Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 02:22


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 feb 2009 21:00 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2008 13:28
Indlæg: 913
Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
Substans/er: LSD, Alkohol, Ketamin, Ekstacy, Lattergas, hash.
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
tre dåber LSD ca 300 mcs.
ca 500 mg ketamin
meget alkohol
tre ectasy tabeletter
6 patroner lattergas
mange bonghoveder og 1 joints


Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
ja det var egentlig en ren tilfældighed, at jeg havde fået fat i en håndfuld tabeletter. men jeg tog op til en veninde, hvor der var rimelig god druk stemning. men det var bare bajere og lidt keta, indtil jeg lagde pillerne på bordet. der blev delt lidt rundt og jeg tog selv 2 og en streg keta.

og så begyndte vi ellers at ryge noget bong, jeg kunne tydeligt mærke den svimlende og tunge fornemmelse man får af en lille streg keta. men uden at blive ''væk''. jeg reduserede med en pille til efter ca. 1 time, og herfra begyndte det at gå en lille smugle hurtigt. jeg svedte og tyggede, som man nu gør når man æder knapper. jeg elskede musikken og jeg snakkede sindsygt meget, der blev vidst også hældt en del genstande i halsen.

men da der ikke var mere keta, ville min ene kammerart op til ham og hente noget mere. men det endte med at jeg blev sendt afsted på cykel - Fucking Blæst - op til´ham og hente keta og LSD.
der er ca. to kilometer til ham fra der hvor vi var, men jeg præsterede at styrte på cykel ca 4 gange. - det skulle dagn efter vise sig at cyklen var total smadret. men det lagde jge ikke lige mærke til i min blæser.

da jeg kom tilbage , er stemningen ligesom faldet lidt til jorden. på dette tidspunkt tror jeg at vi er ca seks-syv mennesker og jeg kender vel fire-fem af dem. jeg husker ihvertfald tydeligt to fremmede mennesker som jeg ikke syntes så godt om.
det irreterede mig for jeg skulle trippe, og dte skulle de fandme ikke komme i vejen for.

men der blev lagt nogen lines keta op, og der blev sendt flasken med syre rundt. jeg tog to dråber LSD og ca 100 mg kertamin for lige at sparke det igang, og bodyloadet var sindsygt efter stregen. jeg kunne næsten ikke se eller bevæge mig i ti minutter. men jeg får til sidst fisket en smøg op af pakken og så begynder det hele så småt at blive en lille smule mystisk.

på dette tidspunk har pillerne virkelig peaket, og jeg begynder efter ca tre kvarter at få de første visuals. det er visuals jeg kender og sådan starter mine trip altid, med lige den slags visuals. det er nærmest som om ting flyder ud, men i stedet for direkte at flyde ud, for de bare nogen kubistiske gevækster. blive skæve i hovedet på den der underlige kabtede måde, ganske underholdende. men nu mener jeg det hele skal losses igang for alvor, så jeg knækker en patron i min cracker og fylder en pose med gas.
jeg tager først en lille indånding luft, og så begynder jeg at suge gas. men jeg når ikke at tage posen fra munden før en blå/lilla bølge fra midten af min synsfelt har overtaget hele mit åsyn, stolen jeg sidder på letter ca. en meter op i luften og daler, lige så stille mod jorden igen.
jeg sætter muden for posen igen og det samme sker, denne gang lettede stolen nok bare to meter. men jeg sætter patroner på bordet og sender posen videre.

ca en time inde i trippet begynder tankerne så småt, at blive mere og mere lige gyldige. man har tænkt alting før, så man stopper med at tænke. man bliver overlegen på syre, man skal være på syre for at følge med. man bliver bevidsthedsudvidet. - det er det bedste ord på det.
jeg får en streg keta igen men denne gang næsten dobbelt så stor, og jeg bliver en anelse overrasket af det voldsomme on-set jeg får, så jeg går ind i sengen og ligger mig lidt. jeg lukker øjene og laver åndedrætsøvelser, og jeg synker ca ti centimeter ned i sengen. da jeg åbner øjenen ser jeg alting som var man ved havet. mit i mit synsfelt er der en horisontlinje, og alt hvad der er over den er også nedenunder, bare som at se spejlbilledet i vand.
det ser megt voldsomt ud, og jeg bliver nervøs for om det ´her voldsomme stof nu fuldstændig overtaget mig. så jeg bare skal sidde i mine egen lille syre verden, fuldstændig afskåret fra omverdenen fordi jeg er for blæst til at kunne komunikere.

min veninde kommer indtil mig og spørge om jeg er okay, og de centimeter jeg var groet ned i sofaen, bliver jeg pludselig løftet op fra. bare ved at hører en stemme, jeg blev ''revet ud af den''.
hun lokker mig med indtil de andre og jeg får serveret en øl.
min visuals er nu gået over i en anden fase, hvor jeg ser alting normalt, men i et ganske andet perspektiv, som med et par briller på. eller med fiskeøjne, - det er meget svært at beskrive. og så skifter ting farve, ikke sådan lidt flydende, eller engang i mellem. men det hele gulvet er f. eks. grønt og al min hud har fået et blålligt skær.

