Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 00:17


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 jul 2008 22:35 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 jul 2000 01:01
Indlæg: 540
Geografisk sted: nordjylland
Information:
dato:11.02.2002
dosis: div
styrke: +++
setting: Naturen

bruger rapport:
Fredag :
Jeg ankom klokken ca. 18.30, Smurf, Guffe, TruckerMuffin, Bjørn og Kalle var der allerede (er der nogen jeg har
glemt). Jeg startede med at hive min medbragte rødvin frem for lige at bygge lidt op, jeg havde regnet med at vi
skulle trippe lige med det samme :)

klokken ca. 20.00 spiste jeg mine medbragte svampe kapsler (kan varmt anbefales de virker ligeså godt som friske,
og så er man fri for smagen). Jeg skyllede 2½ gram ned med mit rødvin, mens vi sad og snakkede. Klokken 21.00 kom
alle "kjøven havnerne (Rylle, Ulle, Loonie, Darkraver, Bøh)", der var jeg allerede godt i gang med mit trip.
Trippet var en god optur, så jeg spiste de 2g mere med det samme. Der var nogle utroligt fede mønstre i trætoppene,
op på de planter der stod ved side af lejeren. Til sidst var hele skovbunden flydt med farvestrålene mønstre,
rimeligt intenst og flot. Jeg kunne begynde at føle lidt bodyload, men det har før været værre.
Jeg tror der var et par stykker der prøvede at have en samtale med mig, men jeg var sgu lidt for langt væk til at
sige noget fornuftigt :)
Senere satte vi os allesammen op omkring bålet. Ulle spiste nogle af Rolf's hjemme bryggede svampe, og jeg trippede
stille videre på mine kapsler. Vi sad allesammen og talte omkring bålet mit trip var efterhånden ved at være nede
på et niveau hvor jeg kunne komnuikere lidt igen, desværre var der mange der ville tidligt i seng, efter den lange
tur til Moesgaard fra Sjælland og hvor nu folk kom fra.
Jeg lagde mig også ind for at sove, men det var fuldstændigt umuligt da jeg stadig trippede, jeg lagde der med
lukkede øjne og havde de FEDESTE 3D closed eye visuals, hvis jeg kunne tegne/male er jeg sikker på jeg kunne slå
Picasso, ja selv Cactus, af pinden :)
Til sidst faldt jeg dog i søvn oven på et herre fedt trip.

Lørdag :
Startede dagen med at gufle et Backdrop, har ikke nogen ide om hvor potente de er. Vi gik en tur ned på stranden
(Loonie, Darkraver, Guffe, Rylle og TM), det gjorde ikke det vilde for mig. Effekten af syren var noget skuffende,
jeg havde dog en let fornemmelse i kroppen. Dark og jeg gik op til lejren igen efter at have tåget rundt i skoven
lidt. Jeg besluttede mig for at tage et Backdrop mere, der var vist ca. gået 2 timer, Smurf og jeg sad og stenede
lidt, faktisk var det mondo steneren at være på LSD? :) og det kan jeg sgu godt li' !
Jeg sad foran bålet og kikkede ud over vandet. Jeg fik små grineren på, og blev enig med mig selv om at den måge
der sad ud på en pind skulle have en medalie for pælesiddning, men den var sikkert dopet (!).
Smuf og Dark hev deres indkøbte N2o Patroner frem og begyndte at inhalere noget af det, jeg fik en enkelt patron,
og det er sgu da sjovt når man er helt baske :)
Senere da de andre kom tilbage fra deres enorme skov tur sad vi lidt, indtil Bjørn hev hans medbragte tomme frem.
Bjørn begyndte at tromme som en "gal", og det fik virkeligt sat gang i mit LSD trip, det lød så hammer fedt og jeg
blev fuldstændig opslugt af lyden. Træerne vibrede i takt til tromme rytmerne og det var som om der stod bølger ud
fra stammerne, det så helt vildt fedt ud! Desværre kunne Bjørn jo ikke blive ved med at tromme i flere timer...
Senere på eftermiddagen (eller var det først til aften) kom Ozzeman og et par andre (er stadig ikke klar over hvem
det er). Der havde jeg en lidt ubehagelig episode, Smurf og Ozze stod bag ved mig og talte sammen, men det var som
om det skete vildt hurtigt : først sad smurf på sin oppusteligt "stol" og et split second senere var han bag ved
mig, og det var som om han havde stået der i flere timer, der var jeg sgu forrviret. Det hjalp heldigvis da Smurf
og Ozze gik over foran mig igen !?
Eftermiddagen gik og det blev aften, jeg fik mig noget at spise. Nu var de andre klar til at trippe igen, og jeg
tænkte "os mig, os mig". Jeg købte 3g af Rolfs hjemme bryggede svampe og satte mig op til bålet for at spise dem.
Skyllede svampene ned med min rødvin lidt efter lidt. Sad og småtrippede lidt, farverne var der men jeg har åbenbart
været lidt udbrændt efter de allerede intagede svampe/lsd. Lidt senere på aftenen hev Rylle en overraskelse frem,
et transportabelt 2 mands stereo anlæg (Minidisk + høretelefoner *GG*), jeg sad og lyttede til noget af hans
fremragende Amient/Chillout musik, jeg var virkelig taknemmelig for den "gave" :)
Musikken løftede stæmningen (min ihvrtfald) til et meget højere niveau og jeg besluttede mig for at guffle et par
rollex/ecu.
Ecstasy'en virkede som sædvanlig rigtigt godt på mig, og det satte også lidt spark i mit svampe trip igen.
Klokken var ved at være mange men kunne igen ikke sove vinden begyndte at tage til, og det begyndte at regne. Vi
satte os allesammen ind uver pavilionen, vi flyttede os frem og tilbage mellem bål pladsen og pavilionen resten af
natten. Heldigvis var mit humør højt, sikkert pga. af den dejlige XTC.
Det hele ente med at smurf og jeg sov lidt uden for, har ingen anelse om hvad klokken var.

Søndag :
Vi stod op rimeligt tidligt, ryddede lidt op og så smuttede jeg ind til banegården.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team