Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:02


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 dec 2011 14:07 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 mar 2010 22:33
Indlæg: 434
Geografisk sted: syd for kosmos
Substans/er: Metadon, 2c-i, Thailandske svampe
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Nej
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne:
6mg metadon, 9mg 2c-i og 0.8g svampe

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Havde lige fået ferie, så var i super humør

Triprapporten
Det er torsdag morgen, sidste dag inden juleferien og jeg har stået alt for sent op.
Jeg griber min mobil og ringer til en fra klassen. Heldigvis er der kun mødt 8 elever, og ingen af disse 8 snakker jeg særlig godt med. Jeg ringer rundt til nogle få fra klassen og ønsker dem en god ferie, samt godt jul og et lækkert nytår.
Jeg spiser noget morgenmad og laver lidt hjemmetræning da jeg simpelthen ikke magter at tage op i fitness-centret. Jeg ruller en joint med 0.2 g lækkert hash, men beslutter mig for at gemme den til senere. Det går op for mig at min roomie ikke er hjemme før kl 20, og tænker med det samme at det ku være lækkert med et trip, lige sådan til at starte juleferien ud med :).
Jeg har altid gerne ville prøve at trippe med opioder i systemet, så jeg spiser 6mg metadon og hopper ind under bruseren.
Jeg stener lidt rundt i lejligheden indtil jeg kan mærke at metadonen giver mig en effekt.
Jeg føler mig utrolig dejlig afslappet, og ligger mig hen i sengen med laptoppen.
Hele min krop summer, og der er en smule eufori.
Jeg er slet ikke så nervøs som jeg plejer når jeg skal indtage psykadelika.
Jeg går hen i min lille narkokasse, vejer 9mg 2c-i op og smider det i en gelcap.
Kapslen bliver taget rektalt, og jeg ligger på maven i sengen og chatter med folk fra psy.

20 minutter efter kan jeg mærke 2c-i’en tage effekt, det er en smule visuelt, dog intet jeg bliver imponeret over. Jeg spiser 0.8g thailandske svampe. Det er første gang jeg kombinerer en 2c-x med svampe, så jeg er meget spændt på at se hvad der sker.
Metadonen har fjernet bodyloadet markant, så jeg kan ligge i min seng og nyde det uden at fare rundt.
Visualsne er meget skarpe som de plejer på 2c-i.
Jeg kommer i tanke om at jeg skal have noget musik. Jeg sætter et lækkert Ott liveset på anlægget og ligger mig over på sengen igen.
Nu kan jeg mærke at svampene begynder at tage effekt, mine visuals skifter fuldstænding tema. Det hele bliver meget “earthy” som det plejer at gøre på svampe.
2c-i’en og svampene leger sammen og har en fantastisk synergi effekt.
På svampe plejer jeg at føle et utrolig nederen bodyload, men det er ikke eksisterende, om det metadonen eller 2c-i’en som gør det aner jeg ikke. Jeg kan ihvertfald bare ligge i min seng og nyde det i fulde drag.
Væggene smelter, og alt er bare dejligt.

Jeg kommer i tanke om jointen som jeg rullede tidligere, og tager et par sug.
Boooom siger det bare og jeg bliver påvirket x2. Hashen er noget meget lyst pollen, og jeg får en super energi af det. Ott’s liveset er færdigt og jeg sætter et random trance-set på fra min iphone app. Det viser sig at det er full-on, og det er ikke lige min kop the.
Men jeg er ligeglad og hiver min t-shirt af og danser rundt i min lejlighed, som en adidas-abe på tuben med alt for meget amfetamin i blodet. 2c-i’en giver mig sygt meget energi. Ligepludselig ser jeg mig selv som en brian, og betragter stolt mine markerede muskler (jeg har trænet i 2 måneder, og det første gang dette syn rammer mig rigtigt)
Ligepludselig er jeg slet ikke så sød en dreng mere, jeg er blevet ond og jeg stiller mig hen foran vinduet og jeg er kongen af fucking københavn.
Men der jeg ser hvor flot himlen er, den er fuld af flotte farver og hele himlen ånder og trækker vejret og her skifter trippet fase.

