Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:53


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Narkoman-Lan
Indlæg: 04 feb 2011 14:57 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 mar 2010 22:33
Indlæg: 434
Geografisk sted: syd for kosmos
Substans/er: Mdma, 2c-b, Ketogan, Thc, Alcohol
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
170mg Mdma, 20mg 2c-b, 1 Ketogan, Joints og 4 genstande,.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Holdte lan med 5 nære venner i mine forældres hus.
Havde ikke indtaget narko i over længer periode, så var klar på at trippe :)

Triprapporten

Først vil jeg starte med at sige at det her er den første triprapport jeg skriver, og i må bære over med min grammatiske kunnen :)

Det hele startede en fredag, hvor mig og 4 venner skulle holde lan hos mig, da mine forældre var væk hele weekenden :)

Jeg kører til "Andeby" for at hente mine 4 homies (jeg havde også bilen hele weekenden, så det var lækkert! )
På vej hjem i bilen begynder vi at snakke om at det kunne være fedt at trippe i weekenden, så vi kører en omvej og henter 15 2c-b tabletter, som hver indholdte 9 mg 2c-b.

Da vi ankommer til mine forældres hus, får vi sat computerne op, og prøver at komme online. Der er en del problemer med det trådløse netværk, så jeg blir frustreret og får egentlig ikke lyst til at spille mere, men jeg får lyst til at lamme den lidt :)
Jeg indtager som den eneste 100mg MDMA i en gelatine kapsel. "M" og "E" indtager hver 1 2c-b kapsel, og de sidste 2 beslutter sig for kun at ryge joints.

Mdma'en begynder at virke 30 min efter, og jeg får en trang til at strække ud.
Jeg logger af facebook, glider ud af mine kontorstol, væk fra computeren og ned på gulvet hvor jeg får strukket godt og grundigt ud. Jeg har det dejligt, euforien er der, og de andre griner lidt af mig :)
"M" og "E" spiser en 2c-b kapsel mere..
Jeg hygger lidt rundt ude i køkkenet med et par smøger, imens gør jeg lidt rent.
"M" begynder at få det ubehageligt, han har aldrig trippet 2c-b før, og han er en smule bange. Jeg giver ham en øl, min mp3 afspiller, sætter noget vibrasphere på, og vi finder en behagelig stol til ham - han får det straks bedre..

Jeg går tilbage til computeren og beslutter mig for at spise to 2c-b kapsler fra posen. Jeg stener lidt rundt på psy-chatten, og ser nogle youtube videoer.
De andre hører dubstep på nogle crappy højtalere, så jeg beslutter mig for at gå ned på mit værelse, hvor lyden er god. Jeg smutter lige ud med skraldet inden - den kolde vind føles lækker mod min hud.
Da jeg kommer ned på mit værelse kan jeg mærke at 2c-b'en er ved at virke, jeg skynder mig at tænde for min projektor, åbne elecricsheep (en screensaver som laver utrolig fede visuals) og jeg sætter noget Shpongle på.
Jeg ligger mig over i sengen og lader projektoreren kaste billedet henover mig så jeg kan ligge ligge og ryge smøger og puste røg op i "laserstrålerne".
Jeg begynder nu at få tydelige oev's, geometriske mønstre som er i flere dimensioner - jeg kan skubbe dem så de flytter sig.
"M" og "E" joiner mig, og er vildt imponerede over de visuals projektoreren skaber..
Projektoreren føltes som en gigantisk energikilde der kastede energier ud i forskellige former og farver..
Jeg lukker øjnene og har vildt flotte cev's - jeg får en følelse af at mine visuals er essensen af mig, og jeg føler at jeg kan nærstudere min egen "dna". (En smule svært at forklare). Projektoren kaster en solid grøn farve ud, og jeg føler at jeg flyver henover de flotteste landskaber, .

De 2 som ikke trippede med kom ned på værelset, jeg havde en rigtig god snak med en af dem, som er en meget nær ven. Han var meget interreseret i hvad jeg kunne se og hvordan det føltes, da han selv har prøvet mdma.
Han havde en joint med, og jeg røg godt på den..

