Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:50


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 okt 2008 20:25 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 1323
Geografisk sted: Periferien af Århus
Substans/er: Lsd. Mdma og Zolpidem
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Erfaren bruger med omfattende viden

Dosering og anden informaton om substanserne
10 mærker, ~500 mg mdma 16 x 10 mg zolpidem. Trippet var et rent +4 på shulgin skalaen.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Ikke noget at tilføje

Triprapporten
I mandags/tirsdags tog jeg mit til dato voldsomste psychedeliske trip.

Det startede med at en ven var forbi, og vi begyndte at snakke om mdma. Jeg får så den ide at det kunne da være hyggeligt at tage en lille ego hyggetur på mdma, jeg tager så en dosis, og får samtidigt den ide at skylle 3 x 10 mg zolpidem (sovepiller) ned.
Da effekten indtræffer bliver jeg i rigtigt godt lammehumør, i betragtning af at det kun er mandag aften, og jeg sidder alene, så jeg finder mit lsd frem.

En times tid senere er jeg blevet rigtigt dejligt "dum" af mdma'en og sovepillerne så der ryger 1 mærke mere ned, og kort tid efter har jeg fået rigtigt mange halluer på. Af en eller anden grund forstærker zolpidem lsd effekten rigtigt meget. Efter jeg har hygget mig med lidt ambient/electronica, i et par timer finder jeg atter mine mærker frem og tager 4 mere.

Herefter mister jeg 100% fornemmelsen for tid og sted, og kommer først mere eller mindre til mig selv igen tirsdag eftermiddag.

Her følger så hvad der skete i de 16-18 timer.

Jeg får indtaget adskillige flere stoffer. Optællingen dagen efter viste at der manglede 10 mærker, over et halvt gram mdma, og 14 10 mg's zolpidem sovepiller. Samt jeg finder en bon, fra kvickly der viser jeg har været ovre at købe smøger kl 10 om formiddagen.

Jeg ligger i min seng og ser "væsner" inde i min væg. Jeg rører så ved min væg, den er blød som modellervoks, selvom det er en betonvæg, jeg prøver desperat at komme ind til væsnerne, for at se nærmere på dem. Dog uden held. Engang imellem kommer de frem, og sender halluer ud i lokalet. Jeg får på et tidspunkt den forestilling at de prøver på at stjæle mine ting, da INTET står stille, alt hopper og danser. Jeg spæner så over til mine højtaler, og omme bagved ser jeg væsnerne ligge og kravle rundt. Jeg råber vidst til dem at de skal lade mine ting være i fred, hvorefter det går op for mig at, det blot er noget tøj og en dyne jeg har liggende i hjørnet.

Jeg bliver nu mere rolig og sætter mig foran pc'en. Jeg kan mærke en stærk kraft under bordet, og skærmen bliver løftet op i luften. Jeg kigger nu ned under bordet, og bliver sur over at noget prøver på at stikke af med mine kabler. Meeen det går igen op for mig at det kun er mine halluer der er så kraftige, at det ser ud som kablerne er på vej væk.

Jeg sidder nu foran pc'en igen, og morer mig over at det føles som om, der er en magisk kraft som løfter bord og pc op i luften. Derefter får jeg øje på min pakke smøger, og jeg bliver igen overbevist om at mine halluer prøver på at stjæle dem. Det går så vidt for sig at jeg finder mit digicam frem og optager en 15 sekunders film, af pakken med smøger, da jeg seriøst er sikker på at den bevæger sig, og jeg vidste jo godt at mine halluer ikke ville komme med på filmen. Hvilket de faktisk gjorde, da jeg så den bagefter.
Jeg får så overbevist mig selv om, at det er ren og skær indbildning.

Jeg beslutter mig nu for at gå på wc, hvilket ikke er helt nemt, da jeg har stor besvær med at sidde på wc'et, da det hele hopper og danser, og jeg samtidigt får en ud af kroppen oplevelse. Jeg finder tilbage til mig værelse og ligger mig i sengen igen. Her går trippet over i noget der minder ekstremt meget om ketamin, med en ud af kroppen oplevelse som syntes at vare i evigheder. Da jeg kommer lidt mere til mig selv igen, tager jeg mere mdma og vidst også flere sovepiller.

Og har nogle hyggelige samtaler med væsnerne i væggen om livets betydning samt hvordan der kom liv på jorden. Jeg får af vide af væsnerne at de var ånder, og en del af jordens energi, og at vi alle består af energi fra jorden og universet. jeg får så overtalt væsnerne til at komme ud af væggen, og jeg stikker hånden op til dem. De begynder nu at suge energi fra min hånd og lyser op. Jeg smelter nu sammen med væsnerne, og de tager mig med hen til hvor universets energi bliver skabt. Alt er utroligt smukt og farverigt, og jeg er selv blevet omdannet til en lysende masse af energi.

