Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:50


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 nov 2009 01:57 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Substans/er: 1g azurenscens + 1g SN, MDMA, tjald, speed, alkohol mm
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Erfaren bruger med omfattende viden

Dosering og anden informaton om substanserne
1g azurenscens og 1g Spids Nøgenhat - ca 350-400mg MDMA - joints løbende, en smule amfetamin og lidt alkohol samt 10mg Diazepam

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Settings, var sammen med en god ven, og to gode veninder, hjemme hos min makker - og der var lagt lidt op til, at vi skulle høre lækker psytrance og ellers gakke lidt ud=)

Triprapporten
Ok, her er min første egentlig triprapport - på opfordring fik jeg udvidet den lidt - men en skrabet udgave kan læses her: Ekstasik orgsame

En smule kritik ville jeg sætte pris på - for hvem ved, måske jeg får smag for, at skrive rapporter=)


Jeg starter ud med en smule amfetamin - det gør de andre også, så vi sidder og taler frem og tilbage mens vi drikker lidt alkohol og ryger fede.. Imens gør jeg mine svampe klar, klipper dem fint og brygger the på dem...
Da der var gået noget tid og vi havde hygge snakket lidt mere, havde min the trukket længe nok, og jeg hentede koppen, udover svampe, havde jeg også proppet alm. the i og lidt honning.
Theen smagte af en blanding af jord, frugtthe og honning - og klart let, at få ned.
Pigerne tog også lidt svampe og min makker ville hellere vente lidt og så kun tage MDMA....

Mit comeup kom ret hurtigt, da jeg ikke havde spist særlig meget den dag - bodyloadet var ret vildt - men lækkert!
Flasker og dåser på bordet begyndte at hoppe og alle overflader fik en dejlig levende tekstur.
Jeg sidder og nyder trippet og nyder musikken, pludselig sker der et drastisk skift i musikken og i samme øjeblik, får hele rummet en anden farve, det syntes jeg var meget sjovt og sad ofte og grinte for mig selv.
Jeg tripper nu ok kraftigt og nyder mine synsforstyrrelser i fulde drag, CEV såvel som OEV - mindfuck var meget begrænset, udover, at jeg havde nogle lettere syrede tanker og måder, at formulere sætninger på...

Hver gang jeg skulle på toilettet, var det meget syret - det at skifte settings fra en varm stue med musik og glade ansigter, til et køligt toilet, helt alene, gjorde, at jeg kunne mærke trippet mere intenst.
Men lidt svært, at ramme toilettet præcist, når der kommer tre stråler ud, toiletet ånder og tingene flyder sammen - men en udfordring jeg tog op og klarede ret godt hehe!

Tilbage i stuen, slynger jeg mig hen i sofaen og bliver langsomt trukket længere og længere ned i sofaen, bodyloadet havde klart meldt sin ankost - jeg ligger nu og veksler mellem, at kigge på det fantastiske træloft og på mine meget farverige og spændende CEV's... Hvor længe jeg ligger der ved jeg ikke helt - men formår, at sætte mig op og ryge lidt tjald samt være lidt social med de andre...

Efter en rum tid begyndte jeg så småt, at begynde, at lande igen - der var det så, at min makker og jeg besluttede os for, at nu skulle det være, at MDMA'en skulle indtages..
Pigerne havde ikke lyst til MDMA, men de hapsede lidt til svampeposen engang i mellem i stedet..

Jeg beslutter mig for ikke, at veje min dose op - vidste jo hvor meget der var i posen fra starten, så heelt uansvarligt var det nu ikke... Men vil skyde på omkr. 250mg som jeg tog i en bombe... Min makker tager en lignende dose..

Min makker har flere gange fortalt mig, at hvis man tager et iskoldt bad, lige i det MDMA'en peaker, så var der en intens eufori, at hente... (pga. bloder fortyndes ved hurtig nedkøling - lidt ligesom, at hvis du er mega stiv og så gå udenfor mens det er koldt, så slår alkoholen også hårdere - garanteret der er en med biologisk viden der kan uddybe dette nærmere)..
Dette beslutter jeg mig så for, at det skulle jeg prøve samme aften..

Da jeg begynder, at kunne mærke MDMA effekterne smider jeg så alt tøjet, går op og tænder for hans bruser, og skruer helt op for den kolde - tager en dyb indåndning og hopper ind under det kolde vand, hele kroppen skal nedkøles for, at det virker bedst!