Nu føler jeg mig tilgivende, og mentalt tilgiver jeg alle mennesker som har gjort mig ondt.
Jeg skifter musikken, nu vil jeg høre noget shpongle, og sætter “Nothing last but nothing is lost” albummet på. Jeg kommer i tanke om at jeg har spist metadon, og føler mig lige pludselig utrolig afslappet. Tager et par sug mere på jointen og ligger mig over i sengen.
Jeg skriver lidt med nogle drenge fra psy, da jeg føler det er rart med en smule “socialt” kontakt.

Nu er jeg virkelig i kontakt med mig selv og mine følelser og alt er bare skønt og dejligt, men jeg føler mig alene og vil gerne have menneskelig kontakt. Jeg leger at jeg har gæster og jeg viser dem rundt i min lejlighed. Jeg grovhygger og underholder mine “gæster” med dans og sang. Dansen udvikler sig til noget tribe/meditations agtigt dans og jeg føler at jeg får arbejdet med en masse ting, og får trancenderet nogle dårlige energier, så der bliver plads til nogle nye. (super svært at forklare). Trippet er ligesåstille på vej ned, så jeg beslutter mig for at ryge det sidste af jointen. Jeg bliver utrolig sløv ( 2ci’en havde virkelig sat en stopper for metadonens sløvende effekt).
Resten af trippet ligger jeg bare i sengen og nyder opiod buzzet og de sidste visuals.

Det var virkelig et fantastisk trip, og metadonen fungerede som et sikkerhedsnet.
Opiod effekten var lækker kombineret med psykadelika. Det var lidt som at blive pakket ind i vat og dyner. En meget hjemlig følelse :)

_________________
Jeg ved præcis hvor vi skal hen.. øhh 150 grader mod nordvest, eller nærmere omvendt! Jeg putter det her varmometer i munden og ser at pulsen er 2 millioner grader .. og og jeg er ikk rigtig klog!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo


Senest rettet af dgs 21 dec 2011 18:12, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 dec 2011 17:58 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 mar 2010 09:54
Indlæg: 998
Geografisk sted: Gartneriet
Sikke en hyggelig dag du har haft dig :)
Fik et meget stort smil på da du meget livligt forklarer at du har "gæster", viser dem rundt og med dans og det hele :D Kæft det lyder hyggeligt og meget underholdende. Kunne have været sjovt at komme som gæst selvom det nok havde ændret på din gode stemning.

Tak for deling og god læsning <3

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
It ain't real, it ain't a dream... Then what is it? - Psychedelic Reality!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 dec 2011 22:02 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Sej rapport :D

Jeg kan godt lide, at du viser imaginære gæster rundt i din lejlighed og underholder dem.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 dec 2011 23:20 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
Det viser sig at det er full-on, og det er ikke lige min kop the.
Men jeg er ligeglad og hiver min t-shirt af og danser rundt i min lejlighed, som en adidas-abe på tuben med alt for meget amfetamin i blodet.


Priceless! :lol: :rocking:

Full-on gør bare et eller andet ved én! :P

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 dec 2011 01:53 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Det viser sig at det er full-on, og det er ikke lige min kop the.
Men jeg er ligeglad og hiver min t-shirt af og danser rundt i min lejlighed, som en adidas-abe på tuben med alt for meget amfetamin i blodet.


Priceless! :lol: :rocking:

Full-on gør bare et eller andet ved én! :P

Ja, mig gør det for eksempel rasende ;) Spøg til side. En fed gang psykedeliske morgen-full-on er skam ikke at kimse af.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 dec 2011 12:49 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2010 01:39
Indlæg: 80
Geografisk sted: A spot within a spot
Lyder sku til du har hygget dig! :D Ikke noget som en fed triprapport til at få gang i dagen. :D go' jul!

_________________
- Medlem af det hemmelige selskab


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 dec 2011 13:42 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 nov 2011 20:11
Indlæg: 102
Fedt skrevet, lyder til at ha' været super nice!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2012 00:05 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 okt 2005 01:27
Indlæg: 427
God triprapport !
Det lyder til at du har fået ret meget ud af trippet og det er glædeligt at du kan bruge det til et spirituelt formål.

_________________
"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 aug 2012 09:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 maj 2012 16:15
Indlæg: 0
Så grinern! Sejt trip og sej trip rapport ;)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team