Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 03:24


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 jul 2008 22:36 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
orginal poster:Sweetykix**
dato:03.03.2002
dosis: 3gram svenske svampe, 1 syremærke,3 Michelin e-piller,Et gram speed,n
styrke: ++++
setting: Fest

bruger rapport:
Der var for ca. halvandet år siden..Og jeg havde planlagt med nogle venner at vi sku sidde hjemme hos mig og drikke lidt og siden tage videre til en club der hedder KB i Malmö..Men jeg havde 3 Michelin pille der hjemme...Så jeg sagde ikke noget til de andre og gik ind på toiletten og spiste kun en halv..(Bare for at komme op i fyre den af humør ..Tænkte jeg..)Kunne godt føle at jeg taget den efter ca. 30-45 min..Men syntes at jeg godt kunne tage den andre halvdelen..det kunne jo ik gøre nogen skade..Flere og fler af mine venner havde ringet og spurgt hvis de ik nok kunne tage en el to venner med..Allright..Så antalet mennsker blev mer og mer for hver tim..Og nu havde også to venner der er dj`s kommet med sit udstyr..Og stod og mixede i stuen..Nogen havde fået med et uv-rør(Blacklight-rør)Og nogen havde taget med 3 backdrops i flourecerende farver..Meget hyggeligt..I mit soveværelse var det chillout..Hvorhenne man sat og røgde fed..I køkkenet byttes det helt pludseligt helt vildt med stoffer..Så jeg tænkte at et gram speed kunne være godt..Hvade også fået i mig den 3 og sidste Extacy pillen..Derefter begynde mine svenske venner at snakke om TRIPP,SVAMPE OG SYRE..Det var lige der jeg skulle have tænkt mig om..Men jeg bliver meget optimistisk/Naiv på kix..Så mit eneste svar var hvor meget ka jeg få for 100 svenske kr? Og de svarede 1,5 gr..Oki fint nok..Så vi sat der og hyggede os og spiste af vores svampe som vi lige havde købt..Her er det meget svært at soige lige hvor lang tid der gik..Men i ved jo selve..Men da svampene begyndte til at virke sammen med de tre e-pillene og grammet speed så har jeg meget svaært at huske enlig hvad der har sket..Kun nogle små farvede fragment her og der..Det jeg ka huske var at helt plødseligt var der sindsygt mange mennsker til min fest fordi det var ikke bare en ven til en ven der havde kommet med uden der var folk der havde suttit og ringet til sine venner og fortællet at der var en helt sindsyg fest hjemme hos mig mit i Malmö Med live dj`s og stoffer og det hele..
Jeg havde begyndt til at få lidt nojan på fordi neighborn havde været op 2 gange og klaget på larmet..Og der var bare så mange stoffer i køkkenet..Der det nu have blivet en typ af "pusher-bar" Har faktiskt aldrig set noget lignede..Og alle mine venner var monsterblæste..Der nogen gang da svampene havde været på sin peak så var det nogen der kom og spurgte mig hvis jeg havde lyst til et syre mærke..Celtic Cross..(Ved ik hvor mange mics der er på,men de er sindsygt starke og gode bare for sig..Uden blandning med andet..)Senere kan jeg ikke huske det men min veninde der var mega stiv kom og gave mig sine halvande gram svampe som jeg bare slugte..Øøøøøøøøh..Meget dummt!!
Det jeg selv ka huske er at jeg ikke selv vidste enlig lige der hvormeget jeg havde taget at jeg faktisk havde taget alt for meget af alt..Så når jeg fik uregelbundet hjertebanken så tænkte jeg slet ik over at der var alt speed og extacypille..Og da jeg fik kvalme og frygteligt ondt i maven så tænkte jeg ikke på de tre gram svampe jeg havde spiset og da jeg blev sindsygt træt så tænkte jeg ikke på at man faktisk bliver meget træt af for meget speed og svampe..Og da jeg fik hovedpine så kunne jeg slet ikke førstå at jeg havde fået sådan noja på alle disse syptomer så at jeg var superspændt af nervositet..
Og lige ved det tidspunkt havde journalisterne i Sverige blæst op historiene LIVSFARLIGE EXTACY!!Så uden at jeg selv vidste det så stille og roligt tog nedturen/nojerne over mit forstand..I flere timmer havde jeg det så skidt..Jeg var iskold og svetten ran..Og jeg frøs sindsygt meget samtidligt som jeg bare svettedes for vildt..Jeg havde stresset mig selv op til den grad at når nogen på festen faktiskt førstod at noget havde gået galt med mit trip så var det umulligt at få mig til at førstå at det bare var psykiskt..Jeg var overbevidst om at jeg skulle dø..Og at det var e-pillene som jeg havde overdoseret..
Når klokken var 10 om morgenen så havde det værste lagt sig og jeg kan huske at jeg havde førstået at jeg ikke havde taget en dødelig dosis..Men jeg var stedigvæk bange for at bare lukke mine øjnen og førsøge sove fordi jeg var stedigvæk ik helt sikker på hvis det var tryggt nok..Hele dagen gik og jeg var normalt tripped..Men lidt ked af det da jeg havde ødelagt min egen aften/nat..Senere på aftenen kom to af mine gode venner forbi..Så vi tog afsted..Vi tog båden over til kbh..De skulle på the Tube...Men jeg skulle hjem til min då varende kæreste..Så jeg tog hjem til ham og der røg vi en fed..Og side føll jeg i søvn......Morgenen bagefter vågnede jeg og havde det meget bedre..Men jeg tog slet ikke nogle stoffer i 4 måneder..Og det tog sq lang tid inden jeg overhovedet turde at trippe igen..8-9 måneder..Tror jeg..Nu mer tager jeg meget sjællendt noget syre og hvis jeg gør så bliver det høst 1/2-1 mærke og det er også nok..Man kan vel sige at jeg lærde mig at respektere stoffene den gangen..Men jeg har aldrig nogensinde havt en sådan slem nedtur bagefter..

Så pas på med hvad i blander
-Brug stoffer,men misbrug dem ik!
LOVE AND LIGHT **Sweetykix**


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team