Alle vil gerne op i stuen igen, men jeg bliver liggende da musikken er så dejlig.
Jeg mærker en paranoia komme snigende, jointen har helt sikkert været skylden..
Jeg føler en stor trang til at skifte bukser, men jeg kan slet ikke finde ud af hvilke bukser jeg skal have på. Så jeg bliver virkelig forvirret, og visuals er der lidt for mange af, og jeg begynder at føle et kraftigt ubehag

Jeg finder musikken irriterende, og sætter den på shuffle, og jeg lægger mig over i sengen igen. Jeg kan slet ikke nyde mine visuals som før, så jeg beslutter mig for at spise 1 Ketogan, da jeg har hørt det skulle gå rigtig godt med 2c-b.
Min mp3 afspiller vælger et par fede numre, men pludselig spiller den "Alicia Keys -Empire state of mind" Jeg griner højlydt når jay-z begynder at rappe, hans rap lyder utrolig retaderet i mit trippede hoved, og jeg ligger lidt og tænker over, hvor nederen det meste mainstream musik er.

Jeg har fået det en smule bedre, og bevæger mig ovenpå til de andre.
Da jeg kommer op i køkkenet, bliver jeg mødt af ond dubstep fra et par skraldende pc-højtalere, 5 stationære computere, en masse rod og ledninger..
Jeg har det nederen, og får en følelse af at jeg pisser mine forældre direkte op af ryggen, for at holde "narko-lan" i deres hus

Jeg går op på øverste etage og kæler lidt med min kat ( jeg har lukket den inde på min søsters værelse)
Jeg beslutter mig for at tage et bad, og tage resten af mit Mdma - 70mg nasalt
Mdma'en og badet er en lækker combination, og jeg får det straks bedre og føler mig klar på at være sociale med de andre.
Jeg tørrer mig, får tøj på, og går ned til de andre. Jeg finder en ramme sodavands-øl i garagen, og deler den med de andre.
På dette tidspunkt er mit ubehag helt væk, og vi sidder alllesammen rundt om bordet og hygger. Herefter ryger vi et par joints og går i seng.

Det meste af trippet var super fedt, jeg skal dog ikke være Lan-vært næste gang jeg skal trippe :)

_________________
Jeg ved præcis hvor vi skal hen.. øhh 150 grader mod nordvest, eller nærmere omvendt! Jeg putter det her varmometer i munden og ser at pulsen er 2 millioner grader .. og og jeg er ikk rigtig klog!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo


Senest rettet af dgs 06 feb 2011 14:03, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2011 13:06 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 dec 2004 01:40
Indlæg: 1021
Geografisk sted: Right behind you...
Dejlig trip rapport :)
Lyder som en rigtig lækker aften/nat. :D Kunne selv godt forestille mig et narko-lan, har aldrig rigtig prøvet det, andet end med amf/coke.
Tænkte på om du kunne uddybe din oplevelse med 2cB + Ketogan? En combo jeg ikke selv har prøvet nemlig :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2011 11:07 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 mar 2010 22:33
Indlæg: 434
Geografisk sted: syd for kosmos
ketoganen virkede ikke rigtig, dosen var ikke høj nok. Jeg kunne godt tænke mig at mixe 2c-b med en god dose oxycontin en anden gang :)

Her kan i se hvordan min projektor fungerer mht til visuals :) http://tinypic.com/view.php?pic=2itfshx&s=7

_________________
Jeg ved præcis hvor vi skal hen.. øhh 150 grader mod nordvest, eller nærmere omvendt! Jeg putter det her varmometer i munden og ser at pulsen er 2 millioner grader .. og og jeg er ikk rigtig klog!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 feb 2011 16:39 
Offline
MEGATRON

Tilmeldt: 25 feb 2007 23:03
Indlæg: 404
Den projektor er AWESOME!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team