Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 11:59


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 okt 2009 22:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 maj 2009 15:24
Indlæg: 15
Substans/er: Spacecakes (indtaget sammen med øl og tequilla)
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
-3 kager med ca. 1,5 g. i hver.
-6-7 øl
-en masse tequilla

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
-Kagerne blev indtaget til en fest med omtrent 30 mennesker
-Ingen mentale sygdomme
-Ingen fysiske sygdomme

Triprapporten
!ADVARSEL!
Denne rapport er lidt lang ;) så hvis er for doven til at læse "introen", kan du bare scrolle ned til den røde tekst :wink:

Vi var 4 gutter der længe havde snakket om at bage nogle kager med lidt urt i.
Så var det, at en af os pludselig havde huset for sig selv et par dage, og der var derfor lagt op til lidt fest.
Jeg havde fremskaffet ca. 20 g. god dansk pot, og så virkelig frem til lidt hjemmebag.
3 af os startede ud med at spise på Mac D, hvorefter vi begav os ud til ham der holdt festen.
Vi ankom ca. 1 time før alle de andre, og ham der holdt festen var ikke så meget for, at vi var i fuld gang med bageriet når gæsterne kom. Så vi havde naturligvis en smule travlt.
Det endte med at vi hverken kunne finde alle de ingredienser vi skulle bruge, eller en ordenlig opskrift, så vi smed bare det ene og det andet i.
"For helvede gutter, det her bliver det værste lort!"
"Ej, det går sgu da ikke når vi ikke har en opskrift!"
"Hvad skal der i nu?!?!"
"Har i puttet sukker i?"
"Stop stop stop!! Det er for meget bagepulver!!"
"Ej der skal ikke mere tjald i, de bliver for stærke!"
"Skynd jer nu gutter, de kommer om 30 minutter.."
Der var vild forvirring blandt os 4 drenge som løb forvildede rundt i køkkenet, men det lykkedes os langt om længe at få klattet noget kagedej på en bageplade, og smidt dem i ovnen.
Da vi tog dem ud et kvarter senere var resultatet overraskende godt. De var sprøde, og de duftede himmelsk!
De første par timer af festen gik med bajere og tequilla med appelsinjuice, men så besluttede vi os for at det var tid til kagerne.

Her begynder "trippet" så :wink:
Det skal lige siges, at vi kun var 2 der spiste af kagerne, da en af os var gået død, og den 3. ikke rigtigt havde lyst på det tidspunkt.
Anyways, her kommer det:

Kl. 00:30:
Vi spiser en kage hver, og falder lidt i staver over den gode smag

Kl. 01:00:
Vi kan ikke mærke det mindste, men kagerne var simpelthen for gode til at vi kunne lade dem være, så vi spiser en til :lol:

Kl. 01:30:
Igen blev vi lækkersultne, så vi tog endnu en kage :shock:

Herefter begyndte det at kunne mærkes.
Jeg mistede ret meget tidsfornemmelsen, så jeg kan ikke rigtigt sætte tidspunkter på det næste :wink:

Vi fik begge to en følelse af at vi kunne mærke vores aura som en kraftig varme omkring vores krop.
Sommetider sad vi bare og fortalte hinanden historier. Den ene fortalte, og den anden lyttede med lukkede øjne.
En af historierne jeg fortalte min ven var noget i denne stil:
C (mig)
CJ (min ven)

C: "Du skal ud på en rejse i det ydre rum. Du stiger op i din rumfærge og spænder dig fast, og du bliver kort tid efter skudt afsted. Du mærker den enorme kraft fra rumfærgen, og pludselig befinder du dig ude i rummet. Du flyver igennem universet mens stjerner og planeter flyver om hovedet på dig."
CJ *sidder og laver nogle ryk som om han undviger noget*: "Fuck... jeg kan godt mærke det..."
C: "Du lander på en fremmed planet, og stiger ud. Pludselig ser du nogle grønne skabninger med tentakler. De begynder at mærke på dig"
CJ *sidder igen og laver ryk og famler rundt med armene*: "Wow, jeg kan mærke dem! Jeg kan mærke tentaklerne på min krop!"
Jeg flækkede af grin, og CJ åbnede langsomt øjnene og kiggede forvirret på mig.
"Fuck det var underligt.. jeg kunne fandme mærke tentaklerne!" sagde han og gned sig i øjnene.
Resten af aftenen gik med at vi flippede rundt og åd alt hvad vi kunne komme i nærheden af, samtidig med at vi fik en ustyrlig lyst til at tage pis på alle folk.
For eksempel sad vi og gemte os på badeværelset i brusekabinen. Vi havde trukket forhænget for, så folk ikke opdagede os. Planen var, at overraske folk der gik på toilettet, men det var os der endte med at blive overrasket af dem hver gang. Formentlig fordi vi sad og havde det største grineflip i den brusekabine.

Ham der ikke havde lyst til kage først på aftenen så hvor sjovt vi havde det, og ville gerne være med. Så han guflede 3 kager lige efter hinanden, men han ventede forgæves hele aftenen på virkningen.
Til gengæld virkede kagerne på mig og CJ hele aftenen, og den blev kraftigere og kraftigere hele tiden, så til sidst besluttede vi os for at smutte i seng.
Da vi vågnede næste morgen var vi stadig godt skæve, og det var egentlig ikke særligt behageligt.

Ham der havde spist 3 kager i træk var ekstremt bleg -nærmest grøn- i hovedet den morgen, og det blev kun værre.
Han stod og drak et glas vand, og pludselig stivnede hans blik,og hans hoved blev endnu mere grønt end før
"Kagerne kommer! Kagerne kommer nu!! Jeg må sidde ned!" sagde han mens han tog et fast greb om min arm.
Jeg fik ham over i sofaen, hvor han bare sad og stirrede tomt ud i luften.
"Hent en spand! hurtigt!" sagde han pludselig, men han fik aldrig brækket sig.
Han fik ikke et særlig godt udbytte af kagerne, men det havde vi to andre tilgengæld haft.
Dog var vi alle stadigvæk 3 skæve til kl 18. den aften, og man får sgu nok af sådan en skævert i længden.

Men alt i alt var det en meget positiv oplevelse, og helt sikkert noget vi har tænkt os at gøre igen i den nærmeste fremtid :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 nov 2009 14:46 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 sep 2008 14:17
Indlæg: 28
Geografisk sted: Hellsingør
Det lyder sku som et fantastiks trip (:
Også en godt skrevet rapport. Jeg må se og få prøvet at spise tjald.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 nov 2009 16:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 sep 2009 10:42
Indlæg: 11
der bliver jo optaget noget med 75 % af THC'en når man spiser det, istedet for de 15-20% når man ryger det, så det siger en del om hvorfor man får det så vildt når man spiser hjemmebag, for det gør man sgu :D syntes 1.5 gram / kage lød lidt voldsomt, men så kom jeg lige i tanke om at det jo var pot, det forklarer sagen :D

jeg undrer mig dog lidt over at virkningen indtraf så hurtigt med jer, sidst jeg spiste kage gik der 3-4 timer før jeg peakede :) men det bliver vel påvirket af en masse forskellige faktorer & kommer an på hvor meget man har spist osv., men så igen - i havde lidt være på mcd :S hmm..

jeg bagte forresten hash-pandekager her den anden dag, det kan virkelig anbefales, & det kan stort set heller ikke gå galt, ligegyldig hva fanden man putter i haha :D tror det blir vafler næste gang..

med fed rapport, dejligt at høre der er flere der har opdaget glæden ved hjemmebag! :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team