Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:19


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 jul 2008 22:30 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Information:
dato:03.01.2002
dosis: En hel del alkohol + 3 kex + knap 150 mic. LSD + 10 mg. 5-MeO-DiPT
styrke: +++
setting: Fest

bruger rapport:
[22:00]
Ankommer hos nogle venner, begynder at drikke sprut og bajere (der var rigeligt med alkohol).

[~22:30]
Begynder at spise af kexeposen...

[~23:30]
Så er der godt gang i lejligheden, alle folk er totalt druklamme og højtråbende, og stort set allesammen dopede.

[et sted mellem 2 og 4]
Vi tager afsted 8-10 personer til Bastionen, skulle egentligt ha' været på Strandgade.

[~45 mins. efter]
Ankommer til Bastionen, jeg husker ikke detaljer, men der blev vist rykket lidt rundt på gulvet.

[~5:45]
Jeg får ved et tilfælde foræret 2 syremærker (Kondomer, det bedste LSD jeg nogensinde har spist, nam-nam).

[~6:00]
Min ven spiser uden tøven det ene mærke (efter 4 diamanter), og jeg spiser 3/4 (med 3 diamanter i blodet) og giver det sidste kvarte til en ven.

[~6:45]
Vi kan ikke mærke om syren er kicket ind, fordi vi er rigeligt MDMA-ramte, så vi spiser 10 mg. foxy methoxy hver (5-MeO-DiPT) for at sparke det igang.

[~7:00]
Da jeg går ud på toilettet lægger jeg mærke til mindre visuals, et halvt minut efter imens jeg står og pisser, tager halluerne virkelig fat, og jeg har fra det tidspunkt de flotteste halluer jeg nogensinde har set - uden tvivl dominerede af LSD'en - rigtig flotte syre-visuals!

[~7:45]
Jeg tager afsted fra Bastionen med 3 venner.

[~8:30-9:30]
Vi ankommer 3 personer hos mig, min MDMA-rus er stadig til stede, men mere domineret af hallucinogenerne.

...efterfølgende ligger vi og tripper, snakker, hører musik osv.

Vi bestiller noget mad henad eftermiddagen, jeg logger på psychedelia ved 20-tiden og poster nogle tågede ting og laller rundt på chatten i en halv times tid... og så går jeg død ved 23- tiden...

Det var absolut min bedste nytårsaften indtil videre... Dejlig musik, gode venner, herlig stemning og gode stoffer.

Jeg har ladet mig fortælle at kondomer er på ~185 mic., så mit nytårsdope bestod af

En hel del alkohol.
3 diamanter (bestemt MDMA og sandsynligvis også amfetamin - dejlig speedet).
~145 mic. LSD.
10 mg. 5-MeO-DiPT.

En kombination jeg sagtens kan anbefales, MDMA og LSD er dejligt sammen.
Mine halluer var ekstra kraftige, hvilket sikkert har været foxy'en der har sparket gang i dem, men det var bestemt LSD-visuals.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team