Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:05


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 jul 2011 03:33 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 sep 2010 12:50
Indlæg: 9
Geografisk sted: chokoladeland i øst arabien nær syltetøjs-søen.
Substans/er: hash (god 120'er) og oregano
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
2-3 hoveder med hash og oregano istedetfor tobak

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
var sammen med en ven og ville bare chille lidt

Triprapporten
det startede med at jeg skulle ned til min ven der bor langt ude på landet. jeg havde taget lidt god ryger med og vi gik ud ved 1 tiden for at fyre op i en hjemmelavet flaskebong. vi havde ikke noget tobak og vidste i forvejen at oregano smagte langt bedre (lidt i retning af pizza :P ). effekten af det kom helt uventet og har aldrig før eller siden prøvet noget lignende. allerede efter det første hvæs kunne jeg mærke at det her var helt specielt. hele verden væltede om på siden og det virkede som om det hele var en kæmpe væg samtidig med at jeg begyndte at stene helt vildt uanset hvor jeg kiggede hen og mit blik begyndte at zoome ind på hvad jeg nu end kiggede på f.eks min mobil der pludselig var blevet langt over dobbelt så stor som normalt. samtidig fik jeg ret meget griner på men var også bange for om det ville vare for evigt. min ven E havde i mellemtiden rejst sig og væltede rundt ved en lygtepæl. jeg gik ned til ham men måtte holde fast i lygtepælen for ikke at vælte sidelæns. derefter er der et stort tomrum i mit hoved og jeg ka først huske noget over to timer senere da vi sidder på en legeplads og det føles som om mit blik simpelthen zoomer ind på sandkassen til jeg næsten kan skelne hver enkelt sandkorn fra hinanden hvorefter E skubber til mig så jeg vågner op.

det var en helt vild oplevelse og kunne godt tænke mig at prøve det igen men der er simpelthen ingen der tror på at det virker og alligevel vil de ikke prøve det...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jul 2011 10:39 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 dec 2010 02:20
Indlæg: 134
Fin nok rapport lidt kort imo. Det med at ingen tror på det, forstår jeg godt der er intet i krydderriet Oregano der gør dig høj :)

_________________
This song is magic. It beat its way into my brain and burrowed deep where the dopamine grows and it fertilizes it and it waters it and it harvests it. I am the dopamine king of my kingdom and i can knock a dragon out of the sky, 10000 feet high, by visualizing guitars.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jul 2011 02:15 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 sep 2010 12:50
Indlæg: 9
Geografisk sted: chokoladeland i øst arabien nær syltetøjs-søen.
det har åbenbart en eller anden form for reaktion sammen med hash for det var helt vildt og har prøvet et hvæs af en oregano pind efter en normal pind og det resulterede i at alt blev sløret på en helt uforklarlig måde... men det er vildt underligt at det skulle ha en virkning :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jul 2011 23:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 aug 2010 22:27
Indlæg: 0
Jeg kan egentligt godt forestille mig man fik sådan en effekt.. når oregano brænder giver det en meget tungere røg en smøger gør og jeg tror godt det kunne gøre dig noget omtåget hvis du i forvejen bliver pårvirket at tjald.. har dog aldrig prøvet det, men kunne godt finde på det :P skal nok skrive en rapport om hvorvidt jeg har fået noget ud af det eller ej..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jul 2011 02:53 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 sep 2010 12:50
Indlæg: 9
Geografisk sted: chokoladeland i øst arabien nær syltetøjs-søen.
Jaxel skrev:
Jeg kan egentligt godt forestille mig man fik sådan en effekt.. når oregano brænder giver det en meget tungere røg en smøger gør og jeg tror godt det kunne gøre dig noget omtåget hvis du i forvejen bliver pårvirket at tjald.. har dog aldrig prøvet det, men kunne godt finde på det :P skal nok skrive en rapport om hvorvidt jeg har fået noget ud af det eller ej..


ok det glæder jeg mig til at høre om! :D
og har faktisk prøvet det samman med nogle venner igen for lidt siden men virkningen var helt anderledes den her gang. vi haloucinerede dog en del foreksempel en skov fyldt med zombier med økser gennem hovederne osv og et træ med et ansigt...og lysbilleder af kæmpe frøer med tøj på xD


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jul 2011 12:47 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 dec 2010 02:20
Indlæg: 134
asder skrev:
Jaxel skrev:
Jeg kan egentligt godt forestille mig man fik sådan en effekt.. når oregano brænder giver det en meget tungere røg en smøger gør og jeg tror godt det kunne gøre dig noget omtåget hvis du i forvejen bliver pårvirket at tjald.. har dog aldrig prøvet det, men kunne godt finde på det :P skal nok skrive en rapport om hvorvidt jeg har fået noget ud af det eller ej..


ok det glæder jeg mig til at høre om! :D
og har faktisk prøvet det samman med nogle venner igen for lidt siden men virkningen var helt anderledes den her gang. vi haloucinerede dog en del foreksempel en skov fyldt med zombier med økser gennem hovederne osv og et træ med et ansigt...og lysbilleder af kæmpe frøer med tøj på xD


Kan du stave til placebo?

_________________
This song is magic. It beat its way into my brain and burrowed deep where the dopamine grows and it fertilizes it and it waters it and it harvests it. I am the dopamine king of my kingdom and i can knock a dragon out of the sky, 10000 feet high, by visualizing guitars.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jul 2011 00:33 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Dét der, er det dummeste jeg har læst hidtil - og der er meget crap her på psychedelia.dk! :lol:

Oregano... :roll:

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jul 2011 14:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 sep 2010 18:35
Indlæg: 379
Hvor meget LSD har du indtaget?

_________________
"Men hvorfor er det du så absolut vil spise MDMA på en nutellamad?"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jul 2011 15:15 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jun 2010 17:13
Indlæg: 2690
Geografisk sted: over stok og sten
Hvor dumme tror du folk er ? neeej... den der... den hopper jeg sgu ikke på :D
vi gider da ikke smadre vores tjald ved at blande den om med oregano ? wtf..

Citat:
vi haloucinerede dog en del foreksempel en skov fyldt med zombier med økser gennem hovederne osv og et træ med et ansigt...og lysbilleder af kæmpe frøer med tøj på xD

Thihi, ja lad os se om tumperne på psy.dk hopper på den, de bliver helt vilde !
Og så lyder det ovenikøbet som om det kommer fra en der aldrig har indtaget noget
andet euforiserende i sit liv end spar pilsnere.

_________________
Because Im a faggot alright
Skal du have et gok i nøden din skidespræller ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jul 2011 19:46 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2009 14:02
Indlæg: 938
Stop nu med at flame asder. Han har nok oplevet CEV, hvilket jeg også selv gjorde meget i starten. Det er ikke som rigtige halluer, men når man gerne vil prøve det og ikke har taget andre stoffer, kan man godt fristes til at tro man har fået dem.
Men dude, oregano giver altså ingen effekt. Så er der sgu større chance for at du bliver høj på kamillete :D

_________________
there is someone in my head and it's not me


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team