Det der så sker er, at næsten med det samme, kan jeg mærke mine ben begynde, at ryste under mig, mine kæbemuskler spændte sig og øjnene kører rundt i hovedet på mig - jeg måtte gribe fat i noget, for ikke at vælte.
Vil tro, at jeg stod under vandet i 10-15sek - og for, at slukke vandet, må jeg nærmest krampagtigt gøre det i en hurtig bevægelse - sekunder efter, kan jeg mærke en varme og en eufori som jeg aldrig før har oplevet - sådan gennemgående varm euforisk i hele kroppen, hvis det gi'r mening...

Jeg mister vejret i et kort stykke tid, og kan mærke alle mine sanser gå amok - mens euforien er helt fantastisk, orgasmisk og meget MEGET intens!!
Dette varer nok i et halvt minut vil jeg skyde på - lidt svært, at have en præcis fornemmelse af...
Jeg står nu og trækker vejret dybt, stadig inde i bruseren, som om, at jeg lige havde lavet noget fysisk krævende.

Jeg returnerer til stuen, hvor jeg lige sætter mig på sofaen og samler kræfter igen, med et stort smil, og jeg fortæller de andre om oplevelsen..

Jeg kommer til kræfter igen og rejser mig op for, at danse sammen med de andre, til det lækreste psytrance/full on - det er helt fantastisk, at bevæge sig og virkelig mærke musikken - jeg sveder nu en del, så tager t-shirten af for, at den ikke skulle blive genneblødt - mine hjemmefutter tager jeg også af, men beslutter mig for, at tage dem på hænderne i stedet - det kunne de også godt bruges til, de var faktisk rigtig fede, at danse rundt med=)!

Vi har danset og pjattet rundt i et godt stykke tid, da min makker og jeg beslutter os for en redosering - tager en lidt mindre dose denne gang.
Da denne begynder, at kicke ind gentager jeg succeen med turen under bruseren - og et meget lignende scenarie udspiller sig, derefter skal jeg lige sunde mig på sofaen lidt igen.

Men kommer hurtigt på benene igen og danser videre - min ene veninde sætter nu noget Tech House på, og det skal lige siges, at house ikke er en genre jeg bryder mig om, overhovedet - men det her var sgu fedt, så jeg får fyret noget energi af...
Vi veksler nu mellem psytrance og tech house, og det hele er mega fedt og det føltes bare rigtigt, at bevæge sig til det...

Langsomt men sikkert, blir vi alle lidt trætte efterhånden og sider nu i sofaen og taler lidt frem og tilbage om alverdens ting og sager - giver hindanden lidt kærlighed i form af krammere=)

Min ene veninde går op for, at sove - og vi andre tre beslutter os for, at tage 10mg diazepam hver - kort tid efter går min anden veninde også i seng...

Nu sidder vi så bare min makker og jeg tilbage, godt udbrændte efterhånden - vi drikker lidt alkohol og ryger et par rigtig gode joints...
Relativt kort tid derefter vil min makker selv gå til ro og jeg smutter hjem med et stort smil på læben!=)

Da jeg kommer hjem, chiller jeg lidt rundt, drikker en øl og ryger en joint - propper lidt lækkert chillout musik på anlæget og falder ret hurtigt i søvn...

Alt i alt, en virkelig hyggelig aften i gode venners lag! Og nu med en ny spændende oplevelse i baggagen..

Det med de kolde bade, er måske en lidt underlig ting, at gøre - men det skulle prøves, og det kommer også til, at blive gentaget hehe - faktisk tog jeg fire ture under bruseren den aften...

Hvis folk vil eksperimentere med det, så vær lige opmærksom på, at hvis du bliver meget hårdt ramt, så vælter du og slår dig sikkert en del på klinkerne - mine ben var bestemt ved, at gi efter og bare blive til gummi...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2009 13:49 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2008 13:58
Indlæg: 947
Geografisk sted: Kolding
Spændende læsning!

Lyder til det med den kolde bruser er en rigtig god "investering" under sådan et trip. Havde godt hørt om det før, men idet jeg i denne rapport læser din beskrivelse af en hidtil ikke opnået eufori, gør det en del indtryk på mig.Dette fordi jeg har en idé om at du er temmelig velbevandret i det store udbud af euforisende stoffer, så det skal nok prøves næste gang der skal MDMA i blodet :)

For at komme med lidt kritik som du efterlyser, så er din beskrivelse af forløbet stadig en smule overfladisk og virker også stadig lidt "hurtigt overstået". Dette er blot konstruktiv kritik, du evt. kan tage med dig hvis du skulle få smag for at lave flere triprapporter :)

Hygge :)

_________________
Jeg danser med Mr Brownstone............................................................................. :gud: - sunshine reagge


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2009 21:42 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jun 2009 23:21
Indlæg: 364
Geografisk sted: Between a rock and a hard place
Det er en god rapport, med rigtig god beskrivelse af badescenen (:D), og et godt indblik i sindsstemningen hos dig, HopIFjordeN. Jeg synes at det er en triprapport, jeg godt kan bruge til noget, hvis jeg selv overvejede at kombinere de to stoffer.

