Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:22


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 apr 2010 22:38 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 apr 2008 22:19
Indlæg: 60
Substans/er: 2c-(e/b), PMA, og ?
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
1 rød mitsubitsi pille, 1 rød hjerte, og 5 blå svampe

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Jeg sad hjemme med en kammerat foran fjernsynet og så lidt tv, og kiggede rundt i lokalet.

Triprapporten
Okay. Jeg havde simpelthen besluttet mig for, min søndag skulle være noget særligt. Jeg kørte mig en tur ned i byen, og min dealer havde tilfældigvis en restpose med kiks i. I den bestod var der 1 rød Mitsu pille, 1 rød hjerte, og 5 blå svampe. Jeg har prøvet de røde hjerter før, men jeg fik afvide den store røde mitsu pille var kraftig, men havde ikke prøvet den før.

23:00 - Starter forsigtet ud med at knuse mitsupillen, og prøver at sniffe en tredjedel af den. Kan mærke mine hænder sveder lidt, men ingen forandring på pupiller og kropstemperatur. Jeg venter så 20 min. Ingen virkning. Jeg troede først det var mdma, fordi det først plejer og kicke ind et kvarter til 20 minutter efter man har sniffet det - Men ingen virkning! Jeg sniffede så resten, og ventede spændt. 15 minuter senere. Stadig ingen mærkbar virkning, andet end et lille smil på læben. ( Jeg tror der har været en GANSKE lille dose mdma i. Måske 10-20 mg eller lignende, men intet rigtig mærkbart) Jeg var skuffet. Men jeg ville være blæst.

23:45 - Jeg sluger et rødt hjerte. ( Udgaven med pma i, og ikke MDMA)
00:30 - Virkningen er trådt ind. En blid behagelig afslappende virkning, hvor jeg slappede af og så en film. Jeg var altså ikke rigtig blæst, bare lidt mindre påvirket.

1:15 - Jeg kigger på posen med resten af de 5 blå svampe og tænker. Nu skal det fandme være, Nu vil jeg være blæst, og se nogle sjove ting. Jeg tager 2 blå svampe og sluger dem, og knuser en og sniffer den så.


1:30 - Er ved og være påvirket. Min kropstemperatur stiger, og jeg ligger og kiger rundt i lokalet. Min kammerat prøver at tage et billed af mig, med blitzen og det er der det for alvor starter. Jeg begynder at se en masse mønstre og føler mig lettere pårvirket, men er lidt skuffet over virkningen.


2:00 - Nu begynder det at blive vildt, loftet begynder og ændre form, og er ved og falde ned på mig. Jeg går ud og kigger mig i spejlet, og kan se jeg er ved og være ret langt væk. jeg tager de sidste to jeg har, og ligger mig ned. min kammerat er gået kold, da han kun røg hash. Og han slukker lyset, og jeg ligger mig ned i sengen. Nu ,slår det for alvor. jeg kan ikke rigtig finde ud af, om jeg er kommet ind i en drømmeverden, eller jeg er ved mig selv. Alt begynder at forandre sig inde i rummet. Dørene åbner sig, loftet forandre sig, og ligner et univers gemt bag loftets brædder. Der begynder nu at komme alle mulige slags lys. Gul, grøn, blå osv som dioder, som er i hel rummet. Jeg følte mig på det tidspunkt slet ikke som mig selv. Jeg stilte mig selv en masse spørgsmål, som gav ingen mening. Jeg var i tvivl om det var i orden jeg havde lagt mig ned og sove, jeg var i tvivl om min kammerat var en boxer eller en pige, jeg var i tvivl om jeg var hjemme. Jeg var faktisk i tvivl om jeg nognesinde blev normal igen. Jeg følte jeg hele tiden skulle lave en pagt med mig selv, eller en eller anden. INTET lignede sig selv. Det var som en nøgle til mit sind, som jeg aldrig havde oplevet det før. Det var virkelig ubeskriveligt, men jeg prøver at beskrive det så godt jeg kan. Jeg var FULDSTÆNDIG forandret i mit sind. Mine handliner, tanker, osv. Kan bare sige! Selv når jeg lukkede øjenne, var det hele bare som et paradis. Alt var godt, jeg følte jeg havde magten til alt, og kunne opnå alt. Ca kl 7:00 falder jeg i søvn, og vågner kl 14 igen, hvor jeg var normal. Det ENESTE det her trip manglede, var lykken som men har med MDMA. Men det kan jo være man skulle prøve og adde det næste gang. Happy tripping :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team