Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:07


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 aug 2017 18:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 maj 2017 14:16
Indlæg: 0
det er mit første indlæg, så bær over med mig. jeg har planlagt at spise ca. 12,5 mg Phenergan da jeg har piller med 25 mg og jeg tager en halv.
jeg har efterfølgende tænkt mig at tage 20-30 mg oxycodone. jeg har ikke helt bestemt mig endnu, jeg tænker jeg kan bestemme mig for det når Phenerganen begynder at kunne mærkes. derefter ryger jeg en joint eller to. LAD OS KOMME I GANG!


13:40: jeg spiser de ca. 12,5 mg Phenergan. (jeg har delt den på midten så godt jeg kan)

14:20: jeg føler mig let afslappet og jeg har mest af alt lyst til at sidde ned og se south park. jeg syntes ikke der en nogen grund til at gå i dybden med effekterne af Phenergan, da dosen er så lav. jeg går i gang med at knuse mine oxycodone.

15:00: jeg slugte 30 mg oxycodone med en god slurk vand. efterfølgende spiser jeg en kanelsnegl og læner mig tilbage og venter.

15:25: en svag varme breder sig stille og roligt i min krop, efterfulgt af en kildende fornemmelse. jeg vejer 1 g hash af og går i gang med at rulle en joint.

15:50: jeg tænder jointen og nyder røgen... de 30 mg oxycodone virker nu, og som jeg røg jointen begyndte det virkelig at virke! jeg røg 1/3 del af jointen før jeg fik lidt kvalme og måtte ligge jointen. jeg har nu efter kort tid ingen kvalme. jeg har en forholdsvis meget Eufori kroppen og er meget afslappet i både krop og sind. alt kan bare komme an!

16:13: jeg ryger lidt igen.

16:30: jeg er færdig med jointen, og hold nu kæft jeg har det fantastisk! det føles som om der flyder en strøm af varme og Eufori ned i gennem hele min krop, som også kilder lidt på en underlig, dog behagelig måde. jeg er ekstremt afslappet og fuldstændig lam i hele kroppen. jeg kan sagtens mærke at noget rør mig, eller hvis jeg rør mig selv, men lige meget hvor hårdt jeg trykker føles det kun som om at det bare rør min hud.

16:45: varmen i brystet spreder sig og det føles så dejligt! det føles som om der ligger en varmepude på mit bryst. mine fingre kilder for meget når jeg skriver så jeg tror jeg holder en lille skrivepause og læger mig ned...

17:20: jeg vejer 1 gram hash af og ruller en joint.

17:40: jeg spiser yderligere 10 mg og jeg har ikke så meget erfaring med oxycodone endnu og ikke har prøvet at redose det, så jeg ved ikke om det er for lidt eller for meget? jeg må vente og se. jeg vejer 0,5 g hash af og ruller en joint, som skal nydes når de 10 mg rammer.

18:10: de 10 mg begynder at melde sig, og jeg fyre op i jointen. det bliver bedre og bedre. jeg melder tilbage når jointen er røget.

18:25: altså jeg har en forholdsvis stor tolerance for hash, jeg plejer sagtens at kunne ryge 3 g på en aften, men den her 0,5 g joint ramte som et fucking tog! jeg tror jeg røg den på det helt rigtige tidspunkt i forhold til hvornår oxycodone ramte.


jeg vil slutte nu da det bliver lidt svært at skrive. jeg vil nok slutte aftenen af med en joint og måske lidt mere oxy, det vil tiden vise

kom med alle jeres kommentarer, jeg vil kunne være fedt at få en samtale op og køre :peace:


PS. jeg tog også 30 mg oxycodone oralt for to dage siden og i går sniffede jeg 10 mg ca. 15:00 og sniffede igen 10 mg ca. 17:00 og spiste 20 mg ca. 20:00 og sniffede 5 mg ca. 21:30 så 45 mg i alt. så jeg har måske en meget lille tolerance?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team