Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:12


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 jul 2008 22:49 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 20 okt 2001 01:01
Indlæg: 2694
Geografisk sted: Påskeland
Information:
dato:14.04.2002
dosis: ca. 0,25-½ g skunk, ca. 7-10 genstande alkohol, lidt over 0,25g BZP
styrke: +++
setting: Fest

bruger rapport:
Fredag aften d.12/4 og lørdag morgen d. 13/4
kl. ca. 19:45: Jeg startede med at fylde min BZP på kapsler á 0,25 g - måske lidt mere i hver kapsel. Jeg spildte noget pulver som jeg åd, og jeg åd også resterne på vægt-skålen og det papir jeg havde hældt pulveret ud over. Det var ikke særligt meget - højst 0,05 g, men jeg følte mig alligvel lidt friskere, fik lidt hjertebanken osv. - måske bare placebo.

Kl. ca. 20:30: Jeg røg nogle hvæs af en skunk-joint nede i parken med nogle venner. Blev næsten ikke påvirket, bare en lille smule behagelig skævhed.

kl. ca. 22:00: Jeg har ringet rundt for at finde en fest og har fundet ud af, at der er en fest ca. 6-9 km fra hvor jeg bor. Jeg pakker en 4,5% dåse-cider, noget 80% Stroh-rom, noget skunk og nogle BZP-piller og cykler afsted.

kl. ca. 22:45: Jeg er ankommet til festen, har drukket min cider og har lavet et skunk-mix. Jeg ryger 1 hoved af mixet alene på en hjemmelavet kokosnødde-bong, og beslutter mig for at gemme resten af mixet til nogle af mine venner kommer.

kl. ca. 23:30: Jeg har drukket lidt af Stroh-rommen - det er alt for nasty. Mine venner ankommer og vi går straks ud og ryger et hoved mere på kokosnødde-bongen og derefter resten af mixet på en stor chillum som min ven havde med.

kl. ca. 00:30: Jeg har drukket det meste af min Stroh-rom og er efterhånden ved at være ret lam. Jeg kan mærke at jeg er ved at gå i sten pga. skunken og alkoholen og beslutter mig for at æde en kapsel BZP.
Jeg går udenfor med min ven og vi æder hver en 0,25g-kapsel.
Efter ca. 15 min begynder jeg så småt at blive mere fresh, og jeg liver mere og mere op. Jeg begynder at nyde musikken mere, og synes efterhånden bedre og bedre om menneskene til festen. Jeg får vild snakker på og sidder og ævler løs konstant, til alle der er interesserede.
Langsomt kommer flere og flere mennesker hen til bordet hvor mig og min ven sidder, og vi begynder et hjemmelavet spil Jeopardy hvor jeg er quizzmaster og finder på spørgsmålene, mens jeg manisk bladrer i en bunke spillekort. Denne "kort-bladring" udvikler sig til et slags tic, og jeg stopper først efter ca. 1 time, da kortene er fuldstændigt smadrede, mine fingre rimeligt ømme og alle ret irriterede over larmen.

kl. ca. 3:00: Da en af mine venner til festen beslutter sig for at gå hjem, trygler jeg ham først om at blive, og da han ikke giver efter, følger jeg ham helt ned til busstoppestedet kun iført T-shirt sammen med 2 andre drenge. Den ene af drengene har en guitar med, og vi synger fællessange hele vejen til busstoppestedet. Da vi står og synger inde i busstoppestedet kommer en eller anden fyr fra DTU (vi var i Lyngby) lige pludselig hen og spørger om han kan synge med - selvfølgeligt kunne han det. Vi synger "Californication", "Let it be" og "Wonderwall" inden bussen kommer og min ven og ham fyren fra DTU tager afsted.
Vi går tilbage til festen, syngende hele vejen.
Da vi er kommet tilbage, sidder vi i ca. 1 time og synger fællessange og snakker, indtil ham der holdt festen smider os ud.

kl. ca. 5:30 Mig og 2 venner går/løber hele vejen hjem fra festen.

kl. ca. 7: jeg er kommet hjem, har børstet tænder og er nu klar til at gå i seng. Jeg lægger mig i sengen, men kan ikke falde i søvn. Jeg vender mig konstant, det bliver nærmest en refleks, og jeg skal med jævne mellemrum op og pisse eller drikke noget vand. Jeg får ikke sovet rigtigt, men ligger bare med lukkede øjne og slapper af. Det er faktisk meget fedt bare at ligge totalt afslappet, men det ville være federe at kunne sove.

kl. ca. 12:30: Jeg vågner svedig og med kraftig hjertebanken. Jeg beslutter mig for at stå op, da jeg alligevel ikke orker at ligge i sengen mere.
Da jeg står op, rammer tømmermændene mig. Jeg har en kraftig hovedpine, er helt overtræt, er lidt svimmel og har INGEN appetit. Det er klart de værste tømmermænd jeg nogensinde har oplevet - de næstværste er på kombinationen masser af alkohol+masser af skunk+guarana-ekstrakt. Jeg får med meget besvær spist ½ croissant ved morgenbordet for at slippe for nærgående spørgsmål fra mine forældre.

Alt i alt synes jeg ret godt om BZP. Rusen var rigtig lækker - i stedet for at gå død, blev jeg fresh & clean og fyrede den af til festen. Det skal siges, at det var første gang jeg prøvede en krafig stimulant(har kun prøvet guarana-ekstrakt før), så det at jeg blev så frisk syntes jeg var enormt fedt. Jeg syntes også at kunne mærke empatogene effekter - jeg følte mig nærere knyttet til folk som jeg ikke kender særligt godt, og nød virkeligt at være sammen med mine gode venner.
Det var dog meget irriterende ikke at kunne falde i søvn - det har jeg ikke oplevet på andre stoffer (har som sagt ikke prøvet amf eller cola).
Tømmermændene var ret lede. Det var første gang jeg oplevede slet ikke at have nogen appetit - det var ret irriterende, da jeg vidste at jeg havde brug for noget mad og sukker for at blive frisk igen.

Jeg har bestemt tænkt mig at prøve BZP igen. Jeg skal både prøve at sniffe det, og vil også prøve det en gang uden nogen andre stoffer (heller ikke alkohol).
Jeg tror dog ikke at jeg vil bruge det så ofte i normale week-ender da man er alt for smadret næste dag. Tror at jeg først for alvor vil eksperimentere med det igen i sommerferien.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 maj 2009 16:33 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 17:34
Indlæg: 58
lyder sku som en fed bytur, men hvad er det BZP ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 maj 2009 22:03 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 jun 2007 20:46
Indlæg: 617
-haaning- skrev:
lyder sku som en fed bytur, men hvad er det BZP ?

Google er din ven. Første hit:

http://en.wikipedia.org/wiki/Benzylpiperazine

:wink:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team