Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:29


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 29 nov 2010 02:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 sep 2010 19:14
Indlæg: 23
Substans/er: Amf+Hash+Rigeligt alkohol.
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
2,5 gr god amfetamin.
2 joints
Meget alkohol.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Rask, frisk og glad.

Triprapporten
Oprindeligt skrevet som blogindlæg på en anden side, tænkte jeg ville dele min sidste amf-tur med jer.

Bassen pumper på diskoteket, man kan mærke det i maven, og når man snakker. Ens stemme bliver en smule rystende. Diskoteket er propfyldt, det er en god Fredag.
Jeg fanger hurtigt dj'ens blik, og laver en speciel bevægelse med hovedet. Han ved lige hvad jeg mener, og det varer ikke længe for Dj Agostinos lyd, fylder lokalet.

Diskoteket er fyldt med mennesker fra byen. De fleste kender man. Stamkunder. Stamkunder der er her hver eneste Torsdag, Fredag, Lørdag. Man er vel selv énn af dem, en af dem der bliver betragtet som "stamkunder", når en anden lader blikket hvile over forsamlingen.

Jeg har drukket de første par genstande, og begynder at kunne mærke det.
Det er i det hele taget en rigtig god aften, og alle vennerne er samlet om bordet.
Vi sidder omme i VIP'en, i aften. Ved egentlig ikke rigtig hvorfor, men her sidder vi.
Den første flaske er kommet på bordet. Smirnoff & Cult.
Jeg ved ikke hvem der har betalt, men nupper et glas og blander en drink..

Da min drink er blandet, og jeg kan konstatere at den endnu engang er blevet noget stærk, bliver jeg prikket på skulderen..
"Hey.. Neslow.. Har du noget?" .. Satans. Havde egentlig ikke skænket den slags en tanke her til aften. Var måske usagt blevet enig med mig selv om, at jeg ikke gad det pis mere.
"Næh.. Ingenting overhovedet" Siger jeg. Og lige inden at Line vender sig om og går igen, får jeg alligevel sagt.. "Men hey.. Sig lige hvis du finder noget, putte"

Hvorfor sagde jeg det? Helt uden og tænke?


En time efter, har jeg slået det helt ud af tankerne igen. Vi kører på alkohol, og det er sådan set okay.. Indtil Line, fra den anden side af bordet, fanger mit blik, og tager sig kort til næsen. Okay, hun har noget.
Jeg laver skiftevis Thumbs up og down, for at se hendes reaktion.
Thumbs down.. Den dårlige.. Jeg hader den dårlige.

Alligevel så rejser jeg mig, uden at tøve et sekund, da Line kigger på mig og sætter kurs mod udgangen.

Vi kommer ud på gaden, og står lidt i regnvejret, inden vi begiver os ned af vejen.
Hold kæft hvor har vi gået der, alt for mange gang, snakkende om hverdagsting med samme ærinde, som lige nu.

Vi når til den gule blok. Nr 19, og går ind ad døren. Ned af trappen og ind i kælderrummet. De fleste kender det sted her. Her kan man være i fred. Hvis man vil have sex, eller andre ting der ikke skal opdages.

Line finder rutineret de små hvide poser frem. "Muhahaha" siger hun, og kysser den. Jeg griner. "Din fucking freak" siger jeg, imens hun cutter op på hendes træningskort. Man kan se hvem hun har fået det fra, på måden det er pakket ind. Man lærer at kende forskel, og ham her, han plejer at have noget rigtig godt.
Det går hurtigt, og jeg rækker hende det halve sugerør jeg har i lommen, da jeg kan se at 6 hvide streger ligger klar til os.

Line tager hurtigt de første tre. "Arrrrh for helvede" udbryder hun tilfreds, og rækker mig sugerøret. De tre streger forsvinder på få sekunder under mig. Væk.
"Gad vide hvor egentlig det bliver af" Siger jeg tænksomt.
"Det går lige i hjernen, din fucking freak" griner Line. Og så har vi ellers pakket sammen, og er ude på gaden igen.

Det er først da vi igen rammer diskoteket, at man kan mærke effekten. Den rammer en i ansigtet som en iskold snebold, en Januar formiddag.
Vi danser hen på vores pladser i VIP'en, og der er ingen tvivl om, at dem af vennerne der kender os, ved hvor vi har været.
Thomas kigger undrende på mig, og laver "thumbs down" imens han ser spørgende på mig. Jeg nikker. "Føj for fanden" griner han.. "Så kender jeg en der går kold imorgen eftermiddag"

Resten af natten forløber fantastisk. Vi danser, griner, drikker shots og er fælles, Line og jeg, om den her følelse i maven. Det kan ikke beskrives. Det skal heller ikke beskrives.
For så mange gange har vi stået her, og blevet enige med os selv om at, "Det her, muligvis er det bedste i verden" . Ingen af dagligdagens problemer, af hverdagens ensomme tanker har nogen chance for at røre os nu. Vi er udødelige, og vi er gode til at være det.

