Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:50


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 feb 2010 17:25 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Substans/er: Ketamin, Clonazepam og Tjald
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Erfaren bruger med omfattende viden

Dosering og anden informaton om substanserne
500mg Ketamin, 4mg Clonazepam, tjald

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Derhjemme med min daværende kæreste - sofa mm, musik - godt humør

Triprapporten
For et par år siden boede jeg med min daværende kæreste, vi havde 2 etager i et hus - dette er dog ligegyldigt...

Efter mange dybe ture i hullet (jaja, også det hul), besluttede jeg mig en dag for, at smide ca 500mg ketamin op i to streger...
Fortalte min ex, at jeg ville hoppe en tur i hullet - gjorde alt parat som jeg plejer - den rette musik, rullede en joint og gjorde sofaen parat...

1. tur forløb som planlagt og ud i cyperspace med mig... Dette her er ikke den interessante del, så glider hurtigt videre....

Da jeg var kommet nogenlunde tilbage, sniffede jeg de sidste 250mg...
Der lå jeg så og tænkte, at jeg sgu nok ikke røg i hullet igen...

Det næste der sker , er at jeg bevæger mig rundt i lejligheden (jeg tror stadig at jeg ligger ned) - alt har et egyptisk tema, bronzefarvet og meget smukt!
Min ex lignede en egyptisk dronning og jeg er hendes fattige bejler...

Jeg føler hele tiden, at jeg skal være helt tæt på hende for at ikke at føle mig forladt - og når hun så er ved min side var jeg i himlen og alt gik op i en højere enhed - det føltes bare mere rigtigt end alt andet i hele verden og sagligheden var ubeskrivelig!

Hun render lidt rundt i lejligheden og jeg kan ikke finde hende og panikker lidt, selvom hun er i rummet ved siden af...
Følte mig virkelig alene i hele verden i disse øjeblikke...

Jeg får så den ide, at jeg skal bygge en rede til os, bare hende og jeg hvor vi for evigt kunne ligge og være tilfredse som fostre i livmoderen...
Jeg render så rundt i hele hytten, så godt jeg nu kan og samler alle puder, tæpper osv og får bygget en jammerlig rede på stuegulvet...

Pga ketaminen kan jeg ikke kommunikere verbalt særlig godt, så min ex ved ikke helt hvad jeg har gang i...

Reden får jeg bygget færdig og beder min ex om, at komme hen og ligge sig sammen med mig, men der går noget tid da hun lige er i gang med et eller andet..
I den rum tid jeg venter (som måske har været 5min), føler jeg mig så alene og så forladt at det er ubeskriveligt og som værende en evighed! (og ha' lige i mente, at jeg stadig tror, at jeg ligger på sofaen og flyver)

Men da hun så endelig kommer hen og ligger sig helt tæt ind til mig, opstår der en ubeskrivelig smuk symbiose, sådan tårevædende smuk...
Jeg kan se, ja direkte se, hvordan vores energier stiger op, smelter sammen til een enhed og jeg er nu helt rolig, alt er smuk, fantastisk og ganske enestående...
Håbede aldrig, at denne følelse ville ende...

Kort tid efter falder jeg i søvn...

Da jeg vågner og fortæller min ex om min oplevelse, græder jeg, glædestårer og er ovenud lykkelig..

Er godt klar over at dette er ret enestående, at have et "vågent" k-hole - det kan nok også ha noget at gøre med, de andre depressanter jeg havde indtaget.

Ville gerne ha' skrevet meget mere, men hukommelsen svigter på dette punkt, så det er det mest vitale i får fortalt...

Hvis der er evt spørgsmål er i mere end velkommen til at udspørge, men ketamin er så ufatteligt svært at beskrive - føler at rapporten mangler en del, men kan ikke finde ud af at forklare nærmere....

Så spørg endelig løs!! =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2010 17:49 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
Jeg har faktisk prøvet noget lignende, på en blanding af Diazepam og Nitrazepam + Ketamin, på roskilde-festival for en del år tilbage.
Altså et K-hole i sprællevende tilstand.
Det var på øjemål men ca. 300-350 insufleret.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2010 18:14 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 20 okt 2001 01:01
Indlæg: 2694
Geografisk sted: Påskeland
Fed, sjov og rar rapport :D

Jeg sad og smilede for mig selv, da jeg forestillede mig dig rende rundt og smide puder på gulvet i bedste bæver/fugle-stil, mens du febrilsk prøver at få din stakkels ex til at komme hen og narko-putte :D.

Hvordan reagerede din ex, da du fortalte det til hende, med tårer og det hele? Og hvordan er/var hendes forhold til stoffer?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2010 18:24 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Hun blev meget bevæget, hun havde selv følt en større forbindelse os imellem - hun havde selv taget en smule ketamin, men slet ikke i nok til et k-hole.. men hun er helt ok med mine udskejelser og har selv en omfattende psykedelisk erfaring... =)

hehe, jaa jeg var sgu helt på reptil stadiet du=) Nok ikke noget der sker igen - kan ikke se hvordan det vil være muligt..
Desuden græmmes jeg når folk fortæller at de k-hole'er og stadig sidder og chatter fx... Det er SLET IKKE hvad jeg vil betegne som et k-hole.....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2010 18:46 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 20 okt 2001 01:01
Indlæg: 2694
Geografisk sted: Påskeland
Fedt nok - ville være synd hvis du stod og var helt bevæget og lykkelig, og hun bare sagde "Jaja - jeg går ind og ser Vild Med Dans" :D

HopIFjordeN skrev:
Desuden græmmes jeg når folk fortæller at de k-hole'er og stadig sidder og chatter fx... Det er SLET IKKE hvad jeg vil betegne som et k-hole.....


Nej, det er klart. Når man er i K-Hole, så render man jo rundt som en ivrig bæver og bygger rede! :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2010 18:48 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
LOL!!!!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2010 18:49 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 31 jan 2010 03:02
Indlæg: 230
Geografisk sted: Wonderland
Fed rapport! Sad med et lille smil da jeg læste den :)

Hmm, men har tit tænkt på, hva' den fulde defination af et K-hole er?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2010 09:15 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Hvis du finder en der kan beskrive det, så sig endelig til^^ =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2010 12:50 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2009 03:06
Indlæg: 65
Geografisk sted: 5000
wikipedia.org skrev om k-hole:
At sufficiently high doses of the drug ketamine (.25 - .5 grams or more), it is common to experience a "K-hole". This is a slang term for a state of dissociation from the body which may mimic the phenomenology of schizophrenia.[1].


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2010 14:12 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
http://www.urbandictionary.com har lidt forskellige forklaringer, nogle sjovere end andre:

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=k-hole


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2010 16:09 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Fin lille rapport. Forstår dog ikke hvordan du har været i tilstand til at rende rundt og bygge en rede :P
Ellers får du ramt hovedet på sømmet meget godt!

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2010 19:56 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Det fatter jeg sådan set heller ikke du - har hverken oplevet det før eller siden....

Min ex fortalte også at jeg var helt udenfor normal kontakt, kun når hun rørte ved mig skete der noget - ellers trippede jeg rundt og rendte sgu op og ned af trapper for at finde redemateriale - ku godt ha gået grueligt galt...


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team