Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:01


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 jun 2011 12:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 jun 2011 10:47
Indlæg: 8
Substans/er: Ritalin Uno, Amfetamin og hash.
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
Cirka 2** Mg Ritalin, 1 g Amfetamin og cirka 1.4 g hash.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Adhd og astma..
30 mg Ritalin om morgen og 20 mg om eftermiddagen.
Har god optur på.

Triprapporten
Hej, det her er så min første triprapport.
Har brugt siden her til viden og idéer, i et par måneder efterhånden :).


_________________________________


Mig og min ven K, havde snakket længe om at vi skulle finde en dag, hvor vi virkelig kunne været fyret af.
Jeg gik ned til bussen og da bussen kom, kunne jeg allerede mærke at jeg havde fået min morgenmedicin(30 mg Ritalin UNO).
Jeg stod af bussen og gik ned til min ven K, for at spørge om han kunne få fat på noget Amf til iaften, men i det samme løftede han sit tastatur, og bang der lå en lille plastiklomme med 1g amf, og en anden med en 1.4 g hash.
Jeg blev utrolig glad, og smilede til min ven. Vi brugte det meste af dagen på at snakke om hvad vi skulle lave iaften.
Da klokken blev 21. begyndte jeg at åbne et antal jeg ikke nåede at tælle til af 40 mg Ritalin.
Jeg knuste det og fik dankortet og røret frem, og vi begyndte at hugge en hel del op.
Jeg Begyndte om 10-20 min efter at mærke jeg havde lyst til at lave ansigter, pga min kæber følte en mærkelig fornemmelse.

Klokken blev cirka 24. og jeg fik lyst til køre lidt af amfen op..

Jeg fik hakket en del af det utrolig gode amf, og vi kørte det op på ingen tid.
Selvom jeg havde planlagt jeg kunne ville tage lidt af det.
Klokken blev lidt i halv et, også gik vi uden for. og jeg kunne mærke hele min krop, den brummede.
Mit hjerte, føltes som om jeg var forelsket, jeg kunne ikke stoppe den dejlige følelse, jeg begyndte lave min egen fantasi verden, mens jeg gik og snakkede med min ven K, har stadig ikke fundet ud af det, men alle de indtryk jeg fik hele tiden.
Vi gik i cirka 2 timer, også var det ved at blive små lyst igen.
Pludselig kom en politipatrulje og stoppede os(Vi var i sommerhuse området), og spurgte os hvad vi lavede uden for på den her tid. Jeg plejer normalt at være flabet når jeg snakker med politiet, men pga. den fantasi verden jeg gik i, svare jeg bare: "Min kæreste har lige slået op." Hvilket var løgn.
Men havde ingen hæmninger, følte mig så afslappet, at verden var det bedste sted, intet ondt kunne røre mig, alting virkede så ægte, som om jeg lever i en falsk verden normalt.
Vi begyndte at gå hjem til min ven, da vi var på vej hjem, begyndte jeg at riste en smøg, hvilket er utrolig svært når man går, men det lykkedes mig alligevel. og jeg rullede en rigtig god joint imens jeg hørte god dubstep.
fik røget jointen, og klokken var omkring 5, også lagde jeg mig til at sove.


Havde det utrolig fedt, og jeg havde det hele tiden som om at jeg bare kunne løfte armene også ville jeg flyve.

Det er helt klart noget jeg vil gøre igen.


Vil rigtig gerne høre, hvad i syntes om mine beskrivelse.
Tak fordi at i ville læse min triprapport :).

Er der nogen der kan forklare mig denne "usædvanlige" oplevelse?
Prøvede samme combo her igår(3 juli 2011) og der havde jeg en normal amf påvirkning..

(Skulle lige skynde mig, så der er nok grammatik fejl osv.)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jul 2011 15:59 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 okt 2010 20:46
Indlæg: 12
Geografisk sted: Der hvor det sner
Fin og detaljeret triprapport. Og det er normalt med den der almægtighedsfølelse (intet kan røre mig, alt er bare godt), men kærlighedsfølelsen kender jeg ikke rigtig til? Det lyder mere MDMA-agtigt, hvor man især har tendens til at gå og kramme alt og alle. Men det lyder som om, at du har haft det godt :D Hvilket jo er det vigtigste. Jeg er til gengæld meget overrasket over, at du var i stand til at falde i søvn så kort tid efter indtagelsen af amfetamin :O Delte i grammet 50-50, dig og din ven ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2011 18:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 jun 2011 10:47
Indlæg: 8
Ja vi delte sårn cirka 50-50, men det er bare et ren skud i posen.
Jeg aner ikke hvorfor at jeg kunne sove så hurtigt.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team