Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 12:20


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 maj 2009 06:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 maj 2009 14:47
Indlæg: 4
Substans/er: hawaii svampe + hash
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
0.5g hawaii svampe
1.0g hash

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
For omkring ti år siden tog jeg ind på christian for at købe 1g hawaii svampe og noget hash.Hvor efter turen gik til Jyland hvor mig og en
kammaret skulle i byen om aften. Om aften tog vi så i byen ca 20-30min inden var der delte vi svampene, og begynte vente mens vi gik. Jeg kunne dog ikke vente så jeg røg noget hash. Som min kammrat kraftit fraråde mig, men hva jeg hade jo aldrigselv prøvet at få nedtur før af den kombi, men det hade han prøvet flere gange en da. Nå men jeg kom i gang med med at mixe hashen fandt jeg ud af hashen lugted temlig meget, så jeg røg det hele ca 1g 80kr tjald. Man kan
jo ikke gå rundt med en stinkene klump i lommen.

Da vi så var kommet i byen gik 5-10min før jeg fik det rigtigt dårligt, min krop blev iskoldtog, hjernen fløltesom om at den var ved at koge, og jeg begyndte kamp svede og besluted mig for at gå uden for for køle af, en halv time sener gik jeg ind igen, da jeg var kommet ind, var mit hård der var helt gemmenblødt og så ud som om jeg lige var kommet ud af badet, og hade salt aflegringer i ansikket. I takt med at det blev værer og værere kunne jeg mærke, at jeg kom tæter og tæter på hvad jeg kunne klare. Da vi kommet hjem var jeg efterhånden så forviret
at knap viste hvad jeg hed, min hjerene fløltes som en svedne gotisk knude. efter råd fra min kammaret så gik jeg i seng
og sov, dagen efter der hade jeg enligt fint af en eller anden grund hade det bare fint.

Der kunne sikkert skrives en del mere om det "trip" men det er heldigvis ti år siden. Idag er jeg temlig glad for at der ikke var mere hash, en der var. For jeg var så pisse tæt på at det det gik alvorlig galt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 maj 2009 20:12 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2006 20:35
Indlæg: 2194
Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Det lyder ikke som en fed oplevelse. Men svampe kræver ro og tryghed. En togtur, en tur i byen er aldrig en god ide. Det er alt forvirrende og man bliver nemt bange og kan gå i panik, få svedeture og i sidste ende bagtrip. Det lyder til du undgik den helt store mentale nedtur.

Har også selv oplevet præcis det her et par gange, heldigvis sammen med meget dejlige venner som var gode til at snakke og havde oplevet folk i den tilstand før.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team