Engang imellem, kommer hverdagen alligvel snigende. Og først dér, kigger vi oprigtigt på hinanden. Nikker, og begiver os tilbage til blok 19, for at komme tilbage til rusen. Tilbage til følelsen af, at SÅ bliver det ikke bedre.

Vi ved et sted i underbevistheden at de 5 gr, vi har delt på kort tid er for meget. Men jeg tør ikke tænke tanken til dørs.

Aftenen slutter da DJ'en siger i mikrofonen, at nu er det slut for i aften. Og vi må komme rigtig godt hjem. Havde vi kørt kun på alkohol, havde vi straks sat os i en taxa, for at komme hjem og sove. Men det må ikke slutte nu. Det må aldrig slutte. Den her følelse, må aldrig nogensinde forsvinde. Vi kigger angst på hinanden. Det må jo aldrig slutte det her, for fanden.

Vi går ned på morgenværtshuset, der åbner kl 5, når resten af byen lukker.
Ud på toilettet først.. "Er der mere??"
Ja, to streger mere er der til, og da de er forsvundet, ved vi, at ligeså snart det stopper med at virke, er vi fortabte.

Vi prøver ferbrilsk at sætte gang i det lusede morgenværtshus, jeg husker at blive smidt ud efter at have danset på en noget ustabil bar.
Udenfor møder jeg en gammel veninde, der har fucket mig noget grusomt op for nogle måneder tilbage. Fuldstændig uden at tænke er jeg fløjet i hovedet på hende, od da jeg senere kigger ned af mig selv er min hvide tshirt fuld af blod.

Taxaen kommer kl 06.30. Jeg sætter mig ind i den alene, og der går det op for mig, hvad der venter mig de næste 24 timer.


Jeg står ud af taxaen, ude foran lejligheden. "Det bliver 110 kr" siger manden venligt.
Gad vide om han overhovedet fatter, hvad der venter mig? Jeg giver chaufføren 120 kr, siger "det passer, god aften" og smækker døren bag mig.
Da han kører ud af gården tager jeg mig selv i at ønske, jeg skulle med. Han var fremmed, jeg kendte ham ikke. Men han var et menneske, og det at sidde ved siden af en, udskød det her helvede, der nu ville komme.

Jeg låser mig ind i lejligheden og sætter mig på sengen. Det er allerede begyndt.
Mit hjerte pumper i brystet på mig. Som havde jeg lige spurtet 200 m, så hurtigt jeg kunne. Jeg ryster voldsomt på hænderne, og mine fingerspidser snurrer vanvittigt.
Og så er der kvalmen. Føj..
Ingen af de fysiske ubehageligheder kan dog sammenlignes med min psyke, lige nu.
Jeg føler mig tom. Har tårer i øjnene. Heller ikke dét, kan forklares bedre end, at ca. ligeså udødelig som jeg følte mig på dansegulvet, ca. ligeså døende føler jeg mig nu. Som et svagt dyr, der lider.

Jeg ligger mig på sengen i fosterstilling. Selvbebrejdelserne hagler ned over mig. Berettiget. Fuck hvor er det også dumt. Uanset hvor godt det føles først, så er det slet ikke dét værd når man sammenligner det, med hvor slemt det er nu.
Overraskende nok føler jeg mig søvnig. Kæmper med øjenlågene. "Ikke sove nu". Jeg ved hvor dumt det er at overgive mig til søvnen, for jeg ved det kun drejer sig om få minutter.

Ganske rigtig, så vågner jeg et kvarter efter, fuldstændig vågen. Hjertet er gået helt amok i brystet på mig. Det kan ikke være sundt, at det hamrer så hurtigt. Jeg bliver altid så bange. Hvor meget kan mit lille hjerte holde til, før det brænder sammen?
Angsten kommer snigende. Misforstået, med håb om at få det bedre, ryger jeg de to joints som Peter glemte igår. Ryger dem begge to, hurtigt, inhalerer dybt ned i lungerne.
Mine fingrer snurrer værre end før, og kvalmen overtager alting.
Jeg rejser mig op, står lidt og vakler, kæmper med mig selv.
Så sortner det. Alting drejer rundt. Det vender sig i maven på mig.
Fuck. Toilettet.

