Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:03


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 dec 2010 08:56 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 dec 2010 16:11
Indlæg: 136
Geografisk sted: Danmark
Substans/er:
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
0, 8g

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
fuld, og glad

Triprapporten
Er netop vendt hjem fra byen, og besluttede mig for at skrive en kort trip rapport.

Selvom dette er en trip rapport, er det nok også lidt off-topic :offtopic:

aftenen startede med at jeg vågnede kl 20 efter en hel nat med mig og en kammerat havde stenet gamle pc-spil natten før(Baldurs Gate 2 <3)
Der var fest i lejligheden ved siden af, og det kunne sagtens høres fra hvor jeg befandt mig, nemlig i min egen lejlighed, og dette gav mig lyst til at trodse de økonomiske indviklinger der medføres når man lever på SU.

Så jeg tog i byen.

Da jeg kom ned på det lokale vandhul skete der ikke så meget, og jeg fik lokket noget gratis alkohol ud af bartenderen, som heldigvis viste sig at være en veninde og en ven, og de hjalp mig med at spotte glemte øl. Senere dukkede der et par ekstra venner op, og de bød på mere øl, og det endte til sidst med at jeg blev godt fuld :)

Tiden gik med fest og flirt men en nice tøs, men efter hun skred, så døde festen lidt, og da min veninde som havde stået i bar fik fri, kom hun hen til vores bord.

Efter lidt sjov og ballade, spurgte jeg hende om hun havde noget røg, hvortil hun svarede at det eneste hun havde var amfetamin. Jeg spurgte så om det var godt, og hun påstod at det var det. Vi smuttede ud på toilettet og gjorde som man nu gør, og efterrfølgende gik vi ind til festen igen, og fortsatte.

På intet tidspunkt oplevede jeg et buzz eller nogen af de symptomer som beskrives inde på 'Fakta om Stoffer'(jeg tog en læser efter jeg kom hjem) og jeg føler mig nu nødsaget til at spørge om det blot var dårlig amf eller om det simplethen er sådan det fungerer? Jeg havde forventet at det ville føles som et psykedelisk trip uden visuals, altså en form for semi-lammelse plus en euforisk følelse, men ingen af de to ting skete.

Jeg spurgte også om hvad jeg kunne forvente af hvad der ville ske før jeg sniffede, hvortil hun svarede at jeg ville blive liderlig og vågen, men nu er det kun 22 timer siden jeg gik i seng, og føler mig ikke specielt vågen, og det liderlige element dukkede kun op i at jeg ville bevise overfor mig selv at jeg godt kunne få boner(når hun havde også havde påstået at fyre ville have problemer på det område.)

Og nej, jeg har ikke længere boner på i skrivende stund :P (beklager piger xD)

Den største grund til at jeg skriver denne rapport, er både for at forklare hvad der skete samt spørge indtil den eventuelle forskel på buzz-drugs og psykedeliske drugs, samt spørge indtil om der eventuelt bør findes en sektion med syntetiske stoffer vs. 'naturlige' stoffer (altså psilocybin, cannabis, meskalin osv.) på 'fakta om stoffer' sektionen, og de eventuelle filosofier der eksisterer på det område. Jeg har altid sagt til mig selv at jeg ville holde mig til de 'naturlige' stoffer, for som der siges af nogen, 'hvis det gror i naturen, er det nok okay'. Men nu i aften/nat, hvor jeg har prøvet et syntetisk stof, så føler jeg mig både snydt, effektmæssigt, og lidt krænket over mig selv og min beslutning for at prøve noget som på ingen måde har gavnet, eller i hvert fald altereret, min oplevelse af verden gennem et stof, hvilket altid har været min grund til at prøve stoffer...

er der andre der har oplevet det samme? eller føler det det samme omkring ovenstående idé med syntesiske vs naturlige stoffer? hvorfor? hvorfor ikke?

(og er dette allerede taget op et andet sted, så beklager jeg, og i må gerne linke det, så jeg kan fatte noget :P)

_________________
Sund kost og motion... og narko!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2010 17:14 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2009 20:39
Indlæg: 1416
Geografisk sted: Strawberry Fields
Første gang man prøver stoffer, lægger man ikke altid mærke til effekterne. Sådan havde jeg det både med amfetamin og kokain.

Plejer du normalt at være vågen 22 timer i træk? Det er da pænt lang tid. Lagde du mærke til, om du snakkede mere end normalt? Var mere udadvendt end normalt? Om dine pupiller blev større?

Og nej, amfetamin minder på ingen måde om psykedeliske stoffer. Amfetamins primære effekter er at man snakker meget, en meget mild eufori, samt at man kan holde sig vågen i lang tid.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 dec 2010 06:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 aug 2010 02:55
Indlæg: 221
Geografisk sted: København
Kan kun tilslutte mig Mortens ord..
De første par gange kunne jeg ikke helt ''flyde'' med når man bliver godt stimuleret, det syntes jeg at jeg bliver bedre til gang for gang, ''nyde det mere'',, det er sgu svært at forklare..

Men det er jo den dårlige, man skal ikke forvente det store ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 dec 2010 08:33 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 dec 2010 16:11
Indlæg: 136
Geografisk sted: Danmark
Citat:
Plejer du normalt at være vågen 22 timer i træk? Det er da pænt lang tid.


Nej :) jeg mente at det var 22 timer siden jeg sidst var gået i seng, og så med 8 timers søvn, så 14 timer vågen i alt :p

Citat:
Lagde du mærke til, om du snakkede mere end normalt? Var mere udadvendt end normalt? Om dine pupiller blev større?


Jeg snakker som regel rimelig meget i forvejen, når jeg har fået lidt at drikke, og jeg er generelt også udadvendt, så på de punkter er det lidt svært for mig selv at spotte nogen forskel. Mine pupiller blev lidt størrere, men på ingen måde det samme, som når man tripper. Faktisk vil jeg sige at jeg har oplevet samme størrelse af pupiller ved bare at ryge for mange cigaretter for hurtigt...

Men alligevel har jeg fået lidt mere klarsyn om at dette mere er et 'drive'-drug, hvilket ikke siger mig noget, så hellere en god omgang tørrede svampe eller en chiller med noget skunk :) jf. min første trip rapport 'Mit Første Trip'.

:peace:

_________________
Sund kost og motion... og narko!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team