Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:08


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 28 sep 2009 16:56 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 sep 2009 15:26
Indlæg: 0
Substans/er: Keta, MDMA og 2c-b
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
Først 50 mg keta til mellow.
115 mg MDMA i bombe
30 mg 2-cb
Julemix (55 mg keta/40 mg MDMA)
65 mg keta

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Vi var en 10-12 fyre i trygge omgivelse. Masser af UV, sofaer, acrylmaling og masser af højt psy (alt fra progresivt til dark psy)
Mentalt var vi SÅ klar - havde glædet os til det i et par måneder

Triprapporten
Vi havde aftalt at vi skulle prøve nogle stoffer, da to af mine venner havde været til nogle psy fester og prøvet lidt af hvert. Vi andre blev meget nysgerrige og tænkte lad os gøre det og aftalte at det skulle være på min fødselsdag. Jeg havde kun røget hash/cannabis, prøvet lidt coke, og ellers kun prøvet MDMA en enkelt gang før. Men nu skulle der tryk på og det skulle vare hele natten.

Eftersom mit livs trip varede en 14 timers tid kan jeg ikke forklare hvert sekund, men vil hellere fokusere på nogle bestemte perioder der virkelig har gjort indtryk!

Vi starter stille og roligt ud med at snakke om vores trip-to-come og lægger altså ud med at sniffe en 50 mg keta så vi bliver rigtig mellow. En følelse af at være super skæv og samtidig fuld, for når man går rundt er ens balance helt bollet! Vi hygger lidt rundt og snakker lidt og har det bare rigtig godt. Følelsen aftager efter en times tid, måske halvanden, og jeg beslutter mig for at bombe 115 mg MDMA, sammen med nogle andre stykker.

Spændingen i at vente er skøn, for tiden går så hurtigt når man glæder sig til, at ALT bliver godt. Endelig, efter tre kvarter, kan jeg mærke det begynder at sitre i kroppen, og jeg begynder at veje mindre og mindre. Et kvarter mere går og så er jeg sendt afsted. Alt er så skønt og dejligt og det er SÅ fantastisk at danse! Det er ekstremt dejligt og jeg går bare og hygger. Jeg havde prøvet MDMA før, så efter nogle timer aftaler jeg med to andre at droppe en kapsel 2c-b.

Her sidder vi i rummet vi kalder chill-rummet (Helt almindelig lys, rummeligt og for folk der bare skulle chille, eller ikke ville danse - her blev der også vejet af da vægtene stod der) og dropper altså hver en kapsel. Kort efter beslutter to af vores venner sig at dele en 2c-d pille, ved at sniffe 30 mg hver (Det skal lige siges at de var kærester for en aften. 2c-d + MDMA = Eufori og farver!).
Nå men tilbage til os på 2c-b. Vi går og nyder emmaen mens vi i spænding venter på at farverne og indsigten kommer til os. Det sker lissom bare ikke. Mine to venner, der droppede sammen med mig, begynder efter 1 time eller halvanden at kunne se de vildeste mønstre og farver, og spørger hele tiden, om jeg ikke kan styre farverne og lave alt det lysende maling, til præcis de mønstre jeg ville have. Men nej. Jeg ser alt som det normalt er, (farverne er lidt mere intense, men ingen visuals) og tænker at jeg lige vil vente lidt mere på effekterne. Efter 3 timer fra drop, og stadig "kun" eufori beslutter jeg mig for at sniffe et julemix.

