Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2024 20:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 jul 2009 14:08 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Substans/er: God Dansk Pot.
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
Vi var 4 til den første Joint. Også røg mig og R en halv en senere. Der var ingen tobak i. Kun pot.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Vi var alle glade. Første gang mine forældre vidste jeg røg så det var også lidt federe dog var min fætter på besøg og han måtte ikke vide det. Vi sad først ved bålet og senere på mit værelse.

Triprapporten
Jeg havde spurgt mine forældre om jeg måtte ryge med nogle venner om aftnen og det sagde de ja til jeg skulle bare skjule det for min fætter. Vi ville gerne have lavet kage men min mor syntes det lugter dårligt så vi måtte nøjedes med at ryge.
Først ankom min første gæst M og vi startede et bål.
Senere kom min ven R og hans veninde S (hollænder).
Vi rullede en ren pot joint og røg den. Vi har alle røget før.
Jeg har lidt svært ved at huske hvornår de forskellige ting skete men der skete ihvertfald nogle forskellige ting der er værd at fortælle om.
Mig, S og M havde grinern på mest S og M. Hver gang de var færdige med at grin var der en af dem der lige kom til at grine en ekstra gang hvilket resulterede i nyt grineflip som jeg nogle gange tog del i R stenede lidt.
M begynder at snakke om at han ser spejlvendt (på dansk S forstår det ikke) og han er rigtig desorienteret. Det er jeg også men på den måde at jeg føler min hjerne som en ting og verden uden for som noget andet.
M siger at nu er det hele normalt igen.
10-20 min efter fortæller S at hun ser spejlvendt. Det mærkeligste ved det er at hun jo ikke har forstået hvad M sagde da han snakkede dansk så det lå jo ikke engang i hendes underbevidsthed. Det er god pot det her.
På dette tidspunkt er jeg så skæv at jeg ikke kan finde ud af at snakke engelsk til S men jeg tror hun forstår mig.
Min mor havde fortalt hun havde lavet rabarbergrød så vi går inden for og tager noget af det. Jeg snakker nu engelsk til min mor der er dansker.
M syntes rabarbergrøden er den bedste han NOGENSINDE har smagt. Det har han også fortalt om senere.
Min fætter kan godt mærke vi er lidt anderledes men jeg bortforklarer det og vi går over på mit værelse.
Her sidder vi så og jeg mener at vi hørte lidt musik.
S og M falder i søvn og mig og R ruller en halv pot joint mere.
vi ryger den og jeg finder mit keyboard frem.
Vi spiller lidt sammen.
R falder i søvn.
Jeg bliver ved med at spille og finder en klokke agtig lyd som jeg elsker over alt på jorden.
Jeg sætter mit keyboard til at optage og jeg syntes selv at jeg laver en helt fantastisk jam passage.
Dagen efter lyder det godt nok ikke særlig godt men noget af det ville man nok kunne bruge.
Desuden havde S og R lovet deres forældre at komme hjem men jeg kunne ikke vække dem. Heldigvis vågnede S og vækkede R.
Alt i alt en fantastisk skævert.
Har senere røget af samme pot. Det har fået mig til at sidde og lege med en harmonika, lave imaginære pot joints og grineflips har det givet mig et par gange.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 aug 2009 21:48 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 aug 2009 12:45
Indlæg: 29
Lyder sku som en dejlig aften! Glæder mig allerde til at min ryge pause er over :joint:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team