Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 20:33


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 jul 2008 22:47 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
orginal poster:Trip Mastah
dato:04.04.2002
dosis: Næsten to g speed
styrke: +++
setting: Hos venner

bruger rapport:
Heheh, jeg mødte en af mine gamle venner denne fredag d 15/3-02. Han er åbenbart begyndt at tage temlig meget speed og efter kun et kvarters snak var jeg 500 kroner fattigere og fem gram speed rigere. Jeg takkede for handlen og vandrede hjem hos en kammerat. Vi var fem mennesker hjemme hos thorbjørn den aften, men to af dem turde ikke sniffe. De sad tilgængæld og droppede amf bomber (hade selv amf med). Vi drak godt til og jeg have allerede drukket ti bajere da jeg snuppede den første bane. linjerne røg op i næsen og bajerne blev hældt ned i halsen, det var lamfighting på høøøøøjt nivau. 15 bajere og 0.75 gram speed senere var jeg oppe og køre så det ville noget, vi snakkede som vanfald alle fem og det var hyglig nok. Thorbjørn er ikke så meget til stoffer og han går osse temlig hurtigt kold, sådan var det osse idag. Efter næsten en ramme heinekens fra Tyskland og kun 0.4 gram speed var han smadret. til hans forsvar kan man dog sige at han frådede en kæmpe håndfuld sovepiller for at kunne sove. klokken passerede midnat, så et, så to og omkring kl. 2.30 havde jeg sniffet over 1.5 gram speed. Jeg var meget oppe og køre og havde det vilderen speed rush på. klokken tre tog de to amf-gutter hjem så Mark og jeg sad alene tilbage i den mørke stue. Vi konkurrerede om hvem der kunne tag den største line speed og jeg vandt efter at havde sniffet næsten 300 mg. i en line. som for at fejre afslutningen på speeden sniffede jeg de resterende 200 mg. på en golfkugle holder. Efterfølgende drejede det hele rundt og min ven smækkede "Drug Ballad" på. den var mega fed at trippe til på det tidspunkt og jeg glemte helt hvor træt jeg er af Eminem. Vi kun selfølgelig slet ikke sove, så da speeden og lidt efter bajerne tog slut, blev vi panikslagne. jeg havde drukket næsten en kasse, men p.g.a al speeden følte jeg mig ikke stiv. Vi fandt en fl. champagne som vi tog hul på og som et par ægte stoddere væltede vi ud i kbhs gader for at finde stoffer. fulde af energi og med et håb om at skaffe enten piller eller mere speed væltede vi rundt, selv om klokken var lidt i fire. slutningen på vores bytur var at vi købte noget var skulle være god coke, vi gav ihvertfald 750 kr. for det. vad det var skal jeg ikke kunne sige, men coke var det ihvertfald ikke. vi var næsten ikke høje da vi var tilbage i thorbjørns lejlighed klokken 6.15. godt gale i skralden indtog vi 4-5 sovepiller hver, og satte os ind i stuen. Mark fandt en flaske pærevin frem som vi bællede, så slog det og vi var først ude af blackoutet klokken 12.30 om morgenen...SHIT!!! thorbjørns forældre ville komme hjem om få timer, men thorbjørn var ikke til at vække så vi tænkte "fuck det" og skred hjemaf. Sove blev der dog ikke noget af før søndag nat klokken 3.00 og det var en slem speed nedtur jeg gik rundt med i de efterfølgene dage. Sjovt var det nu, men det er helt sikkert sidste gang jeg sniffer det lort, eller måske...;)

-Masta Trip


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 feb 2009 16:16 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2082
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Lyder da som en god aften i har haft der (:
Men vil da også sige din trip rapport er da gangske "normal". Så denne aftenene køre vi tit. :rocking:

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2009 22:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jan 2009 06:11
Indlæg: 154
Hey, vil ikke lyde belaerende, men det du skriver der, lyder jo helt sygt. Ikke saa meget selve speeden, har selv taget halvandet g paa rimelig kort tid, og det var virkelig fedt. Men lyder jo helt sygt med alt det lort du blander sammen (sovepiller, coke, alkohol). Hvis du fortsaetter saadan, er du da faerdig i loebet at meget kort tid.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team