Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 24 dec 2014 03:01 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 apr 2014 01:54
Indlæg: 88
Geografisk sted: Nordjylland
Substans/er: MDMA i krystalform, amfetamin, kokain, tjald og alkohol.
Setting: I byen
MODs installed: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste
Dosering og anden informaton om substanserne:
0,2g MDMA indtaget i bomber, 1,5g amfetamin, 0,3g kokain, utallige joints og ret så mange øl.
Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Sund og rask, lidt fucked psykisk pga. et skævt forhold, jeg stadig hang lidt i

Triprapporten

Lidt forhistorie.
Det havde været en god sommer, en rigtig god sommer. Jeg havde tjent godt med penge, og havde egentlig flere penge end jeg lige umiddelbart kunne bruge. Det her var højdepunktet indtil videre, Vilsund Marked. Camp ultra mega meget stoffer mange snitter, som vi havde det sjovt med at kalde det, og det passede egentlig meget godt til det. Jeg var taget hjemmefra med et par bundter med sedler, lidt skifte tøj, min lille kasse med rygergrej, og godt humør. Tog bussen til Thisted, hvor jeg skulle mødes med min ven, lad os kalde ham V. Det var ham jeg lavede penge med hen over sommeren, og nøj nogle minder vi havde. Han var virkelig min brother from another mother. Han hentede mig på stationen, og vi susede i Føtex efter det mest nødvendige, en kasse øl og en pakke kondomer. Lige bagefter susede vi ned til hans pusher, og købte 10g tjald rigtig dejlig ryger. Det var selvfølgelig ikke det eneste vi skulle have, så der røg lige 1g dårlig med. Vi skålede et par øl, røg en god 2'er og var klar til at indtage markedet. Vi tog bussen derud, og mødtes med de andre vi skulle være i "camp" med. (Campen var egentlig bare et par sheltere, et bålsted og nogle telte.)
Amfetamin
Vi susede ned til campen, kl var ved at være 19, og vi gik fuld i gang, godt med ammo over hele natten! Vi sugede hurtigt et par streger, og var 100% klar til at indtage markedet og ligger alle damerne ned! Sådan gik det selvfølgelig ikke helt, men det var jo vores opfatning af det hele. Vi var jo verdensmænd, de bedste af de bedste. En af vores fællesvenner, T, kom forbi. Vi var faktisk begge lidt ærgerlige over han ikke var med på campen, for det er ham der fuldender vores trio. Den fucked up trio de fleste kender. Wow, hvor har vi lavet mange mærkelige ting sammen. Han kommer forbi og siger hej, og vi ryger lige en joint, for mig og V skulle også falde lidt ned, for vi var virkelig alt for meget oppe at køre. Han skulle snart til at hjemad, men ville gerne have en streg først. Vi nupper alle sammen en god streg, og vi er straks klar igen. For at være helt ærligt, kan jeg ikke huske meget af denne tur. En amf tur er jo heller ikke noget vildt, i kender det. Man er oppe at køre, man falder lidt ned, tager en streg til, og sådan forsætter det indtil man løber tør.
Tiden inden MDMA
Vi kom lidt tilbage til virkeligheden kl lort om morgenen næste dag, og kan ikke huske meget af aftenen, vi havde selvfølgelig ikke sovet, og havde taget mere end vi nok selv var klar over. Efter et par Red Bulls og et par smøger, var vi klar til dagen. Vi susede lidt rundt over det hele, og snakkede med de andre. S, som egentlig havde arrangeret hele den camp her, var pludselig væk, det samme med hans helt fucked up og forskruet halvbror, M (har aldrig set nogle tage så mange stoffer, over så kort tid). Vi undrede os ret længe over det, men tænkte fuck it. V fik ringet til sin ven D, som skulle køre os tilbage til den by jeg kom fra, og det var ham der skulle skaffe os MDMA'en. Vi indså at vi også havde brugt lidt flere penge inden vi troede, så vi smuttede lige hurtigt hjem til mig, og hentede lidt flere. Vi bliver sat af et sted, imens han skal hente det og ryger en lille spliff. Han kommer tilbage i det vi havde suget røven af den, og vi kører tilbage til markedet. Vi får en lille fin pose, med den dejligste gennemsigtige krystal, med det lidt brune skær.
