Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:03


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 aug 2010 17:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 aug 2010 22:27
Indlæg: 0
Substans/er: MDMA, Joints og Øl
Setting: I naturen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
7-800mg MDMA, 15-20 øl og ca. 4g rigtig god tjald

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Skovfest på Norddyssen

Triprapporten
Jeg var til en stor skovfest og havde ca 3,5 uge forinden prøvet MDMA for første gang, hvilket var en rigtig fed oplevelse, så jeg håbede på at kunne få muligheden for at prøve det igen til denne fest.

Første gang fik jeg det af min store bror som er ret erfaren inde for de fleste stoffer, og jeg har faktisk næsten aldrig taget stoffer (ud over hash) når han ikke har været der, fordi det gør mig utrolig tryg når han er der, og det er nok grunden til jeg aldrig har haft et bad trip.

kl: 23:00

Mig og mine brødre og en ven (lad os kalde ham D) ankommer til skovfesten, og der er godt gang i den allerede.. vi står og hygger og drikker nogle øl og ryger et par joints, og jeg spørger min bror om han kunne få fat i noget MDMA, men ham han plejer at få det igennem var syg, så vi glemmer det lidt igen.. Der går nogle timer og jeg er ved at være godt stiv, men eftersom jeg havde været i byen dagen før og havde været tidligt oppe om morgenen kunne jeg godt mærke at jeg var rimligt træt, så hvis jeg skulle kunne holde ud hele natten blev jeg nødt til at finde noget MDMA eller coke besluttede jeg mig for.. men da skovfesten blev holdt af Christania var jeg ikke så meget for at gå rundt og spørge, da mange af jer nok ved hvordan de fleste Christianitter har det med hårde stoffer (i hvertfald ud af til) så det blev en mislykket jagt, og omkring kl 02:30 drikker jeg den sidste af vores øl, og beslutter mig for at tage hjem ad, fordi jeg ikke gad at gå op og spilde penge på øl i baren hvis jeg alligevel ikke kunne holde ud mere end en halv times tid, så jeg går ud på vejen og begynder at gå taxa'erne i møde.