Det viser sig at være den bedste idé For efter 5 minutter er min hjerne bare 100 gange større! Jeg går udenfor til mine to bedste venner. Den ene droppede 2c-b med mig og er i en fantastisk verden, den anden tripper sygt på syre, og kan gøre lige hvad han vil. De er begge to vildt kloge i hverdagen og derfor får jeg lyst at snakke med dem, for ketaen får min hjerne til at tænke for vildt og det er noget af det bedste! At vide at man tænker og føle hvor hurtigt alt går - alt går bare lige ud i afsindig fart! De begynder at snakke om verdener og sindet og jeg'et og jeg bliver opslugt. Jeg spørger min syreven hvad mindfuck er og så går det op for ham hvad han skal (Har han fortalt). Han begynde at rode med min hjerne, ved at sige nogle få ord, (Kan slet ikke huske hvad han sagde, men de hang ikke sammen og gav ikke mening) der kommer i en let strøm, 10 ord måske. Og jeg prøver intenst at følge med, for selvom ketaen gør at jeg forstår alt, forstår jeg bare ikke hvad han siger. Og lige pludselig knipser han og peger på mig, mens han smælder "Mindfuck!". Eksplosion! Booom! Udvidelse! Pludselig forstår jeg alle ordene, ikke på den måde at jeg fatter meningen med dem, men jeg forstår at han bare har snydt mig. Han har bare rodet med mig. Jeg forstår at ordene ikke giver mening! Det var vidunderligt!!!!! Jeg forklarer hvordan jeg føler og sådan bliver vi ved i noget tid. Jeg tænker jeg også vil give dem en oplevelse og spørger, mens jeg peger på lygtepælen ved siden af os, "Skal jeg slukke lyset?" Og de griner begge og gentager, måske lidt hånende "Slukke lyset" (som om man kan det). Mens de griner lidt og tænker over hvad jeg siger går jeg hen og sparker med flad fod på lygtepælen og lyset går som altid ud. "Wow!" udbryder begge og kigger forvirret på mig. Min syreven forstod det ikke helt og sagde at den verden nu var død og at vi skulle hen til en ny lygtepæl. Min 2c-b ven kigger meget på mig og siger: "I min verden kunne det lys slet slet ikke slukkes." Jeg griner lidt og vi tripper videre. Jeg går ind og danser, og jeg danser så vildt! Det er så fantastisk! Musik! Folk, der tripper, folk der sover og tripper, folk på 2c-d der ligger på hinanden af eufori og ser farver, en enkelt der render rundt i sin ego-død og slet ikke forstår noget som helst ("Jamen hvad laver vi? Har vi været på Roskilde?" "Jamen hvad sker der, har vi taget noget?") :shock:, folk i chill-rummet der ryger joints. Malingen på væggene lyser op i UV'en og alt er bare godt.
Et par timer efter beslutter nogle af mine venner sig for, at nu skulle de i k-hole. Det lyder som en god ide, og efter de tre har sniffet, liner jeg mit sidste keta op, 65 mg, og håber det er nok. Jeg sidder lidt og snakker med banen foran mig, kigger på de tre andre der venter på at alt bare skal komme ind over dem som en GIGA bølge. Jeg tager en indånding og sniffer så det vidunderlige stof. Det brænder med det samme man stopper med at sniffe, men det går hurtigt over. Jeg skynder mig ind for at danse så humøret er i top og jeg lader mig rive med. Lige pludselig med et tænker jeg bare "Alt det WOW mand!" jeg følte at jeg havde så meget Wow og jeg ville bare give det til andre, uvidende om at de havde masser af deres eget wow. Det var vildt! Energi, wow, slowmotion, fuld fart og især tanker! Jeg syntes det var så dejligt at tænke for jeg fortstod meningen med alle de ting jeg så. Efter lidt dansen går jeg ud til mine 2 bedste venner, der tilfældigvis er udenfor igen. Jeg snakker med dem og igen bliver jeg frygtelig glad for at de kan mindfucke lidt med mig. Efter det sidste mindfuck forstår jeg ingenting og løber hen til et rækværk (omkring 1,90 højt) og hopper derop og hænger på det og prøver at forstå ketaminen. Jeg sætter mig helt på rækværket og WOW! En helt ny verden er heroppe. Når jeg kigger er det bare et plateu, højere oppe end det "dernede". Min syreven bliver bange for at jeg falder ned og overtaler mig til at hoppe ned igen. Det gør ondt da jeg rammer jorden, og at være "dernede" er HELT forkert. Snakker lidt med dem, men efter 10 sekunder går det op for mig, at det kun er rigtigt hvis jeg er "deroppe". Jeg springer derop igen og da jeg kigger - Wow! Det er en helt ny verden. Min syreven får igen overtlt mig til at komme ned, men det er forkert at være "dernede" Jeg SKAL op igen. Sådan looper det et par gange indtil min ven en sidste gang giver mig lov til at hoppe op i min gudeverden med ordene: "okay så en sidste gang, men kun to minutter. Når jeg har pisset skal du komme ned og så går vi ind og danser." Fint fint tænker jeg og føler at jeg kan ignorere ham. Jeg sidder deroppe og tripper over hvor højt hævet jeg er over de andre, og vil slet ikke ned da min syreven beder mig om det. Så siger han "Du lovede at komme ned igen" og lige pludselig er det rigtigt at komme ned igen, for det havde vi aftalt. Jeg havde indvilliget i det, og sådan var det bare. Da jeg tager to skridt har jeg glemt min gudeverden, og nu skal jeg bare give HELT slip! Jeg går ind og danser og derfra kan jeg ikke styre mig selv. Hvis du laver en cirkel af dine tommel og pegefingre, og strækker dine arme, ligesom man laver et hjerte, ved du hvordan mit synsfelt var. Alt inde i cirklen kunne jeg se og alt andet var fuldstændig hvidt! Jeg husker at jeg danser vildt, og gør mærkelige ting. Jeg slår håndfladerne i gulvet mens jeg står op og danser videre med syrehovederne. Energien, wow'en og den følelse at alt bare går fremad med usædvanlig høj fart er overvældende og dejlig. Det er så dejligt at tænke! Vi danser til den lyse morgen, til sidst er kun jeg og de tre syrehoveder vågne. Ved 6-tiden, 12 timer efter jeg sniffede de første 50 mg keta, prøver jeg at sove, selvom den sagte snorken fra dem der sover, virker som en fornærmelse. Jeg ligger med lukkede øjne, nyder musikken og ketaen, men jeg kan slet ikke sove. Jeg kan høre at to af syrehovederne går ind og begynder at snakke i chill-rummet. Jeg beslutter at gå med for jeg kan ikke sove. Jeg vil bare have styr på tankerne. Der snakker vi om vores trips, og linker sammen ("Kan du huske da vi gjorde det sammen?" "Kan du huske da vi så hinanden efter flere timer? - Jeg var så glad!" osv. osv. Den slags snak - forståelse - kommunikation - links mellem forskellige personer. Skønt! Folk vågner stille og roligt og joiner den hyggelige snak, mens vi ryger den ene joint efter den anden. Til sidst tager vi alle hjem og jeg får endelig sovet rigtig godt ud!!!