MDMA
Kl er cirka 21-22 stykker, og vi er klar. Der er kommet andre til lejren, O og H. Jeg er ret gode venner med dem begge to, men V bryder sig knapt så meget om O, han mener han er for langt ude, det er han vel egentlig også, han er typen der spiser sine bussemænd, når han har suget ammo, fordi at det sætter sig fast i næsen. Nok om det. O har taget en 0,xx vægt med, hvilket jeg er rigtig tryg ved da jeg er meget påpasselig med doser, når det er første gang jeg skal tage noget. Det er mig der giver den her omgang, jeg havde slet ikke noget imod det, og var ligeglade med hvor mange penge jeg skulle bruge på de andre, så længe de havde en god tur, og jeg også havde en god tur. V der er ret erfaren med det, har styr på det, O har prøvet X en gang før, men fik ikke så meget ud af det, så mig og H var rookies her kan man vel sige. Vi gør bomberne klar, mig O og H vejer 90mg op, V er lidt protesterende imod det, da han gerne vil have jeg har det alt for vildt, da det er min første gang. Sådan er han bare som person, det kan ikke blive vildt nok. Insistere, og nupper bomben på 90mg, mens V sukker lidt, og tager hans på 120 mg. Vi sætter os til at ryge en joint, og snakker lidt om hvad vi forventer af det hele, mens vi begiver os ned mod markedet. Da vi er dernede, er der lys overalt, pariser hjulet der lyser, alle de flotte lys der var, jeg var vildt fascineret af det, og stod bare og stirrede på dem. Mig og O og H går sammen, mens V var smuttet et andet sted hen. Vi havde ikke den store mulighed for at lade vores telefoner op, udover hos en bod på markedet, så han var umulig at få fat i. Vi går rundt og smiler og nyder bare hinandens selskab, og fandeme nej om jeg ikke bumper ind i min lillesøster på 14 så, der lige har ramt sin "jeg-skal-have-5lag-sminke-i-hovedet-og-kysse-med-så-mange-drenge-som-muligt-på-en-aften" periode." Hun kigger sært på mig, fordi jeg har det sygeste kiksefjæs på, mine øjne flakker rundt og jeg smiler ret slesk til hende. Hun spørger halv ironisk, men med lidt seriøsitet i sin undertone om jeg er på stoffer, smiler bare og siger nej, og smutter videre. Vi beslutter os for at rulle tilbage til lejren, hvor V er. Her er det for alvor kicket ind, mit hoved er fyldt med positive ting, og jeg husker en speciel episode, hvor jeg spørger om det er normalt at jeg får stød af kuldegysninger, han smiler bare og siger "nyd det". Jeg har aldrig haft det så godt før, alting er godt, al negativitet er forsvundet. Jeg begynder at få lidt OEV's, begynder at se lidt farver rundt omkring. Vi tænder op i et bål, og sidder og hygger os og snakker rundt om det, lige det moment, er et jeg tydeligt kan huske, og tænker ret tit på det. Vi sad samlet i en rundkreds rundt om bålet, jeg vidste vi alle havde vores bagage at slæbe rundt med, men vi lod det usagte forblive usagt, selvom jeg tror vi alle sammen havde lyst til at snakke om det. Der begyndte at komme flere hen til bålet, og sad og hyggede med os, mange af dem havde en god griner på over hvor blæste vi var. Det var sikkert bare fordi jeg var på emma, men dette var virkelig et af de lykkeligste øjeblikke i mit liv. V's ekskæreste kommer ned for at snakke med ham, og de sidder i et af shelterne, jeg kan huske at vi hører hende græde, og kigger derhen for at se hvad der sker. Det blev dog vent fra en halv deprimeret situation, til en skide komisk situation. Hun sidder bare og snakker og lukker sine følelser ud, mens V sidder med åben mund og kigger på stjerner, griner helt af at tænke tilbage på det.