Hele Fredag aften vælter ud af mig, og ned i toilettet. Amfetamin, blandet med Pizza nr 13, blå gajol, Mokai, god stemning, fis og ballade, samt en voldsom mængde Cult & Smirnoff lander i toilettet, imens tårerne triller ned af mine kinder. Det kan ikke beskrives.
Jeg er faktisk, i oprigtig tvivl om jeg overlever.
Har jeg lyst til at overleve? Her er så stille. Tankerne begynder at overtage.
Hvorfor er jeg helt alene? Har jeg ingen venner? Har jeg kun venner når vi er fulde? Ville folk opdage hvis jeg forsvandt? STOP NU.

Jeg ligger i fosterstilling i 11 timer. Stirrer konstant ind i væggen. Kan ikke noget. Jeg trækker været i korte stød, med åben mund. Konstant kæmper jeg for at holde resten af mit maveindhold i maven. Det er ikke til at holde ud. Nogengange tager jeg mig magtesløs til hovedet. Hvad fanden skal jeg gøre? Hvad siger de hvis jeg kommer ned på sygehuset, og bekendtgør at jeg tror jeg skal dø?

Jonas ringer omkring kl 20. Der er fest på fabrikken, massere af mennesker.
Jeg gør noget, som jeg kun er i stand til, efter sådan en omgang.
Jeg siger at jeg bliver hjemme i aften. Kun fordi jeg ved at det faktisk ville være fuldstændig fysisk umuligt at gå nogen steder. Da vi har lagt på rejser jeg mig igen, skal kaste mere op. Tanken om druk, fik det til at vende sig i mig igen. Ud over det kvarter har jeg slet ikke sovet. Jeg har heller ikke spist noget, ej heller drukket en dråbe væske. Det er umuligt, og det skal være slut.

Nu.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 nov 2010 08:12 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
føj for satan hva...? hehe, godt at høre at du har besluttet dig for at holde igen, nogle gange lyver man sgu bare overfor sig selv lidt for længe, kender jeg udemærket godt, bare ikke lige med amf.
Held og lykke.

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 nov 2010 10:15 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 aug 2010 20:45
Indlæg: 44
Geografisk sted: Et sted mellem den anden og tredje Bardo
En af de bedste "trip" rapporter jeg har læst herinde, din beskrivelse er sublim og fokuseret.

Godt Gået :gud:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 nov 2010 21:35 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 maj 2004 17:47
Indlæg: 1308
Geografisk sted: København
Rigtig fin, og velskrevet rapport.

Jeg kender udmærket selv amfetamin tømmermænd, og du gør et rigtig godt job med at beskrive hvilket helvede de til tider kan være. Husk dig selv på denne oplevelse næste gang amfetaminen lokker. ;)


Senest rettet af BehindMind 03 dec 2010 01:07, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 dec 2010 19:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 aug 2009 09:48
Indlæg: 10
Super sprød rapport, det er tydeligt, at den ikke oprindeligt er skrevet til psychedelia. Elsker den direkte stil, du bruger. Ikke så meget pis, det ku' vi andre lære noget af.
Amf-tømmermænd er den absolut værste bivirkning, jeg har oplevet i forbindelse med stoffer, desværre, for en go' amfrus er fantastisk. Held og lykke med at lægge det på hylden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 dec 2010 12:09 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Synes også det er en kanon rapport! En af de mest velskrevne, jeg har læst herinde. Blev meget grebet af den. Den er sådan ret socialrealistisk. Du beskriver en situation, som jeg tror gentager sig hver weekend over hele landet.

Har du overvejet at begynde at skrive noveller måske?

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 dec 2010 12:55 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 aug 2008 13:13
Indlæg: 703
En velskrevet alternativ triprapport, som har et lidt andet fokus en normalt. Super fedt!

_________________
”What hashish gives with one hand it takes away with the other: that is to say,
it gives you power of imagination and takes away the ability to profit by it”

(Baudelaire 1860).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 dec 2010 03:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 sep 2010 19:14
Indlæg: 23
Åha, har totalt udskudt at læse jeres svar fordi jeg var bange for hvordan stilen ville blive taget imod herinde. Tusind tak for feedback!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2010 15:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2009 20:39
Indlæg: 1416
Geografisk sted: Strawberry Fields
Jeg får det indtryk af at læse artiklen, som at den tid du havde det fedt på diskoteket gik ekstremt hurtigt, og kun føles som en time eller sådan noget. Mens nedturen, som varer længere tid end ens optur, tilgengæld føles i realtime. Endnu en af de trælse bivirkninger ved amfetaminen :/

Kom der nogen konsekvenser af at du slog løs på hende pigen?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2010 17:53 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 jan 2008 23:02
Indlæg: 72
Super rapport! Der er virkeligt intet at komme efter.

