Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 12:15


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 jul 2008 22:23 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
orginal poster:Terracodic
dato:13.11.2001
dosis: 11 Kix, amf (?g) Syre, effedriner, fed.
styrke: 0
setting: Hjem

bruger rapport:
Hmmm, ja det er jo nu lang tid siden, så jeg kan ikke lige huske alle detaljerne, men her kommer "højdepunkterne"

Jeg spiste først hjemme ved mine forældre, sammen med nogen af vores venner og naboer. Jeg havde forinden købt ti kix hos min lokale dealer, så jeg havde jo en rimelig god aften foran mig. Jeg havde samtidig købt et g af det vildeste amf, der lige var kommet til byen. Jeg havde godtnok aldrig set/lugtet/hørt om noget SÅ fucked up amf. Det lugtede ret meget af granskov, og dagen forinden var en af mine venner kogt fuldstændig over bare ved et par streger.

Nå, men vi tog fra mine forældre ved 8-tiden, og ned til en af mine venner (ham jeg havde købt af!!) Vi skulle med et tog kvart i ti, til et Techno-diskotek her i det mørke jylland.
Da vi kom ned til min ven var der en 9-10 stykker, og de var allerede godt igang, de havde spist nogle mexicanske psyller.... Vi blev der til omkring 9:30, hvor et par stykker fulgte os til toget... De ville hellere blive og tage til fest end med os på disko! Fair nok....
Vi var en 5-6 stykker med toget, og vi skulle mødes med en masse folk vi kendte der hvor vi skulle hen...

Jeg poppede de første 2 piller i toget, og drak et par øl... Jeg glædede mig sgu til de sparkede igang.
Nå, vi kom ind på diskoteket efter en halv time i toget, og vi var rimelig opstemte. Rente rundt og hilste på alle vores venner, og jeg tog en pille til, det var 45 min efter de to første.
Jeg fik at vide at der var lidt syre i omløb den aften, så jeg købte og åd et halvt mærke på 600 units, altså 300 units! Hæ.... Pillerne var så småt begyndt at virke, men det var kun lidt krilren i kroppen. Så jeg smuttede ud på dansegulvet for at få dem sparket lidt igang.
½ time efter åd jeg 2 mere, og syren var ved at virke, fik lidt syns-forstyrrelser. Jeg havde det rigtig godt, opstemt, og der var en fed stemning...

Efter 5 piller og et halvt mærke var jeg ved at være rimelig påvirket, jeg dansede i et par timer, og festede helt vildt. Jeg besluttede for at tage et par streger af det vilde, for at prøve det. Det blev godtnok kun til to små streger, for jeg var lidt utålmodig på at feste videre... Jeg gav en af mine venner 2 MEGET store streger, og efter en halv time kunne han ikke snakke, det var temmelig nedtur, så jeg var glad for at jeg ikke havde taget mere. Jeg solgte resten til en fyr med Hawaii skjorte... (min ven blev heldigvis "normal" efter et par timer)

Omkring 2-tiden åd jeg 2 piller mere +4 effedriner jeg havde fundet i en sofa (optur!!) Hæ....
Festen blev bare ved og ved, og jeg tror aldrig jeg har været i byen hvor der har været SÅ mange stoffer... Folk var vilde....

Klokken blev 5, og diskoteket skulle egentlig lukke, men da vi var en 60 stykker der kendte egeren og bartenderen rigtig godt, fik vi lov at fortsætte hvis vi købte noget alkohol.... Så det gjorde vi!!
Desuden åd jeg to mere... Haps!!

Vi tog til morgenfest hos en der boede tæt på æ disko, bartendrene med!! Så ved en 7-tiden købte jeg en pille til, og åd den sammen med den sidste jeg havde tilbage....

Vi fotsatte hele formiddagen, og eftermiddagen. Men ved en firetiden kom der et par stykker med noget fed... Jeg besluttede mig for at ta en slapper, og røg 3 hoveder. Så stenede vi lidt, og jeg faldt i søvn, men blev vækket igen kl 9... Vi skulle nemlig med toget hjem igen...

Nu lyder det måske som en fed nytårs aften, men efter den aften har jeg ikke taget stoffer, jo spist svampe 3 gange, men det er det.
Det skyldes mest det med min kammerat der ikke kunne snakke, plus nogle andre og mere private ting jeg ikke vil nævne.

Husk folkens, nyd dine stoffer, men gør det med måde. Mærk hvornår du skal stoppe!

Mvh Terracodic


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team