jeg tænder en smøg og gør en patron lattergas klar til sugning, så ligger jeg en streg keta op, - spørg mig ikke hvor stor den var. og så laver jeg narkoens svar på et thekila shot, først en ordentlig tår bajer, så en streg keta, og så alt det jeg lige kunne suge fra en gas patron uden at falde om.
í et øjeblik bliver jeg total ustyrlig med min krop, jeg kaster armene op i luften i total eufori og læner mig tilbage, til mit korpuss og min nakke banker ned i gulvet. dette sekund ville jeg bare pakke sammen, gemmem det i min lomme og aldrig slippe af med det igen. - det var vidunderligt.

da jeg ''vågner'' igen har min smøg røger ihvertfald halvdelen af sig selv, og jeg er så motorisk hæmmet at jeg knaps nok kan ramme akebæret. jeg sidder på gulvet med ryggen op af en dør. foran mig står der to lænestole med mennesker i, ved min venstre side er der en sofa med mennesker i øg ttil højre for mig kører der noget ligegyldigt på TV. og nu går det over, og bliver meget mindfuck agtigt. jeg sidder og tænker på hvad jeg skal tænke på, men da jeg så kommer på at jeg skal tænke på noget, har jeg glemt hvad det egentlig var jeg startede med at tænke på. og sådan kører den ellers i ring længe. der blev snakket om ''røfler'' i rigtig lang tid, og vi var lidt uenige om hvad det egentlig var. først blev vi enige om det var noget der kunne serveres, men jeg mente det var et niv på kinden - sådan et mormor altid gir sit barnebarn, mens andre mente at det var en tilsvining, og dn tredje gruppe mente det var en slags kage.

da det blev lyst og syren var ved at ebbe ud, tog tre eller fire mand afsted så vi var tre tilbage (+ en sovende) jeg fik en dårbe syre til og vi gik i superbest for at købe nogen øl. da vi kom ind i superbest kunne jeg ikke lade være, med at gå over til ekspedienten og bede om fire røfler.
ekspidenten, som var en sød ung pige. kiggede forvirret på mig, derefter vendte hun sig om til en ældre bager og spurgte ''øhhm, Dorthe? - har vi nogen røfler?'' det resulterede selvfølgelig i at min og min karmmerart flækkede af grin. jeg skreg virkelig af grin og kunne overhovedet ikke stoppe igen, før vi kom ud af butikken med en kasse øl og en masse pakker rød cecil.

da vi kom tilbage i lejligheden lage vi nogen ordentlige streger keta op, jeg sugede stregen og tog en patron lattergas, klokken har vel heromkring været 12 ved middagstid. jeg husker at alt blev sortm og midt i ingenting kom der noden forbi der spiledde de smukkeste toner, jeg hørte barne latter og et skrig.

det næste jeg husker er at jeg kigger på min telefon, klokken er omkring 19.
det var mørkt udenfor og hende der ejede lejligheden var den eneste der var tilbage, og hun ville virkelig gerne have noget fred. ikke så underligt efter sådan en fest i ens eget hjem. så jeg fik et par øl i lommen og en halv pakke smøger og en lighter og så var det ellers farvel.

turen hjem var ganske hyggelig, og jeg fik en veninde til at tage med mig hjem og putte lidt om mig. mens de sidste CEV's lagde mig i den dybeste søvn jeg længe har været i.

fantastisk trip! :cheers:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2009 21:13 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 nov 2008 22:19
Indlæg: 67
Vildt trip. :D Du har godt nok været blæst!
Kan ikke forstå at du kunne lidt at ikke være i stand til at komunikere?
Jeg kunne godt tænke mig og høre lidt om hvordan virkningen af N20 påvirkede dig i din blæser eller var du bare for optaget af alt det andet kvark der satte ind?

Mvh. Den Sorte.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 mar 2009 17:11 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2008 13:28
Indlæg: 913
Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
Sorte Samba skrev:
Kan ikke forstå at du kunne lidt at ikke være i stand til at komunikere?


den skal jeg liiiiiiiiige have igen :D

N2O smadrede mig total, 1000 x eufori. det varede vel omkring 20 sekunder hver gang (jeg er ikke så god til at holde det inde, er for bange for at blive kvalt)

men syntes ikke det havde den mærkelige visuelle effekt, jeg blev bare nærmest blædet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2009 23:17 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 nov 2008 22:19
Indlæg: 67
Jeg tåger. :D
Sorte Samba skrev:
Kan ikke forstå at du kunne lide at ikke være i stand til at komunikere?

Ah. ellers put det i en ballon, så tror jeg at du kan få lidt mere ud af det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 maj 2009 22:03 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2008 13:28
Indlæg: 913
Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
Sorte Samba skrev:
Kan ikke forstå at du kunne lide at ikke være i stand til at komunikere?


når man bare er nød til at overgive sig.
ikke være i stand til andet end trippet.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team