Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 11:28


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 maj 2009 11:21 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2004 19:24
Indlæg: 542
Geografisk sted: Dania
Substans/er: Carisoprodol + GBL
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
5 x 350 mg carisoprodol.
4 x 0,8 99,9% ren GBL i kapsler.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
SAD (social anxiety disorder)

Triprapporten
Hej. Jeg har besluttet at skrive denne triprapport om carisoprodol da jeg lige følte for det i aften. Jeg vil sige jeg er en mere eller mindre erfaren ”psykonaut”,
og har prøvet en del forskellige rusmidler efterhånden. LSD, GHB, ketamin, 2c-b, 2c-i, meskalin, psilocybinsvampe, opiater og mange flere rusmidler. Det skal også lige siges at jeg før har indtaget store mængder carisoprodol både alene og i kombinationer med andre stoffer.

Har før på dagen indtaget 5 mg Selegilin i alt (2,5 mg middag og 2,5 mg tidlig aften)
Har desuden spist moderate mængder meget mørk chokolade (99%) som indeholder phenetylalamin som øger dopamin niveauet i hjernen og selegilin modvirker nedbrydning af dette. Dette giver et generelt bedre humør, initiativ, energiniveau og overskuelighed hverdagen.

Klokken 22:00 - Indtager 3 kapsler indeholdende 0,8 GBL hver.

Klokken 22:15 - Indtager 2 piller ”Soma” (carisoprodol) hver indeholdende 350 mg.

Klokken er nu 22:22 og jeg begynder at føle mig lidt småsvimmel, det må være GBL som begynder at virke så småt. Musik lyder en anelse bedre end det nu plejer, eller også er det placebo.
Det er svært at sige lige nu.
Læser lidt rapporter om carisoprodol oplevelser i kombinationer med andre depressanter og føler mig lidt euforisk, tænker over mit liv lige nu og det føles lækkert at bare nyde nuet og glemme problemerne for en stund.

Nu er klokken 22:28 og jeg kan sagtens mærke jeg har indtaget de 3 kapsler med GBL. Jeg kan mærke en let fornemmelse i hovedet en slags svimmelhed - ikke ubehageligt som sådan men heller ikke behageligt.
Jeg plejer at ryge omkring 7-10 cigaretter om dagen men de sidste 2 dage har jeg ikke rigtig haft lyst til at ryge, men nu begynder rygetrængen at trænge sig på - som den plejer at gøre når jeg bliver påvirket af rusmidler.

Klokken 22:30 - Ryger lidt på min E-cigaret med kirsebærsmag. Det er stærkt for halsen da jeg ikke har røget de sidste 2 dage. Føler mig stadig kun påvirket af GBL'en.

Klokken 22:32 - Skal på toilet så det smutter jeg ned og gør. Regner stærkt med at Soma'erne virker når jeg er færdig.

Klokken 22:37 - Er allerede tilbage og kan ikke mærke anden effekt end af GBL'en.

Klokken 22:42 - Hører forskelligt musik og kan ikke rigtig mærke effekten af Soma pillerne endnu. Min tolerance for GHB er ret høj og tænker om det mon kan påvirke effekten af carisoprodol. Har før indtaget op til flere piller uden rigtig at kunne mærke så meget så overvejer derfor at snart spise en pille mere.

Venter dog med at spise en pille mere og fylder nu i stedet en kapsel mere med omkring 0,8 ml GBL.
GBL kapslen er spist og venter stadig spændt på om carisoprodolen snart kicker ind og måske synergiserer med GBL'en.

Klokken er nu 23:00 og jeg regner stærkt med at carisoprodolen er aktivt selv om jeg ikke rigtig synes jeg kan
mærke andet end GBL'en. Derfor vælger jeg at spise en 350 mg carisoprodol mere.

Er nu oppe på 4 kapsler 0,8 ml GBL og 4 x 350 mg carisoprodol.

