Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 01:32


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 jul 2008 22:32 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
orginal poster:TFMPP
dato:14.01.2002
dosis: For mye
styrke: ++++
setting: Hjem

bruger rapport:
Hadde min hittil verste rusopplevelse på lørdag.Jeg satt og drakk vin sammen med noen venner da jeg kom på at jeg hadde litt 3-Trifluoromethylphenylpiperazine Monohydrochloride (TFMPP),ekstrakt av 10 hbw-frø og litt god hasj.Jeg tok hbw-ekstrakten og fortsatte å drikke.Da effekten uteble tok jeg sannsyneligvis alt for mye TFMPP.Etter en stund merket jeg klare fargeforsterkninger,samt at jeg ble i kjempehumør.Da vi røykte litt hasj ble jeg helt vekk.Den ene visjonen avløste den andre.Plutselig ble jeg skikkelig kvalm og måtte brekke meg.Det gikk helt rundt for meg så jeg gikk og la meg.Jeg lå våken hele natten med en ubeskrivelig ubehagelig bodyload.Jeg svettet og hadde sterk angst.Jeg klarte heller ikke å ligge stille.På et tidspunkt trodde jeg seiøst jeg skulle dø,da jeg ikke lengre kunne kjenne min puls.Da jeg kom meg på bena på søndag var jeg helt ødelagt.Intens hodepine angst,mage/bryst smerter osv.
I dag mandag er jeg fortsatt temmelig fucked opp...

Jeg kastet resten av TFMPPen for dette skal jeg ALDRI gjøre igjen...

Hold dere langt vekk fra piperaziner da en litt for høy dose kan gi et sandt helvete...


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team