Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 apr 2017 12:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2017 17:35
Indlæg: 77
Substanser amfetamin mdma pilleform hash skunk alkohol
Om mig 19 år 65 kg 180 cm høj
Sygdomme/osv deprimeret for meget af tiden
Setting hjemme .en tur i aalborg . Til fest .hos nogen venner
Dato 1 april har først taget mig tid til at lave den idag .da der var for lidt kød på den første trip rapport.
14.00 røg en joint befriede følese væk for alle problemer så besluttede jeg for at gå ned i føtex efter spirtus .folk gloede fordi jeg var storsmillet med solbriller på.
15.15 kastede jeg et blik på min md pille .Var meget spændt har prøvet emma i krystalform men aldrig pillerne så eyeballe et lille stykke . var helt op og køre aldrig været så glad før så smuttede en tur i hopla elskede mit liv .ligeglad med folks tanker
17.00 røg en joint til med et par piger .Stadig en lille smule blæst
18.00 skulle jeg til fest så tog en bus ikke blæst mere men tænkt stadig positivt
19.00 eyeballe jeg stort set resten af pillen .mødtes med nogen som jeg drak med .Havde på en tidspunkt en mærkelig følese i kroppen drak noget vand så forsvandt den .men slet ikke så høj eufori som ved første dosering .Nok fordi jeg også drak det nedsænker virkningen. Men stadig en mild dejlig følelse så alt var over kommeligt .Alt var dejligt. Alle var søde .Dejlig følese så virke alt det drama som kom også ligegyldigt.Men var i godt humør en lille smule beruset så tog det sidste af min e pille .Der var ikke den store virking andet end mere glad og vågen .Som også er en dejlig ting .men efter mdma rusen bliver lavere og lavere havde jeg brug for der skulle ske noget.Men alle ville hjem .så en lille smule blæst og stiv tog jeg bussen til Kennedy .Tænkte selv på gaden havde den følese der skulle ske noget .Men ved kenndy i godt humør mødte jeg nogen venner .så spurgt jeg om vi kunne chille hjemme ved ham .Det sagde han ja til .lykkelig over der sket noget .kl 2 der kom baner og joints på bordet .var frisk så fik et par streger amf plus en joint .Så følte alt var godt. I rigtig godt humør .Virkelig blæst snakkede en masse lort .Som er rimelig normalt på stimulanser .
Kl 3 fik en streg mere og en bombe amf.Altså.en.kop.kaffe hvor man hælder amf i .så forsvinder smagen næsten. Alt var stadig fantastisk . Snakkede løs blev mere og mere blank .På en rigtig sjov måde alt var godt .Var bare klar og amfen fra bomben ramte på en sjov måde .Så alt var skønt. Ligepludselig besluttede min ven og jeg at gå ned og købe vodka og smøger.Det gjort vi dejlig tur vi snakkede om en masse ting og morede os over mange af tingene .Så var vi tilbage tog nogen slurke af vodkaen .inden han besluttede sig for at sove. Holdt mig stadig vågen virklig blæst alt var sjovt og anderleds . Kunne ikke falde i søvn men havde det for fedt .
Kl 7.00 gik hjem dejlig tur flot tur rigtig god aften /nat man havde


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jun 2017 06:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 jun 2017 06:03
Indlæg: 1
Please lad være med at redosere på MDMA det ødelægger det, tag 0,2-04 0,4-0,7 stykker i en bombe.
Opfordre selvfølgelig ikke til at tage 0,4-0,7 hvis du ikke kender dit produkt og har en stabil tolerance.
Og alkoholen også en dårlig ven med Emma faktisk dårlige venner med alt og alle hvis du spørger mig. En dosis på en forholdsvis god størrelse og ingen alkohol, det giver et meget mere lækkert trip.

Vil ikke belære dig, men rendte selv rundt på diverse stoffer og alkohol før hen da jeg "festede" og efter jeg har sat mig ordenligt ind i de forskellige ting, så er stoffer bare så meget federe

Det var først efter jeg havde taget amfetamin i en normal hverdags setting at jeg opdagede at det havde en effekt udover søvnløshed drik som et dyr og selvfølgelig mund diarré
Nu er det et af mine fortrukne stoffer udover søvnløsheden, men pointen er bare at jeg havde gjort det helt forkert og ikke fået noget i nærheden den optimale oplevelse ud af det

Ved ikke om de her ting er nye for dine øre eller om du godt ved bedre, men er ligeglad

Hvis du ikke ved bedre håber jeg du vil tage mine råd til dig.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team