Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 11:18


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 dec 2008 23:21 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Substans/er: 2C-B, ketamin, LSD, N2O
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
De tre hoveddeltagere indtog hver især igennem hele forløbet:
Omkring 50 mg 2C-B nasalt (på en forstærket form (HCl/HBr?), meget stærkere end andet 2C-B, synes jeg), omkring 120 mics LSD, omkring 600 mg ketamin og omkring 40 patroner N2O.


Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Setting beskrives nedenfor. Mental tilstand var optimal til et trip, ingen hensyn.

Triprapporten
Jeg havde sammen med to venner og den enes kæreste pyntet stuen op med store psykedeliske UV-flag og lagt et UV-lysrør på stuebordet som eneste belysning udover en lille lysdæmpet spotpære, som var stillet til at lyse ned på det andet bord, hvor stofferne lå, så vi kunne se, hvad vi lavede, når vi skulle have mere 2C-B eller ketamin. Der var altså rimelig mørkt i stuen, men alligevel tilpas oplyst af skæret fra UV-lampen, UV-flagene og Milkdrop-visualiseringsprogrammet, som kørte på fladskærmen i den anden ende af stuen. Der var sørget for dyner og puder i begge sofaen samt på en madras, som var lagt på gulvet lige mellem to store UV-flag. Desuden havde vi købt en masse poser slik, chokolade og sodavand og andre godter, men det glemte vi alt om.

(Min vens kæreste havde ikke prøvet noget psykedelisk før og lå i sit eget lille 2C-B-trip i en sofa det meste af natten, mens vi jævnligt tjekkede til hende. Hun havde mest lyst til at være passiv.)

Musikken (Shpongle) var forholdsvis høj, og stemningen var som støbt til et trip. Vi tre startede med at lægge tre streger op indeholdende 15 mg 2C-B og en god streg ketamin af den rigtig psykedeliske variant, og i løbet af en halv times tid var vi ret godt påvirkede. Der var masser af flotte farver at kigge på, og de andre var godt skruede rundt i ansigterne. Motorikken var rimelig kneppet, og det var ret underholdende at være til stede, uanset om man sad, stod, gik eller lå ned.

Noget psytrance/darkpsy blev requested, og vi fandt et tungt dansk psytrack frem, der hedder ”80 minutter i 6”, og den syntes jeg, var skidefed. Den starter ud noget i stil med ”Du tager noget hakket faars, og så er det lige sådan lidt fjeeer, og så ser jeg på lyset, det reflekterer i sølvpapiret, og så hiver jeg mønten ud, og jeg kan se, hvad er kloookkeeen… Klokken er nu… klokken er nu, 80 minutter i 6”… og så kommer det onde beat. Og det betyder selvfølgelig, at klokken har slået blæst tid, hvor alting giver mening på en anden måde eller ikke giver mening. Herfra duede Shpongle ikke længere, og den stod på mørk psytrance resten af natten, primært Benza og dansk syret dark.

Da der stadig var fuld smæk på 2C-B’en, og ketaen stille og roligt leverede sin baggrundssten imens, besluttede vi os for at tage et mærke LSD under tungen for at tage den helt derud. Mens vi ventede på virkningen, lammede vi bare rundt, lå skiftevis på madrassen og chillede og tog løbende små streger af 2C-B og keta. Jeg begyndte at kæle med katten, som lå på sit yndlings bjørneskindstæppe og spandt. Katten føltes, som om den var lavet af samme materiale som tæppet, sådan langhåret filt, og jeg fik de andre til at komme over og mærke. ”Studere katten… er det dét, vi er ude i? Keder vi os så meget” grinte min ene ven. Men den blev nu alligevel døbt tæppekatten.

Endelig, efter måske halvanden times tid, sad vi alle tre foran fladskærms-tv’et koblet til computeren og prøvede at finde noget musik i nogle forskellige mapper, da jeg lagde mærke til, at jeg var ved at blive meget mere blæst, end jeg var før. Lige pludselig kunne jeg slet ikke se tastaturet for farver og former, og jeg var lige pludselig slet ikke klar over, hvad jeg lavede på computeren. Min bevidsthedstilstand var også pludselig meget fjern og LSD-agtig, og jeg kan huske, at jeg følte, at jeg var koblet til computeren og nærmest var en del af den, som om det var Matrix, hvilket jeg sagde højt. ”Man kan faktisk se koden køre bag ikonerne” sagde min ven, og jeg kunne ikke være helt uenig. Der var i hvert fald masser af underlig visuel aktivitet overalt og masser af forskruede tanker.

Herfra var trippet blevet meget voldsomt for os alle tre, og det fortsatte sådan. Min ven snakkede om, at han var kommet ind i ”syre-tunnelen”, en visuel tunnel, som han ser foran sig, når han er så påvirket af syre, at han ikke kan se lige frem for farver og bevægelser og prøver at grave sig igennem dem. På trods af, at det var virkelig voldsomt, og jeg snakker om så stor intensitet, at det var allerede her var et af mit livs mest intense trips, så havde vi selvfølgelig lyst til at tage den endnu længere, og det nåede at blive til mange ”lad os tage mere 2C-B, lad os tage mere keta, lad os suge lattergas”.

