Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:28


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 mar 2009 19:26 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 nov 2008 20:11
Indlæg: 52
Geografisk sted: kbh
Substans/er: svampe, pot, amf, lightergas (JA det var en dårlig idé)
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
2 g. tørrede psilocybin cube., 2 g. pot, 1 g. amf

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
På et hotelværelse i byen

Triprapporten
Jeg bliver nødt til at skrive om det her trip, som er mit hidtil mest uansvarlige men også vildeste trip.

E. og jeg havde glædet os ualmindeligt meget til at prøve svampe, og de havde da også ligget og ventet på os i et stykke tid. Vi tog på et hotel for at have fuldkommen fred, og for at være helt for os selv, mens vi skulle udforske vores allerinderste.

Vi satte os spændte på den store dobbeltseng, og tog posen frem.. De lugtede frygteligt.. Mange skriver og fortæller at de ikke smager så slemt som alle siger de gør, men jeg kan kun sige, at jeg synes det er det værste jeg nogensinde har stoppet i munden.. Kunne slet ikke holde det ud.. men tænkte at det var for en god sags skyld, og fik det da endelig i mig. Jeg startede med 1.5 g. E og jeg lagde os på sengen og så fjernsyn, og røg en masse smøger for at få tiden til at gå hurtigere, men der skete ikke rigtigt det store visuelle, og psykisk skete der heller ikke så meget.. Der sneg sig dog en stærk eufori ind på os, og snart lå vi HELT udstrakte på sengen og nød livet. Vi lå og snakkede om, at det var den bedste følelse nogen af os nogensinde havde haft. Der var intet der kunne gå os på. Vi åd de sidste 0.5 gram hver.

To timer inde i trippet var der stadig ingen visuelle ændringer, så vi besluttede os for at gå ud og gå en tur om søerne, og ryge os en potjoint, mens vi ventede. Det var den hyggeligeste tur nogensinde. Vi nød det til det fuldeste. Den kolde vind føltes fantastisk mod huden. Jeg var fuldkomment ligeglad med hvor dum jeg så ud mens jeg sprang rundt som et lille barn og pillede ved buske og træer og snurrede rundt, så jeg kunne føle vinden mod mine hænder og ansigt.
Der gik dog ikke lang tid, så gik vores lighter ud, og som de to storrygere vi er, blev vi nødt til at smutte tilbage til hotellet efter en lighter.

Da vi kom derop var der stadig ingen visuals, og vi var efterhånden begyndt at blive lidt ivrige for at se noget, så dumme som vi er tænker vi, at der skal da lightergas til (det skal lige siges at det udelukkende var vores påvirkede hjerner der mente at dette var en god idé, for det er ikke noget vi gør os i, på nogen som helst tænkelig måde. det var virkelig uansvarligt)
Vi tog begge et sug, og en to tre, så var vi begge mere blæst væk, end vi havde prøvet før. Jeg troede, og tror stadig næsten ikke på, at det kan lade sig gøre at blive SÅ fucked up, på noget som helst stof. Det var fuldstændigt sindssygt.. Alting gik LYNhurtigt, men alligevel utroligt stille. som om at alt hvad der skete kom i hak. Én oplevelse, så en anden, og så en sidste, men virkelig hurtigt efter hinanden.
Gloede på E, og begyndte så at grine ustyrligt. Ikke fordi der var noget som helst der var sjovt, men jeg kunne slet ikke stoppe. Jeg var bange. E lignede mig på en prik, syntes jeg, men det der var helt forkert ved den opfattelse, var at jeg troede jeg lignede E, så derfor lignede E jo bare sig selv. til gengæld syntes jeg også at han lignede Mickey Mouse, hvilket, når jeg husker tilbage på det, er helt forkert. Det var bare en idé der fløj igennem mit hovede.
Det eneste der kunne beskrive resten af aftenen og natten, bare LIDT, er "Uhyggelig gyser cartoon network verden". Det hele var voldsomt komisk, men også utroligt dystert og skræmmende... Jeg var hyllet fuldkomment ud af den. Kunne ikke sætte ord sammen, kunne ikke huske noget der var sket i mit liv. Troede aldrig jeg havde levet, og at jeg skulle opleve alt igen for første gang. Kiggede på alt, og kunne ikke genkende noget. Havde næsten besvær med at sætte mig ned, da jeg havde glemt hvordan man gjorde. E spurgte om vi skulle gå udenfor og få noget frisk luft og falde lidt ned. Evt ryge en smøg og trække vejret. Jeg var ikke helt med på idéen men tænkte at det måske var fornuftigt nok... Ville gøre alt for at komme ud af den her psykotiske tankegang jeg havde.
Tænkte konstant at jeg enten var død, eller var ved at få en vedvarende psykose. Jeg var virkelig bange. vi gik halvt rundt om en af søerne i københavn, før vi hørte høje skrig fra den anden side af søen. vi stoppede op og kiggede.. man kunne se nogen der var oppe at slås, og hørte en kvinde skrige og græde virkelig højt, og nogle meget aggressive mænd.. Dette skræmte min i forvejen paranoide hjerne så meget, at jeg vendte om lige pludselig og halvløb tilbage til hotellet med E.
Vi råbte begge til hinanden, at de havde set os, og ville dræbe os (haha, paranoide sataner)
På vej ind på hotellet sad der nogen i lobbyen og stirrede på os, (er ret sikker på man kunne se vi var ualmindeligt påvirkede), og kunne høre de snakkede om os, men lod som ingenting.

