Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 sep 2009 19:11 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2005 00:44
Indlæg: 553
Geografisk sted: 2 km under år 2000
Substans/er: Alkohol, Spice, Amfetamin, Ketamin
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
Alkohol: store mængder
Spice: 1 joint, spice er en cannabis-lign. substans
Amfetamin: 1 streg..
Ketamin: 1 streg á ca 65 mg

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Jeg vil forsøge at beskrive en oplevelse jeg havde på ketamin i går aftes (lørdag).

Jeg mødtes først med en god ven, vi lavede en karryret hos mig, drak en god øl og spillede lidt musik. Planen var at vi skulle til en housewarming i nærheden.
Her ankom vi ca kl lidt over 9, hvor flere andre venner også var. Så gik det ellers derudaf med bajerne, og da jeg ikke lige havde nogle kontanter til flere øl, gik der whiskey i den (der var whiskey til festen). Som en gammel alkoholiker lavede jeg mig en whiskey og cola med isterninger ved først at hælde cola op, og så whiskey - det er ikke til at styre hvor meget whiskey der så kommer i og det er måske lidt joken.. Nå, jeg havde inviteret en pige med som jeg faktisk har mødt her på psykedelia (jeg undlader lige at nævne nogen navne..) Jeg kan ikke helet huske om vi havde røget spice da hun kom, eller om vi røg da hun kom. Jeg blev ihvertfald blæst, og begyndte at fjolle rundt. Hvis jeg skal være helt ærlig kan jeg ikke huske så fandens meget, men det skyldes nok især ketaminen som jeg kommer til om lidt.
På et tidspunkt tog vi en streg amfetamin, det er ikke noget jeg gør så tit og jeg har svært ved egentlig at placere effekten, man kan vel lige så godt drikke en kop espresso eller 2 efter min mening, - men det andet er vel sjovere.

Senere på aftenen begyndte jeg at snakke lidt om ketamin siden Min veninde her havde nævnt det for mig flere gange, så jeg var naturligvis blevet nysgerrig. Udover at det er et psykedelisk bedøvelses middel man bruger primært på dyr, vidste jeg ikke det store om ketamin, og havde jeg bare lige taget mig tiden til det, kunne jeg på forhånd læse at man ikke bør blande det med alkohol. Så taget i betragtning at jeg var svært beruset, og skæv så var det nok ikke den smarteste beslutning i nyere tid, hvilket - lad os kalde hende C, også sagde til mig - ved at spørge hvor jeg synes jeg befandt mig i lammeland på en skala fra 1-10. Først svarede jeg 7,5. Et realistisk svar tror jeg. Lidt senere blev svaret 6,5 - selvom jeg nok stadig befandt mig samme sted som før. ja jeg var nok lidt for nysgerrig til at være fornuftig.

Vi satte os ud på opgangen, i toppen af trappen hvor vi kunne sidde uforstyrret. Hun linede 2 baner op, og jeg tog hvad der svarer til ca 65 mg. Jeg spurgte da hvor lang tid der ca ville gå før effekten ville indtræde og hun svarede 5-10 min. Efter nogle minutter rejste jeg mig op. Dét at gå ned ad trapperne, føltes som om jeg balancerede på nogle skyer, der skiftede placering og struktur, jeg vaklede lidt rundt, og jeg tror jeg bevægede mig lidt ligesom Johnny Depp demonstrerede i fear & Loathing da de har taget æter (hvis nogen ved hvad jeg snakker om). Det var ret underholdene at forsøge at gå ned ad trappen og jeg kom da også hele vejen ned på gaden. Et eller andet sted kunne jeg godt mærke en kvalme-fornemmelse snige sig ind på mig og allerede fra starten af kunne jeg vidst nok godt fornemme at jeg evt. havde fået for meget, en kvalmende svimmelhed lå lidt og lurede i baggrunden. Her er der et hul i min hukommelse. Jeg husker at vi var ude på vejen, og at C snakkede noget om at asfalten var lavet af gummi, jeg gav hende ret - det var den søreme også. Herefter huske jeg at sidde sammenrullet i bunden af opgangen, bare den mindste smule lys får kvalmen til at eksplodere så jeg sidder helt sammenkrøbet, med C ved siden af mig, hun forsøger at berolige mig. Det er simpelthen det eneste jeg kan, sidde der. På et tidspunkt keg jeg huske jeg siger noget i retning af "Hvordan åbner man denne her dør, jeg skal knække mig"... Det gør jeg så, lige uden for hoveddøren nede på gaden.
Desværre er kvalmen der stadig selv efter jeg har knækket mig, og min fornemmelse af tid og sted er helt i hegnet.

