Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 09:21


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Foxy
Indlæg: 14 jul 2008 22:34 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
orginal poster:platon
dato:04.02.2002
dosis: 10-13 mg
styrke: ++
setting: Hos venner

bruger rapport:
Jep jep jeg fik prøvet foxy.....

Startede hos nogen venner med at sidde og drikke som man nu plejer at gøre, efter en 6-7 øl og noget amf tog vi over til en anden ven hvor der så sad nogen flere venner, to af dem havde taget en gang 2-CI hver og var helt oppe at ringe :0)
Nå men anyway vi blev enige om efter nogen flere øl at vi sku dele min foxy, så vi var tre personer der delte det, jeg have jo fået at vide at der var små 40 mg, men der har sq nok ikke været mere end 30 som Zara sagde...
Vi sad og drak lidt videre og der gik vel en lille time før jeg begyndte så småt at kunne mærke hvad der føles som en god bunke amf, en masse energi og velvære, lidt som mdma egentlig men alligevel ikke helt d samme, vi var som sagt tre, og den ene der tog d kunne stort set ikke mærke noget sagde han, hvorimod både mig og den tredje kom så'n lidt op at køre lidt, men slet slet slet ikke nok........... Så der er absolut ikke til tre personer i en soma-dosis.
Jeg indtog foxy'en omkring klokken halv elleve ca, og klokken halv tolv til halv blev jeg lidt påvirket, fik en RIGTIG god følelse i kroppen, men var slet ikke rigtig blæst eller op at køre.. Dog bed jeg mærke i at i slutningen af trippet så'n fra en halv-to stykker og en halvanden time frem havde jeg en sindsyg fed følelse i benene navnligt tåspidserne og også ude i fingerspidserne, så jeg glæder mig til at prøve det ved en større dosis, jeg tror virkelig at dette stof har potentiale - eventuelt kobineret med noget cola eller E. Glæder mig i hvert fald til næste gang, hvor jeg skal ha min. 15 mg gerne 20.

Det var det....

:0)-------|---------<


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team