Det er utrolig svært at forklare, selvom det kun er et par dage siden. Men jeg har prøvet så godt jeg kunne, og håber I kan lide mit, indtil videre, livs historie :D
Det var den bedste oplevelse i mit liv og det skal helt sikkert prøves igen, med mange af de samme personer!
Peace out og pas nu på jer selv!!! :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2009 09:28 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Lyder som en vild fødselsdag :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 okt 2009 08:51 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 sep 2009 15:26
Indlæg: 0
Det var det dælme også :D Den bedste i mit liv!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jun 2010 01:09 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 maj 2010 01:23
Indlæg: 4
Geografisk sted: La La Land
Nice! :D

VILDT fed rapport!! Hold os endelig opdateret!! :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jun 2010 15:49 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 feb 2010 22:11
Indlæg: 4
Geografisk sted: Midtjylland
Fuck og død hvor lyder det til at have en fantastisk oplevelse!! Og ikke mindst fantastiske set & settings - fødselsdag+have+rækværk/højde på keta+maling+UV+høj musik+kæmpehus med plads til chillrum & tonserrum+død og dommedagsnarko = opskriften på guddom og frelse! JEG ER MISUNDELIG! :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jun 2010 16:35 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 23:59
Indlæg: 28
Fucking fed rapport. Seks ud af seks. Godt beskrevet. Jeg fik bare lyst til at være der selv.

:D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team