Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 12 maj 2024 17:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 jul 2008 22:33 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2002 02:01
Indlæg: 109
Geografisk sted: Flensborg
Information:
dato:14.01.2002
dosis: 7 HBWR frø, 10 dexofan tabletter
styrke: ++++
setting: Hjem

bruger rapport:
Hey folks!

Nu vil jeg lige nedfælde mine weekend hændelser!

Vi startede et par stykker fredag med at æde 7 HBWR frø(Hawaian Baby woodrose, til dem der ikke kender dem!!), som vi havde fjernet S-9 stofferne fra (de fleste ihvertfald *g*) Et par af mine venner havde tidligere prøvet at kombinere frøene med Dexofan (DXM), men jeg havde aldrig prøvet frøene, så jeg glædede mig virkelig.

Jeg havde et vildt trip fredag med nogle fede haluer, men jeg vil dog vælge at fortælle om mit trip lørdag, da det var det der overraskede mig mest....

Da vi vågnede lørdag formiddag havde jeg absolut ikke løst til at æde nogen som helst form for stoffer. Det ændrede sig heldigvis efter en halv roulade, en pizza og noget Cola! Vi havde osse været i føtex og købe en spand med slikkepinde.
Vi indtog frøene kl 17:45, smagte af helvedes til! Bwadrr...
Nå, men vi lå så og stenede og så fjerner, en kom forbi med en flaske poppers som vi lige "smagte" lidt på.
Jeg fik en smule ondt i maven i 5 min., men det var ingenting!
Vi ville virkelig ha et vildt trip den her gang, så da kl. blev 20:45 åd vi hver 10 dexofaner... TAK FOR DET!! :o)
Jeg begyndte at få kvalme efter en halv time, ret irriterende, men dog til at overleve! Vi så Epidemic på TV2 ZULU (SYG film) Og da mine 2 venner gik op for at købe hash blev jeg liggende, jeg kunne ikke gå så godt. Jeg gled mere og mere ind i en syg tilstand, dels pga. Epidemic, og dels pga. en del mind-loops. Det var lidt ubehageligt. Jeg lå bare og ventede på at de to andre skulle komme tilbage. Jeg fik mere og mere kvalme, og gik ud for at brække mig, men kunne ikke!! Heldigvis kom en af de to andre tilbage straks da jeg kom ud fra tilettet, og det var virkelig beroligende. Vi lå og snakkede i et stykke tid, men jeg blev nødt til at gå ud og brække mig igen, og denne gang lykkedes det. Straks da jeg kastede op begyndte alting at gå i slow-motion, hak, med de vildeste happy-trails jeg nogensinde har prøvet... :o) Det var vildt fedt, og jeg var over-lykkelig for at jeg havde brækket mig!

Nu blev jeg virkelig mærkelig, og gik ind til min kammerat. Jeg tog en pude på hovedet som hat, og den gjorde virkelig underlige ting ved mit trip, jeg følte mig som en svamp. Det var også vildt fedt at slå hovedet ind i muren, for det gjorde overhovedet ikke ondt! Totaal grinern.
Så kom vores sidste trip-ven hjem og fortalte en syg historie om en pusher, pistoler og heroin-afhængige psykopater, det var vildt spænende og sygt.
Lige pludselig ændredes trippet for os alle sammen. Lokalet blet ekstremt stort, og folk havde underlige proportioner, for lange arme og ben. Det føltes som om mit hoved var for lille til min krop, det var vildt fedt og underligt. Vi blev allesammen enige om at det mindede meget om en tegnefilm. Samtidig havde vi alle en følelse af evig lykke, og vi sad og smilede over hele hovedet. Alt hvad jeg gjorde føltes enormt dejligt. Jeg kildede migselv med en tændstik i flere timer... Virkelig behageligt.
Samtidig var der et lyserødt lys inde i værelset (vi havde hængt en nissehue over lampen) Og det gav trippet følelsen af candyfloss/slik ordet fluffy, TYGGEGUMMIKONGEN BUBLE! Totaaal fedt, og overhovedet ikke lig andet jeg har prøvet.

Vi lå inde i værelset fra kl 24 til 2 næste dag, og havde det virkelig dejligt, åd slikkepinde og gloede fjerner...

Det lyder måske ikke som et vildt trip, men tro mig, det var det...

Mvh Terra........ :o)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team