Hun smutter langt om længe, og V vil gerne sidde lidt for sig selv, spørger om han er okay og vil gøre alt for ham, han skal bare have det godt, for sådan er emma jo. Han har det fint siger han, og vil bare gerne sidde lidt i et hjørne, tænker fred være med det, men tjekker alligevel op på ham en gang i mellem, han sidder der i en halvtimes tid cirka, han kalder mig derind på et tidspunkt, og spørger om jeg ikke har lyst til at snakke lidt, det virkede som verdens bedste idé. Vi sidder i et shelter og snakker sammen, om alt mellem himmel om jord, både fra humoristiske ting, til følsomme og dybe ting. Pludselig får jeg en besked fra min ekskæreste, der slog mig ned i kulkælderen. Jeg kan ikke huske hvad det var omkring, men det var ikke noget positivt i hvert fald. Med et, ændrede alt det positive sig til negativt. Mig og V's venskab var ikke specielt dybt, det gik mere eller mindre kun ud på stoffer og penge, men vi vidste begge to, at når alt kom til alt, var vi der for hinanden. Det fik han i den grad bevist her, på ikke længe, fik han talt mig til fornuft. Jeg kom ud derfra, og vi fik bombet igen. Vi drøner tilbage til markedet, og jeg var glad igen, super glad. Vi kommer ned på markedet, og går egentlig bare rundt og fjoller rundt, laver ikke det store. Jeg støder ind i et par gode venner, som straks ser jeg er på et eller andet, hvad ved de dog ikke. Lige pludselig siger jeg dog til hele gruppen, "JEG SIGER JER, MDMA, FEDT STOF!", de griner og vi venter på de skal med bussen hjemad. Vi går ned på selve markedet, og går bare rundt og hygger os. Mig og de andre, støder ind i min ekskæreste, og en af hendes veninder, vi står og stier lidt på hinanden, uden egentlig at sige det helt store, V bryder dog isen, og begynder at snakke om et eller andet, jeg får et stød af glæde, og begynder bare at smile og grine lidt, jeg kan ikke huske specielt meget fra den her situation, det eneste jeg har hørt omkring det efterfølgende, var at hun sagde "jeg er sød, når jeg er på emma". Vi triller tilbage til campen, og jeg kan mærke båndet mellem mig og de andre blive stærkere og stærkere, vi connecter, og kan snakke omkring alting. Alt er perfekt, aftenen måtte ikke slutte. Vi bomber endnu engang da vi kommer tilbage, og det går op for os, at den her bombe er beregnet til at vi skal sidde og chille, og slappe af inden vi skal til at afsted. Lidt efter smutter O og H, og siger tusind tak for aftenen, og de får hver især en stor krammer. Mig, V og 2 fra et af de andre sheltere, vi ikke kendte så godt, sidder bare rundt om bålet og snakker, primært om skøre ting, ikke noget specielt dybt, de går i seng, mig og V ruller en joint til os hver, og ryger den. Vi ligger os ind i shelteret, og ligger bare og stirre ud i ingenting, stadig oversvømmet af en svag eufori. Vi går kolde til sidst, og får endelig den søvn, vi i den grad har brug for.

