Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 maj 2024 16:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Natværk...
Indlæg: 14 jul 2008 22:24 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
Information:
dato:18.11.2001
dosis: To Rivitrol, lidt fed og et par øller
styrke: ++
setting: Fest

bruger rapport:
En fed ting ved at gå på gym. er at man en gang om året kan komme til natværk, det er sådan en koncert i den grå hal på Christania. Her for tre uger var det så og jeg slugte en enkelt rivitrol (clonazepam) 1½ time inden koncert start. Så spiste jeg noget pizza og tog afsted. Da jeg kom ind var der ikke særligt mange og klokken var ca. 20.00, der var ikke rigtig noget musik og det var lidt stener. Så mødte jeg nogle jeg kendte og vi gik hen og fik en øl, derefter gik det meget hurtigt og i løbet af den næste time fik jeg bællet to øl mere. Så var jeg ret påvirket og det næste der "skete" står ret uklart i min hukommelse. Vi (to kammis og mig) gik ned i gaden (pusher street) hvor vi købte en maroc færdigrullet i ALIS boden. Så chillede vi tilbage mod den grå hal og jeg var pisse lam. Her røg vi så en halv joint og jeg fortsatte derefter ind i den grå hal, lidt efter fulgte mine kammis. Vi chillede derefter ned på nemo hvor jeg bællede to snebajsere (det var release datoen for dem) og så gik turen atter hjem til den grå hal. Her fandt jeg en ven der stod og fixede en joint med halvfems kroners ryger i. Det fandt jeg temmeligt morsomt at se på og imens slugte jeg endnu en rivitrol. Nu var jeg mega blæst og vi gik vistnok ud og røg den joint sammen med et par andre. Jeg prøvede at sende en sms til en pige, men det var umuligt at læse på min skærm, jeg væltede rundt og fik købt noget kage. Komplet fucked up (det følgende står meget svagt i hukommelsen) købte vi alle en falaffel (spørg mig ikke hvem "alle" var) og jeg prøvede at komme hjem efter flere penge. Desværre var klokken kvart i tre og natværk lukkede...

Konklusion: Rivotril er griner, især sammen med bajsere og cannabis. Helt vildt fedt er det at jeg fik mine piller gratis, eller det vil sige jeg fik seks piller i bytte for et gram Orange Haze skunk! Downers er cool...peace


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team