Turen op med elevatoren føltes helt forkert og mærkelig, og kunne slet ikke kende gangen hen til værelset. Alt var fremmed og nyt.
Jeg kunne slet ikke falde ned, hele natten. Var overbevist om at jeg trak mig selv ned i en psykose der aldrig ville gå væk. Jeg følte mig dum, og kunne hverken tale eller tænke. Når E talte til mig forstod jeg ikke mere end tre ord, og dem kunne jegt ikke få til at hænge sammen. Jeg kiggede rundt og alt virkede forkert. Har aldrig hadet mig selv så meget som jeg gjorde der. Lå og fortalte E hvor ked jeg var, af at have trukket ham ned i hele det miljø (stofmiljøet), selvom han jo egentlig selv har villet gøre det. Jeg hadede mig selv. Jeg følte mig som en narkoman (er ikke afhængig af nogen stoffer, undtagen nikotin, og tager for det meste kun psychedeliske stoffer, men er på ingen måde afhængig), følte mig som et usselt uintelligent, uansvarligt og ynkeligt menneske. E ville sove, så jeg lå og krammede ham mens jeg så fjernsyn... Havde lyst til at græde og skælde mig selv ud, men jeg bed det i mig, og faldt heldigvis også i søvn efter et par timer. Lige inden jeg faldt i søvn bad jeg til gud om, at få det hele til at gå væk (jeg er buddhist).

Om morgenen var jeg stadig ikke mig selv... Følte mig stadig dum og blank, men forstod dog sætninger igen. Lidt efter lidt kom jeg til mig selv, og kan kun tænke tilbage på det her trip, som værende helt enestående. Det kan godt være jeg var bange, men inden jeg tog de svampe sagde jeg selv at nu skulle jeg opleve det vildeste, jeg nogensinde havde oplevet. Og jeg kan kun sige, at DET skete.

Gider ikke høre på at det er dumt at tage lightergas, for jeg er sgu enig. Jeg aner ikke hvad fanden vi tænkte på. Men sket er sket, og den bøtte er smidt ud, HAHA :roll:

Men virkelig..
det var SINDSSYGT. Og svampe.. De skal da prøves igen. :D Måske skal der lidt psykisk forberedelse til næste gang. Det havde jeg fuldkomment udelukket, dum som jeg er.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2009 13:43 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2008 11:51
Indlæg: 1219
Hvornår i denne rapport er det lige præcis at i tager amfetamin? Tror du har glemt at skrive om det. Også lige en anden ting, du har postet det under LSD triprapport sektionen. Så vidt jeg forstår, er det svampe i indtager?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 mar 2009 10:57 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2006 20:35
Indlæg: 2194
Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Flyttet til kombinationer


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 mar 2009 12:37 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 nov 2008 20:11
Indlæg: 52
Geografisk sted: kbh
Magic Shroom skrev:
Hvornår i denne rapport er det lige præcis at i tager amfetamin? Tror du har glemt at skrive om det. Også lige en anden ting, du har postet det under LSD triprapport sektionen. Så vidt jeg forstår, er det svampe i indtager?


ja kom til at poste den i den forkerte sektion. men den er vidst rykket nu :)
amfetaminen blev taget i løbet af aftenen, kan dog ikke rigtigt huske hvornår det skete.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 mar 2009 19:37 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2006 20:35
Indlæg: 2194
Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Det var en rigtig god rapport og jeg kan godt lide din indstilling til livet og udforskningen af dit blottede indre. Blottede fordi en god svampe oplevelse som du nok har fundet ud af, åbner for nogle ting som man igennem årevis igennem samfundet er blevet pålagt. hvad er korrekt at gøre, hvordan fremstår jeg bedst osv.