Jeg kommer så forbi en gut der sidder på fortovet og blæser rimelig godt kan jeg se.. jeg smiler til ham og siger: ,,Kan du ha en god aften min ven" han kigger overasket op, og smiler så meget bredt og siger tak, og jeg går et par skridt videre før han siger: ,,hey kom lige og ryg en smøg med mig" jeg takker ja og sætter mig ned ved siden af ham, og han tager en smøg og giver mig hans sidste smøg da jeg er løbet tør. Vi præsentere os (lad os kalde ham J) og han spørg så om jeg er på vej hjem, og jeg siger ja fordi jeg ikke har flere øl og ikke har fået nogen stoffer, og jeg ikke rigtig følte jeg kunne blive ved uden.. jeg spørg så hvad han er på og han siger: ,,MDMA". Jeg spørg så om ikke jeg kunne købe et lidt af ham, og selvfølgelig kan jeg det siger han, jeg får så ca 80mg og spiser det, og så siger han at det vist ikke var så meget jeg fik og giver mig ca. 80mg igen.. vi sidder så og snakker lidt og jeg venter på det sparker ind, og J siger at han venter på sin ven (lad os kalde ham K), som tåger rundt ude i buskadset bag ved os.. vi snakker lidt mere og jeg finder ud af at J faktisk ikke har flere penge end dem jeg lige gav ham + 50kr, og vi bliver så enige om at hvis jeg køber os nogle øl og nogle smøger så kan jeg være med på resten af posen.. K støder så til, og vi går tilbage til festen, hvor vi mødes med mine brødre og jeg kan mærke hvordan MDMA'en begynder at sparke ind og det føles endu mere vidunderligt end første gang jeg prøvede det, jeg kan mærke hvordan jeg begynder at blive let i hele kroppen og hvordan alting bare føles "rigtigt" og perfekt, og jeg begynder at få den største smiler på, mine brødre går så hjem, og jeg bliver lidt nervøs fordi jeg somsagt ikke er vant til at trippe uden min bror, men J er simpelthen sådan en fin fyr og D er der stadig, så jeg glemmer det hurtigt og får det fantastisk igen.. så jeg køber nogle øl og noget vand og nogle smøger til os, og J, K og mig sætter os lidt og drikker en øl og jeg ruller en joint, mens J deler noget mere MDMA ud, og D kommer også hen og får lidt, og som vi sidder der og tripper og er helt oppe i de lyserøde skyer hvor alt bare er godt, bliver vi enige om at det bedste der er sket for os er at vi mødte hindanden, og vi sidder og griner og syntes bare det er super fedt at alting bare går præcis som det skal somme tider :D da kl. er omkring 5:00 vil jeg tro (er overhovedt ikke sikker da tidsfornæmmelse er en by i rusland på dette tidspunkt), er vi løbet tør for MDMA, men vi har det fantastisk, og lidt efter møder vi så ham som J og K havde købt deres MDMA af, og jeg køber 1g af ham.. D vil ikke have mere, men mig, J og K, noget hver, og K (som i forvejen er RIGTIG blæst) når der til hvor J og mig bliver enige om at han ikke skal have mere, han spørger heller ikke efter mere, får han er præcis der hvor han vil være (er ikke sikker men mener det er første gang han tog det) mig og J tager så lidt mere, og 20 min efter kan jeg mærke hvordan min krop begynder at køre "automatisk", dvs. jeg har ikke rigtig kontrol over hvad der sker, jeg kan bare ligesom "se på" mens jeg vælter rundt og hygger mig, jeg har det stadig skønt, men jeg har bare ikke rigtig kontrol over hvad der sker, det er som at se en film gennem øjnene på en af skuespillerene, og jeg tror J får en gang til a MD'en men ellers tager jeg resten selv i løbet af morgenen, og denne "film" bliver bare sjovere og sjovere, og ved en 10-11 tiden om formiddagen slukker musikken, og vi sætter os ned ved en sø, på nogle puder, hvor der sidder en masse andre mennesker der også er blæste, og vi sidder og hygger og snakker og ryger et par joint, og efter en halv times tid smutter J og K så hjem.. (D lå og sov på en af de her puder da vi kom der ned, og pludselig var han taget hjem) jeg ligger så og blæser med et kæmpe smil på og venter på at "filmen" stopper så jeg igen kan tage kontrollen og gå hjem ad, kl. 12 ringer min bror for at høre om jeg har det godt, og stor grinende kan jeg fortæller ham at jeg aldrig har haft det mere fantastisk i mit liv, og han begynder at grine, men får mig til at love at jeg snart vender næsen hjem ad, så en halv time og en joint senere gør jeg en kraftanstrengelse og overtager kontrollen af kroppen og tager hjem..

Min konklusion er at det var en fantastisk oplevelse, men det er sidste gang jeg blander Øl og MD i så store mængder, da det jo gik fint her, men det vist var mere held end forstand, for dagen der på da jeg tænkte tilbage på aftenens og morgenens forløb gik det op for mig hvor lidt kontrol jeg egentlig havde, og hvor grueligt galt det ku være gået hvis tingene havde taget en grim drejning.

Tak fordi du gad og læse om den fedeste aften i mit liv so far :wink:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 aug 2010 19:58 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 sep 2009 15:26
Indlæg: 0
Fed rapport og heldigt udfald - det kan aldrig gå helt galt med MDMA ;)
Pas dog på med dosen :S Alt fornuftigt jeg har læst advarer med at tage for meget og 1 gram på en nat er i mine øjne alt for meget!
Smag og behag, men pas nu på dit hoved, MDMA er ikke helt ufarligt :)
Anyway, godt du havde det fantastisk - jeg elsker den meget pludselige følelse af at være vægtløs :D

Peace out - enjoi life


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team