Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 03:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 feb 2009 13:04 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2009 11:32
Indlæg: 14
Geografisk sted: Der hvor der lugter af afghan
Substans/er: Peruvian torch Og 2cb
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
7-8g tørret Peruvian torch (købt i butik", knust til pulver og slugt. X,Xmg 2cb, sniffet over 3 gange. 4g 90er og 5 g 120er.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Velkendt trip set. Barndomshjem, lider af HPPD (evighedstrip) og har dårlig ryg. 19 år

Triprapporten
Planen var at indtage ca 12-18 g kaktus hver, og så tag i byen og spille billiard. Men som planer så ofte gør, ændrede den her sig hurtigt.

16:15 D og jeg mødes i indre KBH, vi køber 50g tørret Peruvian Torch. Forarbejder det som så mange gange før. (pulveriserer de tørrede stykker og stopper lortet i gelcaps)

kl 18:20 J ankommer og vi droppper et par caps. Vi fortsætter med at ryge som gale, jeg plejer at blive kvalmsk henved de 45min.

19:15 D og J spiller ps3 imens de venter på de første effekter og jeg keder mig lidt, så jeg går i køkkenet og sniffer en lille streg 2cb. Der går lig 40 sec før smerten rammer men den synes ikk så slem som den plejer, dryppet brænder tilgengæld som det plejer og det smager frygteligt, men snart tripper jeg dejligt og smerten er fjern.

19:20 - 22:?? vi spiller poker et par timer, mens vi kæderyger jays. Vasen med blomster for enden af bordet gror synligt og kortene gir mindre og mindre mening som tiden går. Jeg er så optaget af 2cb'en i min hjerne at jeg ikk opdager meskalinen der langsomt gennemsyrer mit system.

22:36 Jeg kæmper med mine sko, men blir hele tiden distraheret af de ultra klarre faver. Husker at jeg tænkte for mig selv "gad vide hvor meget 2cb der var".
Tog en halv streg mere inden vi gik ud af døren.
Det er en 10 minutters gåtur til den lokale bodega og da vi ankommer er jeg så skudt at jeg ikke ka købe en cola. D køber 2 tuborg og en cola og vi går om til bordene. Der er en mærkelig stemning på bodegaen. Vi er de unge. De nye. Og alle de gamle sutter kigger truende på mig. Den eneste trøst er den typiske bar-hund der (i mangel på kærlighed) hang hos os til ejeren gik. D fik drukket 2 øl og J fik ikke dukket sin ene. Billiarden var et trip i sig selv, idet at keglerne flyttede sig fra pletterne og køerne var helt fucked.
Vi gik fra Bodegaen ca 00:25 og vendte tilbage til lejligheden, hvor vi røg nogle bønner.

Klokken nærmer sig 1 og jeg er ved at komme ned tror jeg, så jeg tar den anden halvdel af stregen. Da jeg mærker smerten eksplodere der mønstre i meskalinagtigt design, men i 2cb-form. J og D er godt ramt nu, da de har spist 21g hver og de sidder og nyder musiken, men jeg speeder rundt og samler alle puder og dyner, hvorefter jeg bygger mig en rede og mit ego forsvinder fuldstændigt. Jeg er alpha-omega og samtidig er jeg ingen. Jeg er på undersiden af en ørken, og kan se alt de smukke der er sjult under sandet. (jeg ligger under et sandfarvet tæppe på et grønt lagen) Jeg ser de sædvanlige bogstavskombinationer, men jeg føler en trang til at sige dem højt: Kul, ÅL, Tic, Tag. (Fucking nonsens!). Jeg blir ved med at spørge D hvordan han ka gå rundt når hele verdenen vender på hovedet. Kort sagt: Jeg er sygo fucked.

Dynecirkuset fortsætter 3-4 timer, og da jeg vågner/snapper ud af den, står jeg med en ostemad, på ristet brød med et fin klat syltetøj på, midt i mit køkken. Jeg ved ikke hvordan den er blevet lavet? Op til det kunne jeg ikke gå. Men jeg har altså skåret en skive franskbrød, betjent brødristeren og osteskæreren. Nøjer.

04:36 D og J vil spille kort og jeg joiner, men det blir ikke et rigtigt spil poker. Der er mere snak end betting og det dør før det kommer i gang.

Vi blir sammen til kl 06:00 efter en tur i 7/11 og 2 rigtig fortjente thebirkes kører J hjem på cykel, D tar bussen og jeg sidder tilbage i et røvsted af en tævet lejlighed. Den har taget meget. Fester, rygeraftener og tidligere trip har ikke hærget så meget som det her. Gik i seng og sov en underlig søvn kl08:30

Lidt for meget af begge dele. Meskalin mønstre og bølger i et harmonisk blend med 2c-farver.
Efterfølgende er min Hppd blevet kraftigerer, men jeg venter et par dage med at afgære det.
Begge stoffer skubbede hinanden i en bestemt retning og det var det mest spirituelle trip jeg noget sinde har haft. Også noget af det mest overaskende var "keta" følelsen i benene og det koloenorme mindfuck. Det var mere visuelt end 77mg 2cb og mere intenst end 850mics flydende syre.

pas på dig selv
kend din grænse
hold dig fra den
og vær sikker på hva du tar:
E piller er kemikerens studenterbrød.
Urten har talt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 feb 2009 18:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jul 2000 01:01
Indlæg: 1492
Geografisk sted: Someplace!
Burde den ikke ligge i triprapport sektionen? Eller er det bare for at få dovne folk som undertegnede til at læse triprapporter igen... Jeg aner ikke hvad hppd er for noget så nu må jeg igang med at undersøge sagerne!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 feb 2009 22:01 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
3 ting:
1. Ganske udemærket rapport, manglede bare lidt flere af de her passager: "Jeg er på undersiden af en ørken, og kan se alt de smukke der er sjult under sandet." Flere tanker færre handlinger, hvis du forstår.
2. HPPD er ikke et evigheds-trip, men en lidelse du har fået efter for mange trips indenfor for kort tid.
3. Man lærer ikke sine egne grænser at kende, hvis man ikke opsøger dem. Dette er sagt i trip henseende og er ikke en opfordring. ;)

Hygge

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 feb 2009 01:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 feb 2009 01:07
Indlæg: 0
Ja det var en fed aften, og vi havde heldigvis godt kontrol over situationen.
Heldigvis kender vi hinanden så godt, så jeg kan ikke forestille mig at der var noget der kunne have gået galt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 feb 2009 12:45 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2009 11:32
Indlæg: 14
Geografisk sted: Der hvor der lugter af afghan
Men Hppd i folkemunde er: evighedstrip. Hallucegenic persistent perceptual disorder, karrakteriseret som visuel sne, mønstre og de farver jeg ser i det sekundt 2cb'en sparker. Det kommer og går. Men er mest udtalt efter en fed og faktisk også en streg amf.
Jeg kan battle det visuelle ved at træne. Der er et par forums på nettet, men infoen er minimal på området. Der går rygter om at det er en blodtrykssygdom og at det ka behandles ved at trække 250ml blod hver 16. time. Lyder lidt fucked.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team