Tiden inden kokain
Mig og V vågner ved 2 tiden, lidt efterkogte. Havde svært ved at fatte mening ved noget som helst, følte mig også lidt tom, men det havde jeg også forventet. Vi bliver enige om at turen ikke kan slutte nu, og vi skal fyre den alt for meget af, den sidste aften. Vi tog ind til Thisted by, og skulle have en "forkæl os selv dag", som vi morede os med at kalde det, for det var det sgu egentlig også. Som nævnt tidligere, havde vi begge godt med penge på dette tidspunkt, og smutter ind og køber noget lækkert nyt tøj, for det var sgu egentlig blevet små ulækkert at rende rundt i det samme tøj, de dage. Får købt mig en lækker Fila polo, og V går helt shopamok, køber både ny hue, pung, trøje og t shirt, fred være med det tænker jeg. Vi mødes med en af vores fælles venner, N. Vi var næsten løbet tør for tjald, så vi ruller hurtigt op og køber et par gram til. Vi ryger en joint med N, og snakker lidt om de dage vi lige har oplevet. N er ligeså skudt i hovedet, men lidt mere fornuftig, kun tjald til ham, men det er tydeligt han bliver ret stoked da jeg beskriver min tur med emma. Vi køber også lige en Moët champagne, fordi dyr champagne og kokain går selvfølgelig hånd i hånd. Vi kontakter M, som brugte hele dagen på amf om at snakke om han snart får det syyyygeste flake coke hjem, som han ville være så flink at sælge til os. Vil ikke sige den præcise pris, men den lagde til nord for tusind kr. V mødes med en dame han har prøvet at score i en ueeeeendelighed, I. Hun er frisk på kokain også, og V kommer med den geniale plan, at vi skal tage coke på hendes røv. Overraskende nok, var hun frisk på det (blev dog aldrig til noget). Vi tager tilbage til markedet ved en 8 tiden, og nu skulle en af de mest fucked up aftener i mit liv begynde.

Kokain
Står sammen med V og I, og nogle af V’s venner, R og P. og venter på at M kommer. De får at vid at vi skal tage coke i aften. Han er virkelig frisk, og spørger om han kan ligge 200 kr til, og få lidt til ham og hans ven? Både mig og V går med til det, da vi godt ved vi ikke får suget et halvt g coke, når det skulle være så godt her, som M påstår. I min rimelige skæve tilstand, ser jeg M gå mere eller mindre, midt ude på en bro i mellem bilerne, med det sygeste coke ansigt på. Han kommer hen til mig og råber nærmest ”HVAD SÅ MAN GÅR DET GODT JEG LOVER DIG DET FOR SYGT DET HER” så hurtigt at jeg kun forstod hver 2. ord. Han insisterer på at jeg bare skal give ham pengene og han bare giver mig coken lige nu, og vi stod altså ved tanken, som er samlingsstedet for fulde mennesker, og osten. Prøver at få ham til at falde lidt ned, da der står et par politibetjente ikke så langt fra os. Trækker ham nærmest væk derfra, og tager et lidt mere afsides sted hen, han får pengene, og jeg får coken, 2 sten der nærmest glimter. Går tilbage til campen sammen med de andre, og vi pakker det ud, og får begge et slesk smil på. Jeg begynder tog at tvivle, og bliver lidt skræmt, og tænker om det er en god ide det her? Først en rimelig brændt nat med ammo, så emma, 6 timers søvn, og nu kokain? Kan min krop tåle det her? Fuck it. Smider hurtigt tanken væk, og får linet et par baner op. Vi fik at vide at det ikke skulle være større end en lillefinger negl. Vi nupper alle sammen stregerne, sidder lige og ryger en smøg og venter på effekten. Bummer. Der skete ikke det store, i forhold til hvad jeg forventede, blev ret vågen af det, og lidt euforisk, mest af alt dog vågen. Som om jeg havde fået klasket en spand vand i hovedet af mig en søndag morgen. Vi beslutter os for at trille ned mod markedet, i forhåbningen om at det var lidt længe om at sparke ind. Vi kommer derned, og det virker lidt bedre, jeg er meget friskere, men det virker faktisk mest af alt som en god amf. Mig og R, der clicker ret godt, beslutter os for at en tur i radiobiler kunne peppe det hele op. Vi er de eneste to der kører, mens folk bare stirrede sært på os, eller det troede jeg i hvert fald. Det ville dog ikke være så sært hvis de gjorde, vi var mildest talt, to psykopater bag et rat. Vi gik helt amok derude, vi kom ud derfra, og var lidt mere oppe at køre. Vi går tilbage til campen for at det skal blive lidt vildere, men I smutter hjemad, det blev V ret trist over. Vi tager et par lidt større streger, men der skete overraskende ikke det store. Vi stod og klagede lidt for os selv, og blev enige om vi var blevet røvet. Vi trillede ned til markedet igen, de andre var blevet sultne, fint med mig. Det tog en evighed om at få det skide slice, virkelig. Jeg skulle ikke have noget, og stod bare og ventede. Blev rimelig paranoid mens jeg stod i menneskemængden, kiggede mig over skulderen hele tiden, og var nervøs for om der pludselig kom nogle. De fik deres slice, og besluttede os for at gå tilbage og tage lidt mere. V som var blevet tydeligt påvirket, selvom han sagde han ikke var sagde at vi skulle finde nogle piger, og have dem med tilbage og suge coke med dem hele natten. Mig og R stod og grinede lidt af det, imens han gik derover. Han kom tilbage, tomhændet og sagde fuck det der, og gad ikke sige mere.
