Substans/er: Hash Setting: I byen Var du sammen med andre: Ja Erfaring: Begynder
Dosering og anden informaton om substanserne 0,3 g ca. jeg er ikke klar over hvilken substans det var (:
Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm. Var glad, spændt og lidt nervøs (havde hørt det kunne virke dårligt på nogle mennesker første gang)
Triprapporten Det hele startede med at jeg - L - og min bedste veninde K, havde snakket lidt om at prøve det, men vi var ikke helt sikre på om det virkelig var noget vi gad. Så en dag var vi sammen med nogle andre: M(dreng), C(dreng), og S(pige), over ved S. M og S havde prøvet mange gange før, men det var rimelig lang tid siden de havde røget sidst. De spurgte så om det var noget K og jeg havde lyst til at prøve at ryge og vi var ikke ét sekund i tvivl, selfølgelig ville vi det. Det skal lige siges at C ikke har røget det før, og ALDRIG kunne tænke sig det.
Vi skrabede så 100 kr sammen og købte 1 g røg (ikke meget men vi havde ikke flere penge, da det var ret spontant af os alle at skulle ryge den aften) røgen var ikke af den bedtse slags, men åbenbart meget for mig. K og jeg hentede det så hos ST og vi smuttede ned i parken, hvor S rullede jointen. Vi begyndte at ryge den på skift.
Hver gang jeg skulle ryge, havde jeg en kvælende fornemmelse. det føltes somom jeg skulle falde om og dø hvert sekund det skulle være, men jeg prøvede bare at glemme det, og røg videre. De andre begyndte at fnise, og grine over intet, men jeg kunne kun mærke den kvælende fornemmelse. Det føltes somom jeg havde en stor klump i halsen der ikke ville forsvinde, jeg havde fornemmelsen af at skulle bøvse, men det var umuligt. S spurgte mig og jeg ikke synes det var sjovt, og jeg svarede jo bare jojo.
Vi besluttede alle at gå ned på et pizzaria, sjovt nok husker jeg egentlig ikke præcis at vi var gået hele vejen derned, lige pludselig var vi der bare. Jeg husker at da vi så rejse os alle fra bænken for at gå derned, vaklede mine ben utroligt meget, og jeg havde svært ved at stå oprejst, og var helt op og køre, og troede der var noget helt galt med mig. jeg prøvede at gå, men mine ben ville helst stå stille.
Jeg sagde så pludselig at jeg ikke kunne trække vejret (idag synes jeg at det var utroligt ydmygt det hele ;D ) de andre kom grinende hen og spurgte mig hvad der var galt, og jeg satte mig ned på jorden og sagde så: jeg tror jeg har brug for et kram, og det var helt vildt underligt at havde det sådan. de andre satte sig ned og gav mig så det kram ;D jeg kan huske at jeg godt kunne lide M på det tidspunkt, så jeg blev helt vildt glad da han satte sig ved mig.
Så var vi jo pludselig på det der pizzaria, og min venstre hjernedel gjorde frygtelig ondt og vi sad bare og tågede mens C bestile pizza. verden vendte helt skråt, og bordet tippede. men så pludselig fik jeg utroligt kvalme, og jeg sad bare ved det lille bord med K, M, og S, og havde det dårligt. men så farede jeg ud på wc'et og kastede op, dog var der ikke rigtigt noget at kaste op, da K og jeg ikke havde fået noget mad hele dagen, så jeg blev derude et lille stykke tid. K kom ind et par gange. vi forlod pizzariaet et stykke tid efter, K og jeg sagde farvel til dem, og M sagde at det også var sket for ham første gang, og at det var helt normalt, og det beroligede mig lidt.
det har været en fantastisk og samtidig overvældende oplevelse, jeg må sige at jeg ikke havde det dårligt hele tiden en stor del af tiden, tågede vi bare grinende rundt, og jeg følte glæde og en lykke som jeg aldrig før havde følt. K og jeg lovede hinanden at det ikke ville være sidste gang vi prøvede det. og siden da røg vi det hver weekend næsten.
xBabs
|