Jeg sad og kiggede ind i computeren med min ene ven ved siden af, og lige pludselig blev jeg ramt af en følelse af, at der ikke var nogen mening i at gøre noget lige på det tidspunkt. Jeg sad bare helt tom, mens det begyndte at suse hurtigt for ørerne af mig. Jeg mærkede, hvordan jeg mentalt steg et trin op på et højere plan, som lige præcis var højere oppe end noget andet plan, jeg har været på. ”Jeg er lige kommet et trin over alt tidligere” tænkte jeg, og det var fedt at blive overrasket af en tilstand på den måde. Det var så ekstremt, at det var, som om farver og bevægelser ikke længere var det primære. Jeg lagde slet ikke mærke til dem lige nu, og det var lige hurtigt, som om jeg ikke vidste noget mere. Jeg kan faktisk ikke forklare, hvad der lige skete, men det var ret fedt at opleve.

Jeg kom over min trance og rejste mig op. Min ene ven lå på madrassen, og den anden sad op. Jeg kiggede på UV-flagene, som glitrede, eksploderede og lyste op i alle blinkende krystalfarver, men da jeg kiggede rundt i stuen, lagde jeg mærke til, at resten af stuen var lige så flot, som flagene var flotte. Hele loftet og alle vægge var smurt med lynende farvepartikler, skinnende som diamanter, der farede rundt med voldsom hastighed frem og tilbage og dækkede det hele til. Vi hyggede os alle sammen maksimalt og udvekslede mange oplevelser og syn med hinanden, selvom det ikke var så nemt at formulere ord. Vi søgte videre mod lattergassen, da vi kom i tanker om, at det kunne give psykedeliske oplevelser et heftigt boost. Og det skal jeg love for. Al den voldsomhed, som vi hver især oplevede, må være blevet ganget med to, da vi sugede den første patron. Det overraskede mig, at jeg kunne være så påvirket, det har jeg aldrig prøvet før, uanset hvor meget jeg har indtaget. Der var så mange forskellige trin og niveauer af bevidstheden og verden. Flere gange oplevede jeg ting af så ekstrem intensitet, at jeg måtte erkende, at det var det mest intense, jeg nogensinde havde oplevet.

Når jeg sniffede en patron lattergas, blev min verden pludselig meget lydstyret. Frem for at være primært visuelt og visuelt overvældende, blev lydene nu meget markante og mærkelige oveni. Alle lyde lød, som om de kom nede under vandet i en underjordisk bobbel. Og de gav genlyd på væggene, klirrelyde (kling, klæng, klang…), mens alle lydene og stemmerne blev pitched ned, pitch for pitch, til stemmerne var så dybe og mørke og kom så langsomt ud, at jeg ikke kunne forstå dem, og jeg måtte vente adskillige sekunder, før jeg var i stand til at svare på dem, fordi tiden var gået i stå. ”Jeg er sygt blæst lige nu” kunne jeg kun svare, mens jeg lå der på madrassen og stirrede lige ud i luften. Jeg blev spurgt om noget, men kunne ikke svare endnu, fordi jeg ventede på, at jeg hørte ordene, selvom de var kommet ud, alt imens lydenes klingen i musikken klingede langsommere.”Hvad laver du? Ha ha ha…” lød det fra min ene kammerat, og hans grin kom hakkende ud af ham, langsommere og langsommere… Hvaad laaaaveer duuuuu…. Ha.. haa…. Haaaa….. haaaaaaa… haaaaaaaaa…… hææ hææææ”…dybere, dybere, dybere. Jeg kunne slet ikke fatte, at det kunne fucke lyden så voldsomt, jeg kunne slet ikke tro mine sanser, og jeg kunne ikke kende hans grin, så jeg begyndte at skraldgrine, sådan så jeg måtte vende mig om og grine ned i madrassen af kramper. Denne oplevelse gentog sig for hver eneste gang, at jeg sugede en patron. Underjordiske kling-klang-lyde, som gav ekko og reflekteredes på væggene. Da jeg holdt siphonen (det metalredskab, som man bruger til at sute lattergas fra), lagde jeg mærke til, at jeg kunne høre alle lydene (musikken) reflektere på metallet. Når jeg holdt den op til øret og drejede den, kunne jeg helt tydeligt høre, hvordan jeg drejede lydenes retning, når de ramte den. Kling-klang-lydende ramte forskellige steder ovre på væggen, og de susede forbi mine ører forskellige steder.

