Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2024 02:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 jul 2008 22:29 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Information:
dato:03.01.2002
dosis: LSA - SALVIA - DAMIANA
styrke: ++++
setting: Hjem

bruger rapport:

Klokken 01:20

T 00:00 - Indtager 3 caps med LSA ekstrakt - omkring 1500mg (lavet af Mornig glory og BHWR)
Sidder foran min computer - på #psy og på icq med Tias
Læste lidt på erowid om damiana som jeg har tænkt mig at indtage senere.
Overvejer osse lidt at tygge noget salvia - eller ryge det.
Hører Coptic Rain

T+00:20 - Kan mærke en begyndende effekt - another state of mind - men ikke noget banebrydende endnu.
Læser på erowid om LSA trips - de er delt ind under 2 kategorier - bhwr og morning glory - hvorfor ved jeg overhovdet ikke.

T+00:30 - Coming up - i think - har det lidt weird - kildren i maven - kildren i benene - lidt mindexpansion.
Minder lidt om syre - det er bare ikke så "skarpt" men mere sådan - blødt i det - behageligt ad helvede
til. overvejer at spise noget Damiana.

T+00:50 - Effekten er svag endnu - begynder at rulle en damiana J - Lige pludselig sidder min monitor helt oppe i fjæset af mig - perception change - tror snart at det begynder at virke - Sætter Sphongle på.

T+00:55 - Væggene trækker vejret - lidt ligesom på svampe - bare noget mildere - har en følelse af stilhed og afslappelse i kroppen.

T+01:13 - har rullet en damiana joint - har læst at det skulle sparke lidt til lsa trippet. har meget let ved at
smile nu - har en totalt dejlig fornemmelse i kroppen.

T+01:20 - Tænder Damiana Jointen - den indeholder ca. 400mg 10x ekstrakt og omkring 250mg salvia X5

T+01:27 - MIND Explosion - i ganske få minutter var jeg så blæst at min skærm blev så udtydlig og lille at jeg ikke
var sikker på at den var der - men den kom igen - ligenu - jeg er lidt dizzy og har en svag kvalme - og
helt sikkert en effekt fra salviaen - hele mit værelse har en anden atmosfære - når jeg kigger på min monitor kan jeg se små pletter af energi i resten af værelset - det er meget underligt - kan ikke helt
forklare det - har det somom at jeg i 2 minutter eksisterede i to virkeligheder - jeg kan slet ikke forklare det - det er alt for intenst. Bare jeg havde noget mere salvia.

T+01:40 - salviaen stoppede lsa trippet i ganske kort tid - men det er nu ved at vende tilbage - musikken lyder helt
fantastisk - somom at jeg er et med den.

T+01:45 - slukkede alt lys og legede med en glowstick - havde et skummelt hvidt afterimage - underligt for den er blå - imens at alt lys var slukket kunne jeg med et "indre" syn se et menneskeligende væsen sprænge over
min monitor for at få fat i mig - underligt - normalt ville jeg være blevet skræmt - men jeg er helt rolig "væsnet" kom efter at min glowstick havde stået på blink og jeg lod den gå ud - i et split sekund følte jeg mig overvåget af mørket - derefter skikkelsen - tænder en TRANCE JOINT

T+02:00 - slukker jointen - jeg er ved at have det temmelig "normalt" igen - eller osse er det en overgang i trippet jeg ved det ikke helt - men jeg venter og ser hvad der sker.

T+02:04 - når jeg lukker mine øjne og der bliver helt mørkt så kan jeg føle en energi være tilstede i mit værelse
om det er en "ånd" ved jeg ikke - men der er noget her - det er somom at det prøvet at sige noget til mig
men hvergang at jeg er ved at opfange det bliver jeg skræmt og åbner mine øjne - hvadend der var her er nu forsvundet.

T+02:11 - Der er næsten gået en time siden jeg røg salviaen men det føles som 4 sekunder - jeg spiser noget mad jeg
er pludselig blevet hamrende sulten - somom at noget tog alt min energi - der er noget der har revet 2
streger i min væg - de skinner somom de er af sølv - der har været noget her - fordi det var her ikke før
gik over til væggen for at undersøge det nærmere og opdager så at det er en væske der sidder på væggen - der er mere end 2 streger - jeg tænder en smøg - det her er for sindssygt - det kan ikke lade sig gøre jeg kan mærke en svag effekt af det jeg har indtaget - men ikke noget bemærkelsesværdig - hvad end der er sket - kan jeg ikke forklare det og jeg afslutter triprapporten nu.

T+02:23 - afsluttet - der er noget galt her og jeg nød til at finde ud af hvad det er.... ELVEN RAVER

Trippet er langt fra slut - men det er slut for mit vedkommende - hvadend der skete inat - så har jeg lært noget af det.

I CAN FEEL THE SPIRITS - og jeg kan mærke trippet samtidig - hvilket må betyde at det godt kan være at videnskabsmænd kan bevise at hallucinogener påvirker os fysisk - og psykisk - men de kan ikke påpege nogen parafysisk eller parapsykisk aktivitet - men jeg kan mærke begge ting lige nu.

E.R aka SHAMAN


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team