Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 aug 2011 12:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 maj 2011 14:32
Indlæg: 9
Geografisk sted: KBH
Substans/er: 150-250 mg ketamin. 300 mg MDMA. lidt alkohol
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
MDMA planlagt i 2 bomber på 150 mg i hver. Ketamin et uheld... beskrivelse følger ;)

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Roskilde Festival 2011, MDMA før Deadmau5 og Keta i slutningen af koncerten. Drugs alle dage inden også på festivalen.

Triprapporten
Dagen starter med utallige joints, men klokken 01:00 går Deadmau5 på, og hele campen gør klar til dette store event ;).

Jeg tager 2 bomber emma, og tager til koncerten i en rigtig god emma blæser, er ret blæst og oppe og køre, men også virkelig kærlig, en ægte ren emma blæser ;)

Koncerten er for sindsyg, deadmau5 og emma går hånd i hånd, og jeg giver den max gas sammen med 2 homies, lægger op til damer osv, ja koncerten løber perfekt her :)

Men vi har også en pose med omkring 500 mg keta, min ven tager det frem og skal begynde af blæse det. I min emma blæser lyder et julemix som et fucking god idé her hvor koncerten lakker mod enden.

Selvom jeg har masser af erfaring, gør man altså bare utænksomme ting på emma og lidt alkohol, så istedet for at dele det op i streger til koncerten, så tager jeg røret ned i posen og kommer ved et "Uheld" til at tage omtrent halvdelen af posen.... og ja her begynder den mest underlige og meget psykedeliske oplevelse til dato... :D xD

Min ven som også er medejer af ketaen, udbryder at jeg ikke er rigtig klog, og siger "Om 5 min er du færdig. farvel min ven". (Selvfølgelig for sjov, men alligevel :D ) Jeg bliver ikke bange, men siger til mig selv at det nok skal gå... har prøvet k-hole før, dog ikke med så meget emma i kroppen.


Vi begynder at snurre om hinanden, og meget kraftigt mærker jeg at ketaen slår ind.
Det lige som om der kommer et tæppe ned over øjnene på mig, orange scene bliver på en måde delt op, jeg kan se der kommer et stort sort hul over scenen som opsluger alt omkring sig.

Den næste tid har jeg en slags blackout, koncerten er slut, og kun en af mine venner går med mig, for at holde styr på mig (han siger jeg hele tiden gik rundt med åbne øjne). Jeg kan ikke mærke min krop, og aner ikke hvor jeg er, for mine øjne er det sort, men alligevel formår min krop at bevæge sig, (dette må skyldes emmaen, sådan en dosis keta havde lagt mig ned). Pludselig begynder jeg at se alt i en slags billeder, jeg råber pludselig "rødere rødere, blåere blåere, hvidere hvidere" fuldstændig ude at kontekst. Om de her billeder er det ligeosm jeg ikke ser i real-tid, jeg ser det i billeder med små mellemrum, men på hvert af de her stil-billeder jeg ser er alt helt fuckd. På et tidspunkt er der faktisk to piger som tager billeder af mig og min ven, jeg kan huske at jeg ser de billeder de tager, ja jeg må have fået noget opmærksomhed i den tilstand :D. med min ven og så mange mærkværdige psykedeliske oplevelser som bare er svære at forklare, havner vi pludselig op ved Orion, Nu jeg begyndt at kunne se i mere real-tid, men alt bølger frem og tilbage, og jeg tror vitterligt at jeg er med i Fear and Loathing i Las Vegas. Dette kan præciceres ved at jeg prøver at købe en cola i en bod, og ja den oplevlse kan bedst sammenlignes med den oplevelse Rauel har når han tjekker ind på hottellet ;D. Ved Orion er der en masse lys, for mig er det ligesom en lys tunnel, uffateligt smukt, og jeg står der og nyder musikken som jeg ikke aner hvad er, det vidste sig senere at være noget nosrk rock :P.

Efter den koncert er eftekten sådan lidt mere aftaget, men på vej ud fra festival pladsen klokken 05:00. kommer 4 vagter og siger de smidder mig ud hvis jeg ikke kommer ud i en fart, jeg fatter ikke en meter af hvad de siger (ja jeg åbenbart totalt påvvirket stadig :D). Min ven får mig ud og siger at de ville smide mig ud fordi de kunne se jeg var på narko (De øjne var også pænt store tor jeg :P)

alt i alt en utrolig vild oplvelse hvor jeg endda har undladt en del, men som i ved sker der så meget på roskilde man ikke kan nå det hele :D, efterfølgde sagde min ven der kun var fuld og på emma, at hhan aldrig havde set en så væk som mig, og at jeg flere gange var vandret uden noget mål med de sygeste keta ben forskellige steder hen :D.

Konklusion er at jeg glad for at have oplevet et k-holde hvor man faktisk kunne gå rundt og jeg er også glad for at have oplevet en så vanvittig underlig psykedelisk oplevlse, men igen, det ikke noget der skal gentage sig da det også var et uheld ;D haha

PS to gange hørte jeg dagen efter på festival pladsen "se det var ham der var helt væk igår" og ja det giver en blandet fornemmelse, for jeg havde det fedt, men har 100 % aldrig været i så lidt selvkontrol, udover måske salvia ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 aug 2011 23:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 jul 2011 03:24
Indlæg: 15
haha lyder sku som om du har haft det fedt, gad sygt gerne prøve det :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 aug 2011 00:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 maj 2011 14:32
Indlæg: 9
Geografisk sted: KBH
Må sige at roskilde er det ok at være oppe og flyve en gang i mellem :D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 sep 2011 12:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 mar 2009 02:02
Indlæg: 1
Lyder som en sindsygt fed oplevelse.
Savner helt at være fuldstændig blæst, TIL en festival. Det er for fedt.
Husker bare min Jelling tur for 3 år siden, men det der lyder dobbelt så fedt.
Skal helt sikkert gennemprøves :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 mar 2016 10:25 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 feb 2016 15:03
Indlæg: 51
Geografisk sted: 5400
Haha for vildt man :D

_________________
Jeg tager ikke stoffer, stofferne tager mig.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team