Min fornemmelse af min egen fysiske placering i verden, størrelsesforhold mellem ting, afstande, tings betydninger i relation til hinanden er helt og aldeles fucked up.
Som C sidder der ved siden af mig og holder mig, der har lukkede øjne, føltes det som om hun var langt væk - 100 meter eller mere. Det føltes også som om C evt. var en borg eller en kæmpemæssig struktur som jeg i min deleriumslign tilstand vandrede rundt på. Det var som om min verden var som et stykke tyggegummi man havde strukket ud til bristepunktet i fire hjørner. Det var i sandhed disascociativt. På et tidspunkt kom en ven ned for lige at se til mig, jeg kunne ikke åbne øjnene, men jeg kunne høre ham og svare tilbage. Da jeg efterhånden havde siddet i hvad der svarer til 1½ time (iflg. C) på denne her måde, tog jeg mig sammen, og rejste mig med ét op, mens jeg sagde "Nu kan det være nok, nu gidder jeg fandme ikke sidde sådan her mere" eller lign. Det var den rette mængde beslutsomhed der skulle til, for det lykkedes. Jeg gik hen og tog min cykel, låste den op, og så begyndte vi at gå. C foreslog om vi skulle sige farvel til de andre men jeg havde en fornemmelse af at jeg nok ikke skulle presse citronen alt for meget, det kunne være jeg bare endte med at falde sammen deroppe og ikke være i stand til at komme hjem alligevel, så jeg gik ud fra folk ville forstå at jeg - i min trodsalt fuckede tilstand bare var skredet.

Turen hjem var ok. Jeg var svimmel og gik måske lidt mærkeligt de første 10 min. (festen lå ca 20 minutters gang hjemmefra, på østerbro..) Jeg var i stand til at føre en moderat samtale, ikke nogen alt for komplicerede formuleringer eller tankegange men jeg kunne tog tale med C. Vi kom hjem, jeg tog et bad, og vi gik i seng og hyggede os lidt selv om jeg var helt smadret. Og nåja, noget jeg næsten lige skal have med er at midt under min ubehagelige disascociative kvalmetilstand i bunden af opgangen blev jeg med ét pludselig liderlig. Og selvom jeg ikke var i stand til ret meget, ikke engang åbne øjnene, førte jeg C's hånd ned i mit skridt, under bukserne, hvor hun kunne mærke min pludselige, spontane og måske lidt fejlplacerede seksuelle interesse.
Det var en dyrisk lyst der bare lige var der et kort øjeblik, og for hende betød det måske at jeg på et eller andet plan stadig var til stede. Blæst.


Det var min første oplevelse med ketamin, og
det var en hård oplevelse, jeg var ikke klar til at skulle have det så dårligt (hvornår er man nogensinde det..) Jeg var blæst, og ufornuftig efter utallige øl der havde fået det bedre af min dømmekraft. Derfor brændte jeg nallerne. Den følelse jeg havde helt i starten af trippet var alt for fed, det med at vandre rundt i en gummiverden af skyer, og ubeslutsom tyngdekraft var ret specielt.

Hvad kan man sige... Så kan jeg lære at sætte mig ind i sagerne før jeg kaster mig ud i dem.

Over and out Mr whereabout...

_________________
(YOUTUBE) HardtsOnFire: http://www.youtube.com/Hardtsonfire
(SOUNDCLOUD) http://www.Soundcloud.com/Hardts
Historien om Kvadroskidamid: http://www.Facebook.com/Kvadroskidamid


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 sep 2009 12:33 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 apr 2008 07:29
Indlæg: 842
Geografisk sted: NørrebronX
Endelig en god rapport Hardts, dem har der ikke været mange af på psy den seneste tid.


Thumbs up!!

_________________
Citat: "Jeg lå heldigvis (på en passende dose syre) i min skurvogn alene på landet hvor ingen kunne nå mig, da jeg blev lullet ind i en syg Truman Show / The Matrix agtig virkelighedsdelusion."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2009 20:53 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2005 00:44
Indlæg: 553
Geografisk sted: 2 km under år 2000
Hey, tak for kritikken forresten

_________________
(YOUTUBE) HardtsOnFire: http://www.youtube.com/Hardtsonfire
(SOUNDCLOUD) http://www.Soundcloud.com/Hardts
Historien om Kvadroskidamid: http://www.Facebook.com/Kvadroskidamid


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2010 20:20 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Dejlig rapport - har også selv begået lignende fejltagelser, med komboen keta + alkohol - puuh
Men historien ender da lykkeligt=)

Har du prøvet ketamin siden?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 nov 2010 20:10 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2009 23:44
Indlæg: 213
Geografisk sted: The Wind Waker
Jeg har haft ret positiv effekt af ketamin + alkohol kombinationen. Jeg er klar over det ikke er det mest hensigtsmæssige, og at der går en meget hårdfin grænse mellem en god og en uheldig rus på denne kombo.
Jeg har nu alligevel været heldig. Har dog set flere venner sidde og kaste op i timer pga. af for meget ketamin oven på en god sjat alkohol.

Godt du klarede den, god læsning!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2010 12:51 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2005 00:44
Indlæg: 553
Geografisk sted: 2 km under år 2000
HopIFjorden:
Har desværre ikke rigtig prøvet ketamin udover den éne gang der. Jeg kunne godt tænke mig det på et tidspunkt.

Link:
Ja jeg havde jo desværre drukket alt for meget, og lur mig om ikke jeg var lidt skæv også..

_________________
(YOUTUBE) HardtsOnFire: http://www.youtube.com/Hardtsonfire
(SOUNDCLOUD) http://www.Soundcloud.com/Hardts
Historien om Kvadroskidamid: http://www.Facebook.com/Kvadroskidamid


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team