Jeg vil dog kalde den lidt svær at forstå, hvis man slet ingen baggrundsviden har. Jeg har ikke personlig erfaring med hverken MDMA eller Svampe, men hvis jeg ikke havde haft historier og triprapporter at sammenligne med ville jeg nok ikke forstå mange af "fagtermerne". :-)
Og det er der sådan set ikke noget i vejen med, for det kan ikke være på børnehaveniveau det hele.

Dog synes jeg, at det kunne være spændende at vide lidt om, hvordan svampene og MDMA'en ligesom "arbejder sammen"? Den info synes jeg er det mest spændende ved at læse disse kombi-rapporter.

Nogle rapporter skal være lange og uddybende, nogle skal være korte og klare.
Dette er absolut en af de bedre, af den korte og klare slags, hvis min mening tæller noget.

Lad det være min kritik. :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2009 09:23 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Tak for kritik - det tæller alt sammen!! =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 dec 2009 00:35 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2005 00:44
Indlæg: 553
Geografisk sted: 2 km under år 2000
Hey du
God triprapport, jeg sad næsten og begyndte at fryse lidt da du snakkede om det kolde bad anden gang ;)..
Det lyder som om I havde en skidehyggelig aften, jeg har bare ét spørgsmål. 10 mg Diazepam? - Er det ikke en voldsomt stor mængde, eller tager jeg fejl?
Mvh

_________________
(YOUTUBE) HardtsOnFire: http://www.youtube.com/Hardtsonfire
(SOUNDCLOUD) http://www.Soundcloud.com/Hardts
Historien om Kvadroskidamid: http://www.Facebook.com/Kvadroskidamid


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 dec 2009 21:57 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 jul 2005 18:09
Indlæg: 474
Du tager fejl, plejer selv af tage 20-30 mg. 250 mg mdma efter at have taget amf, er dog imo ret ekstremt.

Må man spørge til hvor tilfældig en kombo det var?
Ellers er det en hyggelig TR, og jeg kan danne mig et fuldt indtryk af aftenen, men ikke hvordan den var for dig?
Hvordan var svampene i forhold til andre gange? Hvilke elementer blev koblet? og hvad gav det dig af tanker?

Mvh
Anarkrig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 dec 2009 15:16 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Jaa, du har ret i, at 250mg er en pæn sjat MDMA - men det er ret sjældent jeg gør det, så ville gerne blæse igennem du ved=)

Det var på ingen måder nogen tilfældig kombo, ganske velovervejet og desuden noget jeg har gjort en del i, førhen i tiden...

mht mine tanker osv, vil jeg ikke komme nærmere ind på den slags - det er egentlig primært skrevet for, at fortælle om brusebadet=) Tror ikke jeg kommer til, at skrive flere rapporter i fremtiden heller...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 dec 2009 16:20 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 24 nov 2009 10:58
Indlæg: 57
Haha, hele rapporten er gennemsyret af MDMA, det er herligt at læse :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 dec 2009 21:55 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2005 00:44
Indlæg: 553
Geografisk sted: 2 km under år 2000
HopIFjordeN skrev:
mht mine tanker osv, vil jeg ikke komme nærmere ind på den slags - det er egentlig primært skrevet for, at fortælle om brusebadet=) Tror ikke jeg kommer til, at skrive flere rapporter i fremtiden heller...


Hmm, må man være så snagende at spørge hvorfor ikke?
Mvh

_________________
(YOUTUBE) HardtsOnFire: http://www.youtube.com/Hardtsonfire
(SOUNDCLOUD) http://www.Soundcloud.com/Hardts
Historien om Kvadroskidamid: http://www.Facebook.com/Kvadroskidamid


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 dec 2009 19:05 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Neej ha' nu sidder jeg her og har lyst til at tage en ordentlig tur juleaften haha :D

Fed triprapport, ikke så meget andet at sige - nu vil jeg smutte ind til mormor og få mig noget andesteg - god jul alle sammen! :)

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2009 21:43 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 31 jul 2009 14:46
Indlæg: 13
Rigtig fed rapport hombre! :D
jeg synes måske at den mangler lidt mere med alle dine tanker og sådan, men eller synes jeg den er mega fed at læse:P


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team