Vi begyndte at fylde 2-3 patroner i siphonen og lavede ”delere”, sådan så vi hver især sugede et ordentligt sut og gav den videre. Så kunne vi alle tre ligge med samme ekstreme virkning i kroppen samtidig, alle liggende på gulvet nu lige mellem to flag. Vi væltede mere eller mindre rundt i hinanden og grinte uden at have nogen form for realistisk sans med os. Her var det, at jeg lige pludselig indtrådte i en tilstand, som igen var endnu vildere end noget andet, og det er især denne her oplevelse, der får mig til at kalde det her mit livs vildeste trip. Desværre er jeg ikke i stand til at beskrive det særlig godt, som det var. Jeg kan bare huske, at min visuelle forståelse af verden ændrede sig til noget andet og vildere end bevægelse, farver, former, forvrængninger og indtryk, jeg indtrådte i en ny dimension af verden. Det var et meget skævt sted, og det var MEGET langt væk fra den virkelighed, jeg kender, selv når jeg er rigtig påvirket og et andet sted. Det var højdepunktet af alt, og jeg føler mig kneppet af Gud over at have oplevet det. Det var muligvis kombinationen af en streg 2C-B+keta, jeg havde taget kort tid inden, sammen med det sidste skud lattergas, der var mere eller mindre skyld i det.

Jeg havde flyttet mig hen ad gulvet, sådan så jeg faktisk lå under glasbordet og kiggede igennem glaspladen. Jeg følte på begge sider af pladen og syntes, at det var en fascinerende glasverden, jeg var havnet i. Miav blev der sagt, og katten sprang rundt og opførte sig åndssvagt. Vi overvejede, om den havde slikket på en forkert plet på bordet, for den var ikke normal. Den hoppede mod ting, som ikke var der, og blev forskrækket gang på gang. Lidt efter gik den over i nærheden af os, og den begyndte at strø børster. Den virkede ret bange. Mine to venner begyndte meget langsomt at kravle over mod den for at berolige den og sagde ”miis miis miis”, mens jeg prøvede at ae den (den kunne ikke lide det). Jeg begyndte lidt at grine og sagde på vegne af katten, at det måske virkede en SMULE dominerende og fjendtligt over for den, at tre store væsener kom kravlende langsomt mod den, mens den stod trængt op i en krog. Vi prøvede at lade den være i sin egen verden, og den blev heldigvis normal igen dagen efter. Var bange for, at den var blevet hjerneskadet, da den virkede meget fremmed og styret af sine instinkter for overlevelse.

Mere og mere lattergas blev suget, indtil vi havde grinet og lammet os rundt i vores lille UV-oplyste område på madrassen i timevis, og der lå i hvert fald 100 patroner spredt rundt på gulvet i stuen (til gengæld var dét det eneste rod, vi lavede). Stille og roligt i løbet af natten begyndte de keta-streger at presse os længere mod gulvet, og da klokken var omkring 8 om morgenen, tog vi en pæn bandit og blev mere eller mindre liggende og fandt os til rette i hver vores dyne. Vores eventyr havde nu varet siden sent i aftes, og det meste effekt fra LSD’en og 2C-B’en var mere eller mindre væk. Vi havde sniffet al 2C-B’en, og vi ville ikke tage mere LSD pga. varigheden, da det var søndag morgen nu, og mandag ikke var så fjern en forestilling mere. Mit hoved var godt mættet af indtryk, og jeg begyndte at blive rigtig træt. Senere vågnede jeg op ved 13-tiden, de andre begyndte også så småt at vågne, og min kæreste kom forbi med bacon og æg. Hun blev lidt overrasket over tilstanden af lejligheden og os, men det kunne hun da have sagt sig selv, når hun sådan efterlader drengene alene og tager til julefrokost. ;)
Der har ikke været spor af ubehagelige følelser hverken før eller efter denne nat eller mens det stod på. Det er fantastisk, at man kan opleve så vilde ting og have det så godt, uden at man skal betale en pris tilbage. Fuck fortsat stimulanser! Hav det godt. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2008 12:04 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 apr 2008 07:29
Indlæg: 842
Geografisk sted: NørrebronX
Fuck en nice rapport.

_________________
Citat: "Jeg lå heldigvis (på en passende dose syre) i min skurvogn alene på landet hvor ingen kunne nå mig, da jeg blev lullet ind i en syg Truman Show / The Matrix agtig virkelighedsdelusion."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2008 12:07 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jan 2007 13:33
Indlæg: 688
Geografisk sted: Farveladeland
Det må vidst have været den tur du fortalte om, det lyder fandeme vildt.
Det er altid pisse svært at beskrive hvad der egentlig sker, men det syntes jeg du formår ekstremt godt.

Kanon rapport.

PS. Hvor lang tid blev katten ved med at opføre sig mærkeligt? Hehe


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2008 02:02 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Tak... jeg var nervøs for den det meste af natten. Havde allerede overvejet, hvordan jeg skulle ekskludere den fra familien næste dag, hvis den var permanent hjerneskadet. :lol:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 dec 2008 19:01 
Offline
MEGATRON

Tilmeldt: 25 feb 2007 23:03
Indlæg: 404
Citat:
Det var et meget skævt sted, og det var MEGET langt væk fra den virkelighed, jeg kender, selv når jeg er rigtig påvirket og et andet sted. Det var højdepunktet af alt, og jeg føler mig kneppet af Gud over at have oplevet det. Det var muligvis kombinationen af en streg 2C-B+keta, jeg havde taget kort tid inden, sammen med det sidste skud lattergas, der var mere eller mindre skyld i det.
<- det kan være du var så heldig at ryge i et "vågent k-hole", det har jeg selv oplevet på 4-ho-met og keta, meget speciel oplevelse! =)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team