Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:34


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 2C-B + K-hole
Indlæg: 18 sep 2011 12:35 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Substans/er: 2C-B, ketamin
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
Dosering var på gefühl, da jeg ikke har en ordenlig vægt.
En startdosis 2C-B i et glas vand efterfulgt af to bittesmå bumps.
3½ okay streger ketamin. Først 2½ og så en til da det første var ved sparke ind.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Jeg er sund og rask mentalt. Setting er alene hjemme, ingen forstyrrelser udefra.
Om morgenen var jeg vågnet med halvgrumme tømmermænd og var bestemt ikke sikker på at det skulle være i dag, men som dagen skred frem og jeg fik mig en lille lur og noget mad, blev jeg klar i hovedet og helt klar på et 2C-B trip med tilhørende K-hole.

Triprapporten
Rapporten er skrevet som en logbog under trippet. Jeg vil forsøge at fylde lidt kød på den.


T = Tripstart
K = Kommentar fra dagen efter

T: Finder 2c-b frem og smider en dosis i et glas vand og drikker det.
K: Det var vel en streg der var godt to pegefingernegle lang. Jeg har før sjusset mig frem til dosis af små omgange, så jeg mente at det ville være en god startdosis.

T + 10: Jeg tager et bad for at slå tiden ihjel. Smider MilkDrop på winamp og stener til noget god musik.

T + 40: Intet er sket. Jeg insufflerer en lille smule for at sætte gang i det.
K: Sidst jeg spiste 2C-B skete der intet. Så jeg er på dette tidspunkt lidt bange for at der ikke vil ske noget.

T + 42: jeg kan så småt mærke lidt. Bodyload begynder at melde sig. Det velkendte "alt er ikke som det plejer syn" er kommet.
K: Og ganske rigtigt. Lige så snart jeg insufflerede lidt skete der noget. Det kan selvfølgelig have været det første der sparkede ind, men jeg har mine tvivl.

T + 46: De første små bølger i synes er ankommet.

T + 60: Nu bølger skærmen og der sker for alvor noget. Bodyload er stadig rimelig stor.
K: Der skete dog ikke det vilde det første stykke tid.

T + 72: Der skal ske noget i aften, så jeg har lige lagt en lille smule mere op og insuffleret det. Resten er nu lagt væk. Alting bølger.

T + 82: Savner menneskelig, fysisk kontakt. Det bliver svært at klare nu når kæresten og jeg er gået fra hinanden.

T + 87: Jeg har det godt. Trods absencen af fysisk kontakt. Lige nu er det bare mig, mine visuals og mine tanker. Og måske Super Mario 64 senere. Men lige nu er jeg for trippende og for lommefilosofisk til det.
Lytter til lækker, lækker downtempo. Just the way I like it.

T + 91: Jeg fryser som bare fanden, og har faktisk gjort det længe. Alt lys er nu slukket, undtagen computeren. Omverdenen er afskærmet i form af persienner. Nu er det bare mig og mit trip. Godt jeg ikke har let til paranoia, for trippet får det til at se ud som om nogen bevæger sig lige til højre ude af mit synsfelt.

T + 1t 47: Mindfuck er ikke ret stort. 2C-B er virkelig et mildt psykedelikum. Meget visuelt, men meget mildt. Jeg har i hvert fald endnu ikke prøvet doser, der bliver meget psykedeliske i tankegangen. Tidsfornemmelsen er stadig (K: næsten!) intakt. Dog bølger og pulserer alting så dejligt, når jeg lader fokus gå. Som om man ser verden gennem et tyndt lag vand, der forstyrrer ens synsfelt.

T + 2:07: Jeg har siddet og tegnet lidt. Og sat noget brød over (som egentlig er færdigt i brødristeren for længst). Thank God for timeren på risteren, ellers var huset da brændt ned. Visuals går stadig helt amok.
Og jeg er ellers ikke typen, der tegner. Jeg kan faktisk ikke huske, hvornår jeg sidst har tegnet. Jeg har heller aldrig været ret god til det, så det blev bare til lidt streger her og der, men ud af stregerne kunne man ligesom fornemme at der skulle ske noget mere med dem.

T + 2:13: Jeg hører nu for første gang musik med lyrik. Det virker ret godt og gør mig glad. Min halvspiste rugbrødsmad står stadig i køkkenet. En sølle aftensmad.

T + 2:21: Overvejer at gå en lille tur.
K: Turen var ikke ret lang, jeg havde musik i ørerne og tænkte mens jeg gik på, at ingen af dem, jeg gik forbi havde den fjerneste anelse om, at jeg var på 2C-B. Det var lidt sjovt. Som at gå i en anden verden ingen andre kunne se. Sjovt nok frøs jeg slet ikke på min tur.

T + 3:25: Effekterne er nu så små, at det kun er synligt, når jeg fokuserer på det. Tekst bevæger sig stadig. Indtager snart en god mængde ketamin og forsøger en tur i hullet.
På min gåtur havde jeg ikke rigtig nogen visuals. Man skulle i hvert fald kigge virkelig godt efter dem. Kom tilbage t + 2:48 fra turen. Jeg føler mig parat til at tage skidtet videre og prøve nogle stærkere psykedelika. Svampe igen, syre.

T + 3:48: 2½ rimelig fede streger ketamin er nu blevet insuffleret. Vi ses på den anden side.
K: De 2½ blev hurtigt til 3½ og jeg havde en fed tur i hullet. De ting jeg så, tror jeg ikke, jeg kan forklare. Meget af det var rimelig bizart. Men det var en spændende tur, som jeg helt klart har tænkt mig at gentage.

K: Alt i alt en rigtig god aften, men næste gang må der gerne komme lidt mere smæk på. Dog er jeg ikke helt sikker ved at starte stort ud uden vægt, så det må vente et stykke tid.
Trippet var ikke så kraftigt, som jeg før har prøvet. Der var ingen følelse af at smelte, som jeg før har oplevet på både 2C-B og svampe og mindfuck var minimalt. Visuals var heller ikke så kraftige igen. Næste gang bliver alt insuffleret.
Jeg håber det kunne bruges til noget :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2011 21:51 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Efter at have prøvet en højere dose, kan jeg sige, at jeg nok bare fik ganske små virkninger denne dag. Igen snød den orale indtagelse mig. Jeg tror kun, jeg fik effekt af det nasale indtag. Og det var vel en dose på omkring 10mg eller sådan noget.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 sep 2011 03:31 
Offline
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 maj 2003 01:01
Indlæg: 2633
Geografisk sted: Acidophilic environments
Måske du har tolerance? For nogle skal der gå en hel måned i mellem oplevelserne.

_________________
"I don't know if God exists, but it would be better for his reputation if He didn't." -Jules Renard
"Then there was LSD, which was supposed to make you think you could fly. I remember it made you think you couldn't stand up, and mostly it was right.“ -P. J. O'Rourk


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 sep 2011 08:19 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Det kan jeg afkræfte. Jeg havde et ganske glimrende trip i weekenden. Mit bedste bud er naturlig tolerance overfor oral indtagelse... Hvor sært det end lyder.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team