Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:13


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 okt 2014 14:16 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2013 18:08
Indlæg: 156
Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Intro
Det starter lørdag aften med en joint på 0.3. Er ikke vandt til at ryge semi store mængder alene, så Jointen slog pænt hårdt.
Jeg var alene hjemme, så der var fri mulighed for at prøve det af.
Slukker jointen og går indenfor, hvor jeg kommer i tanke om noget lattergas jeg havde liggende fra dagen før.
Havde trippet på svampe om fredagen, hvilket blev liidt for voldsomt, så havde ikke rigtig brug for lidt "ekstra".
Har læst herinde at Hash og lattergas er en sindsyg kombination så det sku da prøves.
Trippet
Sætter mig på stolen foran computeren, og finder noget psytrance med nogle visuals, det sku nok give lidt tænkte jeg..
Sætter med en enkelt patron, suger hele patronen direkte fra siphonen og holder det inde i 10 sek.
De første 20 sek virker det som lattergas gør, uden at blande det med noget andet. Stille og roligt.
Det sortner for mine øjne, stjerner i gule og røde farver fylder hele mit synsfelt og blinker med en million blink i minuttet. Okay det ser sindsygt ud. Eksistensen er ikke tilstedeværende mere.
Kommer tilbage med massere af visuals i forskellige farver, er bedøvet og ikke i stand til at bevæge min krop.
"Shiiit det virker som suger man 3 patroner i rap, wauw der er virkelig potentiale" tænker jeg..
Lader to patroner og fylder 2 balloner op. Suger den første, inhalerer og exhalerer i ballonen mens jeg tæller 10 vejrtrækninger.
Nr. 2 balloner når op på 7 vejrtrækninger, hvor der bare ikke er mere lungekraft tilbage til at suge mere.
Nu oplever jeg ikke "bare" det samme, nej nærmest flyver igennem de stjerner i ét mørkt univers!

Pludselig mærker jeg noget der slår, og fornemmer noget i baghovedet, som stille og roligt bliver til en dunkene smerte i hele hovdet.
Jeg ligger på gulvet fuldstændig lammet og kroppen og fatter ikke hvad der sker. Det dunker mere og mere så det går op for mig, at balancen forsvandet da gassen ramte. Var væk i like 5 min men det føltes som en halv time eller mere.
Ikke i tvivl om smerten er tilværende, dog ikke så voldsomt som det ku have været.
15 min vågner jeg op, dog stadig ret tåget.
Beslutter mig for at give det et skud en sidste gang, denne gang ligger jeg i sengen.
Samme procedure.
Denne gange endnu vildere, det varer en 10 min tror jeg. En halv times tid går, fuldstændig lammet, ingen følelse i arme og ben.

Konklusion
Lattergas og hash er en siiindsyg kombi det helt 100. Jeg vil anbefale andre på at forbedre sig på at miste al kontrol. Jeg var ikke forberedt og har aldrig været så langt væk!!
For første gang nogensinde var jeg i stand til at stoppe med at suge videre, hvor det førhen har været en kamp ikke at tømme den ene pakke efter den anden.

_________________
Det rart at være vigtig, men det er vigtigt at være rar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2014 04:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 nov 2014 00:32
Indlæg: 0
Her forsøgte jeg at sælge lattergas på Psychedelia. Nu er jeg blevet bannet... HURRA!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team