Jeg har læst mange rapporter/informationer om carisoprodol og det lader til at mange personer ikke rigtig kan mærke carisoprodol før man kommer op i højere doser og jeg er ret sikker på jeg er en af dem efter mine tidligere erfaringer med carisoprodol. Derfor spiser jeg nu endnu en pille.

Klokken er 23:07 og jeg er nu oppe på 4 kapsler 0,8 ml GBL og 5 x 350 mg carisoprodol.

Klokken er 23:11 og jeg begynder at føle mig træt, det føles dog som almindelig GHB/GBL sløvhed. Kan sagtens mærke al GBL'en jeg har indtaget og føler mig ret påvirket, men dog ikke så meget at jeg ikke ville kunne gøre almindelig dagligdags ting.

Klokken er nu 23:25 og jeg synes stadig ikke jeg kan mærke nogen effekt af carisoprodolen, men GBL kan sagtens mærke og den gør mig ret træt og har egentlig mest lyst til at smutte i seng lige nu men vil bare gerne have nogen effekt at cariosoprodolen før jeg går til køjs.

Tror jeg kan mærke carisoprodolen nu, men det føles egentlig bare som stærk træthed/sedation, og ikke den muskel afslappethed som jeg havde forestillet mig jeg ville få.

Klokken er nu 23:37 og jeg har hentet en bolle og en pose chips som jeg nu vil spise (synes altid GBL/GHB stimulerer appetitten)
Er virkelig træt nu og tror jeg stopper her ved 5 piller carisoprodol og 4 kapsler GBL.
Regner med kommer til at ligge _rigtig_ godt i min seng.
Godnat og slut.

Næste dag vågner jeg tidligt omkring kl 7:30 - frisk og udhvilet som hvor jeg ellers plejer at sove længe og ofte er groggy hele dagen. Sådan en tidlig opvågning plejer jeg nu nærmest altid at få når jeg har indtaget GBL/GHB aftenen inden, fordi jeg føler det giver en god kort kvalitets søvn (ingen opfordring til at bruge det til sovemiddel da dette stof er yderst afhængighedsskabende). Måske har carisoprodolen også givet mig bedre søvn? Who knows?

Nå men alt i alt; jeg er vist en af de personer som ikke er særlig følsom overfor carisoprodol, og derfor kræver det nok ret høje doser carisoprodol før jeg kan bruge dem rekreationelt (1,5 til 3 g vil jeg tro).
Og et godt råd med til alle jer; bland ikke CNS-depressanter hvis ikke du har styr på hvad du gør, og hvis du tror du har styr på hvad du gør så start lavt alligevel fordi du kan blive overrasket! Og kombinationen af disse ting kan være dødelig. Jeg har kun gjort dette fordi jeg både min tolerance for GBL er ret høj og kan derfor klare en del før det kan være farligt, og efter hvad jeg har læst mig frem til så giver carisoprodol også en vis tolerance og derfor følte jeg at det var sikkert for mig at blande disse to ting.

Take care, and if you do drugs don't let drugs do YOU!

Carisoprodol
http://www.erowid.org/experiences/subs/exp_Pharms_Carisoprodol.shtml

GHB
http://www.erowid.org/chemicals/ghb/ghb.shtml


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 maj 2009 11:31 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Jeg kan ikke forstå, at du skriver en triprapport om et stof, der ikke virkede.
Det er ikke særlig indholdsrigt, at GBL'en virker så meget nu, sådan der nu og SÅ meget nu.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 maj 2009 12:32 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2004 19:24
Indlæg: 542
Geografisk sted: Dania
Det er mest for at fortælle hvad folk kan forvente af carisoprodol.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 maj 2009 17:22 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jun 2004 17:06
Indlæg: 830
Jeg synes også helt bestemt rapporten har sin berettigelse. Hvis man selv overvejer at eksperimentere med stoffet, så er alle erfaringer relevante - absolut også hvis de handler om udeblivelse af/meget lille effekt.

_________________
O Laziness, have pity on our long misery! O Laziness, mother of the arts and noble virtues, be thou the balm of human anguish!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team