Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 08:49


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 jul 2008 22:46 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
Information:
dato:24.03.2002
dosis: 2½ Rivitrol (2mg.)
styrke: ++
setting: Hjem

bruger rapport:
Dato for tilblivelsen af denne forbedrede version: 24/03 2002

Her i Torsdags den 21/03-2002 havde jeg hooket op med en kammerat, som havde noget til mig; nærmere bestemt fem rivitroler. Til dem der ikke ved noget om rivitroler, kan jeg sige at det er epeleptiker medicin, som hører til under benzodiazepin gruppen. Dvs at de virker ved:
"at binde sig til specielle strukturer i hjernen (GABA-receptorer). Herved hæmmes en række nerveimpulser, som kan fremkalde angst, søvnløshed og kramper.
Virkningen indtræder efter ca. 2 time. Midlet er først helt ude af kroppen efter ca. 6 døgn"
Jeg kom hjem fra staden med de fem 2mg. piller i et jointrør, som jeg uheldigvis var nød til at sætte en lighter flamme til, for at få alle pillerne ud (een af dem sad fast i bunden af røret). Herefter smeltede jeg plasticen fra en cigaretpakke om til en pose...Nå, men tiden passerede og jeg følte mig lidt syg så jeg gik allerede i seng kl. 20.30. Omkring 22.40 vågnede jeg igen. Jeg følte mig temmeligt rastløs, så jeg gav mig til at læse tin-tin indtil kl. halv tre om natten. Så tog fanden ved mig og jeg slugte en enkelt rivitrol, derpå satte jeg mig op i stuen-med mine piller ved hånden-og så en film. Omkring en time efter indtagelsen af den første pille poppede jeg en til. Herefter er der et hul i min hukommelse. Det næste jeg erindrer er at min far er kommet op i stuen og har vækket mig. Klokken er halv fem og morgenen. Mega blasted som jeg er, vælter jeg ned på mit værelse. Om det er her jeg popper den sidste halve pille er mig uvidst. I hvert fald fumler jeg rundt med nogle lp’er og hører vistnok også et par af dem. På et tidspunkt i denne tågedrøm, ligger jeg mig til at sove. Det lykkedes dog ikke helt og jeg sover en zombieagtig søvn som føles lid ala et trip/syredrøm, men den beskyttende ligeglade følelse fra benzodiazepinet er stadigvæk opretholdt. Jeg husker kun svagt tiden indtil jeg falder rigtigt i søvn. Omkring klokken 7 bliver jeg vækket fordi jeg skal i skole. Jeg føler mig som en drukbums, mens jeg med usikre skridt stavrer derudaf. Min fornemmelse for balance er ligeså god som havde jeg drukket en halv liter absinth-Sick!!!

Ps. Min hukommelse var, fredag d. 22/03 stadigvæk stærkt nedsat og min balance var tildels fraværende. Jeg havde bla glemt at jeg først skulle møde i skole klokken 13.00 og jeg følete mig ude af stand til at gennemføre terminsprøven tilfredstillende. Jeg havde blandt andet også glemt min skoletaske. Min endelige konklusion må lyde således: TAG IKKE CLONAZEPAM PÅ HVERDAGE!!!

Med de ord er jeg ude', mvh. Odin


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team