Da jeg kommer tilbage til mit værelse igen, lader jeg væsnerne suge energi fra mig, hvorefter de lyser helt op. Det mest fantastiske er at jeg kan føle hvordan de suger af min hånd. Nærmest som en støvsuger.

Jeg finder så min bog frem, hvor der burde ligge 4 x 125 mg mdma, men det er væk. Jeg ærgrer mig over at jeg nok har skubbet det på gulvet, og finder en pose frem med mere mdma, og hælder "lidt" ud på hånden, og æder det.

pludselig får jeg en enorm kvalme og jeg spæner ud til wc'et og overknækker mig.
Tilbage på værelset kigger jeg på klokken. Den viser at klokken er 12 om tirsdagen. Jeg spæner nu tilbage til wc'et og knækker mig igen. Og det går nu op for mig at jeg nok ikke har hældt mdma'en på gulvet, men indtaget det hele på meget kort tid. Jeg har den mest intense kvalme og er ude og knække mig hver gang jeg har fået drukket noget vand, og har den vildeste hjertebanken. Mdma'en har også næsten overtaget lsd'en, og væsnerne fra væggen er væk.

Jeg får så den ide at jeg ville få det meget bedre, hvis jeg tog et par sovepiller, hvilket også hjalp. Da sovepillerne begynder at virke, kommer syretrippet igen, og jeg får igen en ud af kroppen oplevelse, sammen med væsnerne. De fortæller mig nu at jeg havde været død, men de havde vækket mig til live igen, fordi jeg tidligere havde ladet dem suge energi fra mig. Jeg er slet ikke spor bange, faktisk tværtimod. Herefter falder jeg i søvn, vil tro at klokken har været ca. 16 om tirsdagen, og jeg vågner igen kl 23. Får noget at spise/drikke og går så i seng igen.

Dette har været mit absolut smukkeste og mest givende trip, nogensinde. Og absolut ikke for børn og svage sjæle :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2008 20:26 
Offline
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 maj 2003 01:01
Indlæg: 2633
Geografisk sted: Acidophilic environments
Rigtig god rapport! Personligt savner jeg at høre lidt mere om din oplevelse med væsenerne, da du var væk, og måske lidt om hvordan deres verden var, selvom det nok er utrolig svært at beskrive. Men bare dét at man prøver, gør en rapport utrolig fascinerende. Udover det, så beskriver du det nu meget godt, synes jeg, og nu hvor man ved hvordan dit værelse ser ud, så kan man forestille sig hvordan det har været ;) Tak for det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2008 20:27 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
Avtj, det var nok liiige i overkantet for mig (og mht. MDMA også for dig :).. Men godt du overlevede med sind og krop i behold!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2008 20:27 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 1323
Geografisk sted: Periferien af Århus
hmm... Har lige fået vejet posen med mdma, og fundet ud af at jeg havde taget 500 mg i den sidste dosis på 1 gang. Så det forklarer jo ligesom hvorfor jeg fik så voldsom en kvalme. Så medmindre jeg har smidt noget af det på gulvet, har jeg fået fortæret 1 gram mdma. Det er da hvad man kan kalde at dumme sig, og ANTI-HARM REDUCTION!!!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2008 20:28 
Offline
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 maj 2003 01:01
Indlæg: 2633
Geografisk sted: Acidophilic environments
Hehe, Psygoa :D Tjille, lær at blive owned af stoffer :P Pas på dig selv, dude.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2008 20:28 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 aug 2004 17:07
Indlæg: 1362
Geografisk sted: Århus
kanon trip rapport! Jeg får helt lyst til selv at prøve LSD nu. Kunne forestille mig at du fik et monster rush/spark af den/de hæftige doser du tog! 1 gram MDMA er jo næsten livsfarligt... Så det er ok klaret, at du styrede trippet så godt som det lader til. Jeg tror man skal være lidt af et "Hard Head" for at kontrollere 10 mærker. Hilsen Cope


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2008 20:30 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 1323
Geografisk sted: Periferien af Århus
Man kan ikke kontrollere 10 mærker.. har man først ædt den dosis, så er det bare at lade sig føre med. Jeg synes også det er nemmere med store doser psychedeliske stoffer, da man ikke kommer til at kede sig. På et lavdosis trip får jeg nemt lettere tvangstanker, da jeg nemt kommer til at kede mig. Hvorimod på store doser der kan man ikke flygte fra det.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team