Jeg blev helt grebet af at læse den, det er virkeligt et godt og velformuleret sprog du bruger :)

Og kan sagtens selv relatere til de ting du skriverom dagen derpå.
Det er så fandens en smerte, og alligevel udsætter man sig selv for det igen og igen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 apr 2011 17:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 apr 2011 14:44
Indlæg: 1
FUCK en god svedig rapport!
levede mig helt ind i den.. men synes godt nok den efterkoger du har haft på lyder rimelig slemt. Altså nu har jeg selv taget alt for meget af den dårlige, og vil sige jeg har prøvet, noget lignende der havde jeg heller ikke sovet i 3 dage. så kan ikke helt kende den slemme koger som i alle synes at ha? jo selvfølgelig er det ubehageligt, men har sku aldrig knækket mig dagen efter af at have taget det.

btw. super fed rapport :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 apr 2011 16:31 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 jun 2010 16:32
Indlæg: 48
Geografisk sted: Mindblowersclub
Rigtig god rapport! Kan genkende stortset alt fra mine egne ture. Også aggressionen når man ved den snart er slut..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 okt 2011 23:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 sep 2011 22:32
Indlæg: 3
God rapport, velskrevet og direkte!

Det er uhyggeligt at tænke på sådan en nedtur, held og lykke med at droppe amf!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 okt 2011 22:29 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 aug 2011 16:17
Indlæg: 239
Geografisk sted: Foran højre højttalere
Puha.. derfor savner jeg ikk amf turene :D

glad for jeg ikk tager det billigt sprøjt mere :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 okt 2011 01:00 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2010 23:23
Indlæg: 50
Jeg har efterhånden læst den et par gange, og hver gang rammer den mig lige hårdt.
Jeg håber det går godt med at holde dig fra amfetaminen. Den rapport er i hvert fald en reminder for mig om, at jeg ikke har lyst til at prøve den slags.

Men i hvert fald en rigtig fed rapport, Neslow!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 okt 2011 19:57 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
Wow, det er simpelthen så godt skrevet. Jeg har efterhånden mistet lysten til nogensinde at prøve amfetamin.

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 nov 2012 03:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 sep 2010 19:14
Indlæg: 23
Det er sjovt - jeg har lige læst min rapport igen - tænk engang, at jeg så oprigtigt troede det var sidste gang, jaja. Man bliver jo klogere.. Grin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 nov 2012 21:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 apr 2012 16:35
Indlæg: 122
Blev faktisk lidt underlig tilpas, af at læse din rapport. For jeg ved at nedturen er mega slem på amf. Din nedtur passer faktisk 90% på min egen nedtur efter en tur på amf. Det eneste som gør forskellen er at jeg ikke brækkede mig. Jeg lå også i fosterstilling på sengen, jeg var begyndt at se syner, hvergang jeg kiggede op i loftet var det som om et område på omkring 10-20 cm flød sammen, som når man har taget 2c-b. Jeg var også bange for at skulle dø, fordi at mit hjerte bankede så hurtigt, mine fingrer rystede, jeg var virkelig bange for at dø. Den oplevelse har gjort at jeg aldrig rør amfetamin igen.

Rørende rapport.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 nov 2012 01:11 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Puh det vækker minder..

I mine gamle amfetamin dage kørte jeg også gerne voldsomme mængder og sov ikke i dagevis.
Nedturen efterfølgende, både fysisk og psykisk, er BARE ikke det værd!

Virkelig godt skrevet i øvrigt. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 maj 2015 01:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 sep 2010 19:14
Indlæg: 23
Haha, jeg ved ikke om i får en notifikation (hej facebook) når jeg kommenterer her, men jeg er efterhånden blevet 5 år ældre, og det er simpelthen så sjovt at tænke på, hvordan livet så ud dengang, og hvor meget jeres kommentarer om skrivet betød, for en pige på dengang (ja jeg lyver ikke) 18 år..

Jeg er blevet klogere, amf er væk, jeg skriver dog stadig - men jeg ville bare lige fortælle jer, at der vist gik yderligere 3 år før min sidste tur blev for good ;-)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team