blev indtaget sammen med en temmelig stor mængde alkohol også, så jeg var lidt bange for, at det skulle gå galt, men resultatet viste sig at være total afslapning i et par timer :-)
Mine venner og jeg har aftalt at holde en pause i en lidt længere periode, for at det ikke skal blive en hverdagsting, som det for nogle af mine venner hastigt nærmede sig, og fordi det efterhånden blev mere og mere åbenlyst med folks brug af tjald.
Selv regner jeg med at min næste gang, skal være i vinterferien - måske nytårsaften, hvor jeg vil prøve oral indtagelse og finde ud af hvordan det er ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 nov 2011 22:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 aug 2011 11:57
Indlæg: 37
Geografisk sted: Somewhere,Somehow
Citat:
Selv regner jeg med at min næste gang, skal være i vinterferien - måske nytårsaften, hvor jeg vil prøve oral indtagelse og finde ud af hvordan det er ;)


Nytårsaften :lol: Det skal du måske passe lidt på med, det kan nemt slå rigtigt hårdt og du kan risikere, at gå rimelig kold og det måske ikke så fedt på årets sidste dag og slet ikke før det store brag :cheers:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 nov 2011 00:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 sep 2010 16:55
Indlæg: 3
JackJJ+X skrev:
Citat:
Selv regner jeg med at min næste gang, skal være i vinterferien - måske nytårsaften, hvor jeg vil prøve oral indtagelse og finde ud af hvordan det er ;)


Nytårsaften :lol: Det skal du måske passe lidt på med, det kan nemt slå rigtigt hårdt og du kan risikere, at gå rimelig kold og det måske ikke så fedt på årets sidste dag og slet ikke før det store brag :cheers:



Du har fat i noget - måske jeg lige skulle tænke det igennem en ekstra gang, før jeg kaster mig ud i det.Har læst mig frem til, at oral indtagelse er noget helt andet, og at det er en god idé at vide hvordan man skal kontrollere det, hvis man tripper ud, og det er jeg lidt bange for, at jeg ikke er i stand til, da jeg kun har røget ganske få gange.
Har det også med at få lidt nederen på her om vinteren, når der er koldt og mørkt, og det er vel ikke specielt smart at kombinere en kop guldkakao med en omgang vinterdepression, og da slet ikke nytårsaften.
Der er dog et eller andet spændende ved den rus, folk beskriver som følge af oral indtagelse, der tænder mig vildt, og af en eller anden grund føler jeg at min næste oplevelse skal være med en kop kakao i stedet for en joint.

Tak for dit svar - det var meget brugbart, og fik mig til lige at tænke lidt ekstra over det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 nov 2011 20:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 aug 2011 11:57
Indlæg: 37
Geografisk sted: Somewhere,Somehow
Det var så lidt, er glad for at kunne hjælpe :joint:

Jeg har personligt kun haft rigtig gode oplevelser med guldkakao og brownies, men som du også skriver er det ret svært at kontrollere da rusen først slår rigtig ind en time til halvanden efter indtagelsen, man kan hurtigt blive utålmodig og bare proppe sig med stasset og før man ved det, snorre hele verden rundt om een. Det kan jo som også været lækkert nok, men i de forkerte omgivelser kan det hurtigt blive alt for uoverskueligt især hvis man også kæmper med depressioner.

Ellers synes jeg det lyder som en god ide med en gang guldkakao, men vil råde dig til at gøre det i trykke omgivelser første gang! Du kan jo evt. gøre det før nytår og prøve, at mærke efter der, om det vil være chancen værd for dig, at indtage hash oralt til en stor fest(eller hvordan du nu vælger at holde nytår)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2011 00:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 sep 2010 16:55
Indlæg: 3
Jeg snakkede lige med mine venner fra rapporten her den anden dag, hvor vi snakkede om vores tur og mit "forholdsvis" vilde trip, og de fortalte at da jeg sad ved bordet og spiste kage, havde jeg fået flere små "spasmer" i både arme og ben - er det en normal effekt af cannabis, eller har det været fordi jeg var bange for at blive opdaget, og derfor røg ud i et bad trip af en slags?

-Egm


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 nov 2011 21:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 aug 2011 11:57
Indlæg: 37
Geografisk sted: Somewhere,Somehow
Det er ganske normalt, jeg får det selv af og til. Hvordan det kan være at de såkalte spasmer opstår aner jeg ikke noget om, men at det skulle have noget at gøre med din nervøsitet, tvivler jeg på da man sagtens kan få det under andre psykiske tilstande.
men lad os være ærlige, cannabis er ikke sundt for kroppen og det nok det den prøver, at fortælle til en når man rammes af spasmer!

Og du havde ikke noget bad trip! Tro mig så ville du vide det..


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team