Næste gang så søg trygheden og kærligheden til dem du er sammen med og til det sted hvor i tager svampene. Et hotel er imo aldrig idealt fordi man ikke er helt tryk og der er jo en del der har nøglen til værelset og en tur igennem en entrè med en masse ukendte og kolde mennesker er også efter mine erfaringer noget møg.

Ang visuals så hænger det også sammen med ovenstående, Glade tanker og sindstemning giver mulighed for at slappe af og undgå de der øjeblikke eller timer hvor man bare sidder i sofaen og tænker på de dårlige ting i ens liv.

Mvh Mikkel

_________________
Psychedelia du er i mit hjerte


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 mar 2009 00:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 feb 2008 01:55
Indlæg: 1
Geografisk sted: Danmark
det der med "en dyster tegnefilms verden" kender jeg godt. kan du ikke fortælle lidt mere om det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 mar 2009 14:25 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2002 01:01
Indlæg: 2651
Geografisk sted: I mulmehulen
Jeg mangler også lidt at se hvori tabet egentlig består.. jeg kan se, at du har været ude hvor du ikke helt har kunnet bunde. Men jeg ser stadig en høj grad af tilknytning da det hele forbliver forvirrende, skræmmende, og dystert for dig.
Din titel "Fuldkommen egodød..." er lidt misvisende, og nok fordi du overtolker din oplevelse lidt. Dette er ikke for at sige din oplevelse er vigtig, men i en "egodød" oplevelse bliver meget af dette forstærket da din grænsesituation for alvor viser sig. Bare lige så du er klar over det. Dette lyder mere som starten på en sådan oplevelse, uden at, I kunne slippe.

_________________
:roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 mar 2009 16:59 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 nov 2008 20:11
Indlæg: 52
Geografisk sted: kbh
dagdrømmer- sagtens... der føltes lidt som om jeg var trådt ind i en form for latterligt komisk zombie film.. det hele var så voldsomt uhyggeligt og komisk på samme tid. Det er faktisk utroligt svært at forklare hvorfor det er direkte tegnefilms agtigt.. Tror bare det hele var så overdrevet at det virkede som i tegnefilmene hvor tingene jo helst skal gå fuldkomment til ekstremerne. Lige da det hele blev på denne 'tegnefilms scary something something' måde, så jeg jo som tidligere beskrevet min kæreste, som i mine svampelightergas øjne lignede mickey mouse, uden decideret at ligne ham.. han fik lige kort et sæt sorte runde ører på, som forsvandt på et sekund igen, mens der kom en bizar grinende stemme i baggrunden.. FULDSTÆNDIGT blæst. xD

odden- det har du fuldstændigt ret i. sad faktisk og snakkede med en ven om det her den anden dag, hvor vi blev enige om at jeg vidst nok fik overdrevet lidt, i samspil med at jeg stadig var helt og aldeles overvældet og blæst omkuld af oplevelsen, idet jeg skrev rapporten. jeg jagter stadig ego døden. den skal nok komme når jeg mindst venter det ;) haha


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2009 17:47 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 sep 2009 15:26
Indlæg: 0
Fed og god rapport. Tænker selv på at prøve svampe på et tidspunkt - det lyder nemlig sygt! :P
Sjovt du skriver du er hyllet ud af den for det sagde min 2c-b påvirkede ven til mig hele tiden fordi min syreven havde mindfucket ham helt vildt :D Rart at se at nogle af virkningerne går igen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2009 11:37 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 feb 2002 02:01
Indlæg: 1199
Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg tror at det med at blive hylet ud af den, er meget normalt ved alle psykedeliske stoffer :wink:

Fed rapport btw

_________________
Overdosis, badtrip eller lignende katastrofer? ->Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2009 20:22 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 sep 2009 15:26
Indlæg: 0
Det er det helt bestemt, men eftersom der bliver sagt en del ord i løbet af sådan en aften, er det lidt sjovt at både min ven og Ninja her bruger de præcis samme ord :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2010 19:40 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 nov 2008 20:11
Indlæg: 52
Geografisk sted: kbh
Enhteo- Jaa der er jo gået noget tid siden da, og nu har jeg endelig oplevet svampe som de rigtigt skulle være. De har været ret svage dem jeg tog, og gassen hev vel bare (på en eller anden måde) op i det der nu var, men det var intet i forhold til de mindblowing euforiske oplevelser jeg har nu har prøvet. Man lærer heldigvis med tiden hvordan man undgår at ''blive hylet ud af den" så vidt som muligt :D

Ketamineeuphoria- Haha stakkels fyr!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team