Vi rullede tilbage til campen, hvor S og M og en anden M står og er FULDSTÆNDIG oppe at køre og har den sygeste noia på. De er alle sammen helt færdige på coke, og vi spørger hvad fuck der er sket. M, som havde solgt os coken siger at de lige har gennemsmadret Flemming fordi han sagde han var jyde. Han havde åbenbart givet ham tæsk og råbt ham ind i fjæset ”JEG ER FRA FUCKING HILLERØD DIN BUMS”. De skiftedes til at rende end i shelteret, line en bunke op, sniffe den, og rende ud og være mere paranoide. Mig, V, R og P satte os ind og satte lidt Arctic Monkeys på, og linede nogle ordentlige streger op den her gang, fuck den der lillefinger. Vi nuppede vores streger, og for satan hvor der dog skete noget nu! Min næse var bedøvet, kunne ikke mærke mit ansigt og stormede ud fra shelteret og gik helt amok. Det var som om at pulveret, der røg ind af næsen, forsatte og forsatte og forsatte, og tog mig til toppen. Toppen af verden. Jeg var den fucking bedste nu, kunne ligge alle damer ned, kunne det hele! Rendte rundt til de andre camps og snakkede med dem, og de kunne selvfølgelig ikke undvære mine gode råd. Der var intet at sige til de sagde jeg skulle skride til sidst. Vi fik tændt bål op, og sniffet lidt mere coke, og jeg havde det for vildt. Denne aften måtte bare ikke slutte. Aldrig. Pludselig blev jeg bålmester, og mente at det var mig der skulle ordne bålet. Jeg tog fat i et stykke pind med ild og gløder på og smed det et andet sted hen.. Det skulle jeg ikke have gjort. Havde ondt i fingrene dagene efter. Herefter kan jeg ikke huske meget af coke rusen, tror faktisk heller ikke der skete det helt store, udover at vi bare chillede og røg joints. Kl blev 6, og min bus tilbage til min by kom. Mig og V fulgtes derned, R og P var forsvundet, hvorhen aner vi ikke. Vi rullede ned mod bussen, røg en joint sammen inden jeg stod på, og han fik den største krammer længe. De vildeste 3 dage i mit liv, nogensinde. De bliver aldrig glemt.


Rapporten blev ligeså meget historie, som rapport, håber ikke det gør det store. Følte dog det skulle med, for at få det hele til at give mening. Undskylder hvis det blev alt for rodet, eller jeg ved det blev alt for rodet, men det må i lige bære over med. Forsat god dag!


Senest rettet af SomeoneWhoIsntMe 13 feb 2015 05:09, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2015 13:08 
Offline
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 nov 2001 02:01
Indlæg: 2033
Jeg håber, at du vil kigge tilbage på denne rapport om nogle år og indse, at du og dine venner fremstår som nogle kæmpe fjolser. Det er pisseusundt at blande stimulanser på den måde, og den paranoide tilstand med slåskamp til følge på tredjedagen, er lige netop den slags historier, som er med til at give forbudstilhængerne vind i sejlene. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at I har haft store oplevelser, men tag og pas bedre på jer selv og hinanden en anden gang.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2015 18:51 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 nov 2010 21:31
Indlæg: 321
Jesus Christ, kræmmermarked i Jylland på stoffer.
Det lyder som mit værste mareridt og i som de mest irriterende naboer, hvis det er som en festival


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team