Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 02:36


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 feb 2009 19:09 
Offline
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 sep 2007 15:26
Indlæg: 610
Geografisk sted: The most psychedelic place ever
Substans/er: meskalin og lsa
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Erfaren bruger med omfattende viden

Dosering og anden informaton om substanserne
12-13 gram peruvian Torch
80 Morning Glory frø
5 HBWR frø
ØL og HASH og POT i dejlige mængder.


Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
frisk som en hav-ørn og havde ventet 3 uger på at skulle gøre min metale tilstand klar til meskalin.

Triprapporten
Det started med en håndful Peruvian torch, som tog noget tid om at sætte ind, så vi nåede at drikke nogen øl og få en god hygge stemning igang, og der blev fyret nogle gode joint med stærk hash, og stemningen blev kun bedre som meskalinen tog fat i os, men jeg syntes ik det var vildt nok, så jeg beslutted mig for spørge min kammerat om jeg ikke kunne købe de MG frø og HBWR frø han havde, og det fik jeg lov til.

Også gik jeg ellers igang som en lille egern med at gnaske de frø i mig, skal siges at jeg ingen visuals havde på meskalinen, det var bare min sindsstemning som var utrolig dejlig, og vel-til-pas, nå men jeg fik spist de 5 HBWR og de 40 af de 80 MG frø, og omkring 1 time senere begyndte der virkelig at ske ting så jeg skyndte mig at spise alle mine frø, og ligge mig i en dejlig seng med en joint med pot i.

Efter jointen var røget satte jeg mig op, og lagde mærke til noget meget usædvanligt, der stod en toiletpapirs rulle, hvor papiret hang ud over vindues karmen ind mod rummet jeg sad i, og vinduet bagved var lukket, men det der toilet papir dansed frem og tilbage, og skyggen bagved gjorde præcis modsat dans, det gav mig lige 10 minutter hvor jeg prøved at finde ud af hvorfor skyggen bevæged sig modsat retning end papiret, det fandt jeg utroligt sjovt.
Også begyndte det vilde trip ellers, alle knapper og farver i rummet skifted hele tiden størrelse og form og farve, alt bevæged sig ja hele huset var levende, som om jeg var i den der film, ''chihiro og det levende slot'' eller hva den film nu heder, det var utroligt havde aldrig oplevet noget så vildt, vi befandt os inderfor hele tiden, jeg var kort ude for at ryge en smøg men blev enig med mig selv i at trippet var for vildt til at jeg kunne håndtere det ordenligt udenfor, der skete simpelthen for mange mærkelig ting som jeg ikke kan forklare.

Jeg skyndte mig indenfor og vi røg noget mere pot og tjal, og hørte non-stop god musik, jeg flød helt væk i mine tanker til Vibrasphere - floating free. og mine to kammerater lagde sig til at sove, da de var totalt wasted, men jeg valgte at trippe videre da jeg kunne mærke, at noget stort og vildt var på vej gennem min krop, jeg tændte en røgelses pind og satte mig til at meditere, for at få lidt ro på mine tanker, min kammerat sad i lang tid og kigged på min trance tilstand, som han fandt meget psychedelisk, jeg sad som en budha i skrædderstilling også med en røgelsespind i hånden.

Efter lidt tid og begge mine kammerater sov lagde jeg mig ned, og lagde mig godt til rette, også begyndte hele min ud af kroppen, jeg lå med halt lukkede øjne fordi det var som om det åbned en ny verden i min hjerne, også lige pludselig, rejste jeg mig op og kigged lidt på mig selv også gik jeg på toilet, selvom jeg var ude af kroppen skulle jeg tise helt ekstremt meget, jeg gik på toilet mindst 50 gange i min ud af kroppen oplevelse, jeg vandred rundt i min kammerats hus og trylled ting frem og væk, og jeg leged totalt med tankerne fordi, alt hvad jeg tænkte skete.

De første 20 minutter af min ud af kroppen, var rent kaos og totalt bad-trip, men det fik jeg mediteret mig fra også begyndte 2-3timers ud af kroppen med utroligt givende og sjove oplevelser, jeg var gud troede jeg, der var ikke det jeg ikke kunne, så jeg leged især med tanken om et utroligt flot lys som skulle oplyse det mørke rum som jeg kom til at slukke lyset i, og ja der blev lys, utroligt fedt at bare tænke LYS og det blev lys. så sad jeg og snakked med den ene af mine kammerater vi havde en sjov samtale, han fortalte mig dagen efter at han havde sovet hele natten, men jeg sad og havde meget forvirende samtaler igang med ham under mit intense trip, han sagde alt det jeg forvented han ville svare, da jeg spurgte ham om alt muligt, jeg desvær ikke kan huske nu.

Efter lang tids utroligt intens trip følte jeg at jeg blev træt og ikke kunne holde mig vågen, og før jeg ved af det vågned jeg i en ny verden, som er den normale verden, det var den fedeste og mest givende trip jeg til dags dato har haft. jeg har tænkt mig at prøve det igen om noget tid, og det vil blive en meget mere kontroleret trip, som jeg selfølgelig vil skrive en trip raport til. håber i nød min aller-første trip raport. håber på en masse god respons. hvis jeg kommer i tanke om noget jeg havde glemt så opdatere jeg lige trip raporten.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2009 12:12 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2008 11:51
Indlæg: 1219
Det lyder til at have været et rigtigt fedt trip. Synes bare der mangler en masse info om hvad du så/tænkte og følte under trippet. Du kunne godt bruge lidt længere tid på den, men jeg er her ikke for at " dømme " dig, det er uden tvivl svært at skrive en trip rapport.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2009 19:07 
Offline
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 sep 2007 15:26
Indlæg: 610
Geografisk sted: The most psychedelic place ever
det er min aller første trip raport :D men jeg kan sagtens følge dig i det, det er bare svært at beskrive de følelser og de ting jeg så, det var så vildt at jeg ikke kan forklare det, tingene smelted ligesom bare for øjnene af mig, og ja alt jeg tænkte så jeg, hvilket var ca. 10000 ting, + jeg var totalt forvirret over den situation jeg var i, men min næste ud af kroppen vil være kontroleret også kan jeg komme med en bedre trip raport, med nøjagtige beskrivelser.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team