Substans/er: Skunk - Ice
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder
Dosering og anden informaton om substanserneUkendt dose... Havde drukket en hel del øl inden.
Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.Nede ved en ven i en blød sofa.. Lidt udmattet efter i lang dag i skolen, samt fredags cafe.. Ingen sygdomme.
TriprapportenDet hele startede, da mig og nogle venner beslutter os for at tage på fredagscafé efter skole. Der var et par timer til caféen åbenede så vi besluttede os for at tage ind i byen og få lidt at spise, samt hælde et par fadbamser ned. Sneen faldt til fredagscaféen, (Ja, ved godt at det ikke er ifølge traditionen) så humøret var højt. Da fredagscaféen åbner sætter vi os til rette og begynder at hælde julebryg efter julebryg ned... Det bliver til en del og til sidst omkring kl 18 vil jeg tro at der er røget 8 - 9 øl indenbords, plus minus det løse...
Da aftenen nærmerede sig og jeg havde formået at få mig selv slæbt hjem og spise aftensmad, gik turen videre til nogle venner nede i byen. Da jeg ankommer var humøret igen højt og bongen var allerede sendt rundt et par gange... Jeg får varene at se og får kastet en god klump god ryger hen til mig. Der er omkring 10 gram og det er det bedste røg vi har haft i lang tid. Ser derefter en pose som ligger på bordet med noget skunk i, som jeg får fortalt er ice. Jeg har selv røget bong i et stykke tid, men ryger kun i weekenderne så der skulle ikke så meget til at gøre mig basket..
Imens jeg sidder og er opslugt af en film på youtube bliver der fyldt et hoved med ice til mig. Jeg når dårligt nok at høre hvad det er, før jeg er i fuld gang med at suge. Jeg får ikke suget halvdelen af hovedet, før jeg mærker at der er noget som er fuldstændig galt.. Som sagt ryger jeg kun i weekenderne, så jeg blev ufatteligt svimmel få sekunder efter jeg havde røget.. Alting kørte rundt i mit hoved og mit syn begyndte at blive sløret.. Svimmelheden er normalt.. Det sker hver eneste gang jeg tager det første sug, men det føltes bare helt forkert... Det snurrede i hele kroppen og det føltes som om mit ansigt sov..
Jeg ligger mig derefter over på min vens seng, hvor jeg ligger i nok 20 min.. Jeg begyndte at få CEV og der hele blev ved med at snurre rundt, så jeg blev nød til at løbe ud til vasken og brække mig.. Det føltes som om at jeg havde leget øl stafet de sidste 3 timer og det hele blev ved med at snurre rundt, samtidig med at mine ben ryster helt ustandseligt.. Derefter går jeg ud og ligger mig foran huset for at trække lidt luft.. Asfalten føltes dejlig og det hjalp gevaldigt at få noget frisk luft. Efter noget tid ude foran, hvor jeg fortsat havde brækket mig en del samt drevet ind og ud af bevisthed, hjalp nogle venner mig over i baghaven, hvor jeg sad og kom lidt til bevisthed.. Idag hvor jeg var nede og tjekke hvordan det så ud, havde jeg fået fortalt at jeg havde lagt udenfor i næsten 4 timer... Imens jeg lå derude havde jeg haft fornemmelsen af at blive trukket ned imod jorden.. Som om tyngdekraften var meget større end normalt.. Jeg kunne ikke rejse mig op, om jeg så ville... Jorden var som en stor budding som bare ikke ville holde op med at blævre.. Så til sidst blev det for meget for mig.. Jeg fik stavlet mig på benene, op på cyklen og så gik det ellers hjemad... Hvordan jeg nogensinde fik båret mig af med at komme hjem, aner jeg virkelig ikke.. Men vågnede da i det mindste op i min seng, med den groveste hovedpine og kvalme jeg nogensinde af haft... Så der går nok i stykke tid, før jeg prøver mig selv af med ice igen...
Jeg kan ikke rigtigt beslutte med mig selv om det var en god oplevelse, for jeg lærte virkelig mig selv en gylden lektion... Aldrig nogensinde drik, hvorefter man ryger... Har netop skrevet denne rapport for at advare andre om ikke at begå den samme fejl som jeg gjorde..
Bær venligts over med mig, hvad angår grammatik, punkt- og stavefejl... Tømmermændene er virkelig grove denne gang...