Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 14:50


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 jul 2008 22:27 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
orginal poster:Dopestar
dato:9.12.2001
dosis: 25 + 20 mg 2C-B + 150 mg ketamin + lattergas
styrke: ++++
setting: Hos venner

bruger rapport:
Jeg vil her kort forsøge det umulige: At beskrive hvordan en tur til det forjættede "K-hole" føles.
Sammen med Bandil (se rapporten "2C-B binge" under 2C-B), havde vi en dag, over 2 omgange indtaget i alt 45 mg 2C-B. Jeg havde haft et dejligt, psykedelisk og fjollet trip, og havde set nogen af de smukkeste visuals nogensinde.
Omkring klokken 19 er vi så småt ved at lande fra den anden dosis 2C-B, og begynder at tage os mod til en dosis ketamin. Jeg har tidligere prøvet 125 mg med godt resultat, hvor jeg dog ikke var blæst i forvejen, så jeg beslutter mig for at tage 150 mg. Bandil har ikke prøvet det før, og beslutter sig for at tage 100 mg. Vi sniffer hver vores bane, og lægger os godt til rette på et par liggeunderlag med tæpper belejligt i nærheden. En halvstenet forvirring breder sig, og det bliver efterhånden sværere at bevæge sig. I baggrunden sidder nogen mennesker og fester.
omkring 10 minutter efter vi indtog substansen, kunne jeg ikke bevæge mig om jeg så ville. Jeg faldt hen i en slags drømmeagtig tilstand, og efter en smule tid havde jeg ikke nogen som helst kontakt med den virkelige verden. Det sidste jeg husker er at Peter og jeg kort kiggede på hinanden, og det virkede som om vi sad i hver vores multifacetterede glasbur. Sekunderne efter blev vores glasbure slynget fra hinanden med forrygende hastighed ud i hver sin ende af kosmos.
Jeg nåede til det punkt hvor jeg ikke vidste hvad jeg var - for slet ikke at sige hvem jeg var. Alt der var tilbage var mit sind, som svævede omkring i et uendeligt, øde univers. På et tidspunkt var det som at flyde på en blikstille, tjæresort sø, med ingenting overhovedet omkring mig. Totalt tab af ego, den ultimative meditationstilstand.
Opvågningen fra denne tilstand var ganske forvirrende. Mens jeg udforskede en uendelighed af alternative virkeligheder, var min kæreste uventet dukket op til festen, og hun er det første jeg husker fra den håndgribelige virkelighed. Hun tog det pænt at jeg ikke kunne kommunikere eller bevæge mig... ;-) De første minutter var jeg slet ikke sammenhængende, og havde svært ved at genkende ansigter. De alternative virkeligheder skyllede også stadig over mig i bølger. Interesant oplevelse at se på sin hånd, og ikke vide hvad den er til, eller hvordan den bruges... Selvsagt blev jeg ikke mere præsentabel af at indtage en patron lattergas; jeg opnåede igen total dissociation, men kom langsomt tilbage til virkeligheden efter nogen få minutter.
Alt i alt varede vores oplevelse omkring 1 time før vi kunne stå på benene igen. Ikke at jeg selv havde nogen som helst følelse af dette. Jeg kunne lige så godt have været borte i 5 minutter eller 5 timer. Koordinationssansen var pænt ramt en times tid efter dette.
Ketaminen fik 2C-B'en til at gå meget i baggrunden. 150 mg virker som en meget passende dosis for mig for deep level tripping. Hvis jeg tog mere, ville jeg sandsynligvist ikke kunne huske særligt meget.
Ketamin er ikke ligefrem et legetøj. Trippet er nok hvad de færreste vil opfatte som rigtigt sjovt, men utroligt filosofisk interessant.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 sep 2009 19:20 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2008 09:27
Indlæg: 60
Geografisk sted: skive
Klasse blanding kender den man er i en super mystisk tilstand ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 sep 2009 19:35 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 sep 2004 11:29
Indlæg: 93
Geografisk sted: Nordsjælland/Hundested
"Interesant oplevelse at se på sin hånd, og ikke vide hvad den er til, eller hvordan den bruges..."

Den kender jeg godt.. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 okt 2009 22:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 sep 2009 19:28
Indlæg: 3
Der er jo næsten intet federe end k-hole. Jo flere gange du oplever det, desto mere vendes du af med frygten, for ikk at komme tilbage til ens normale jeg. :rocking:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team