Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 maj 2024 16:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: fede mønstre
Indlæg: 14 jul 2008 22:22 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
orginal poster:Nicho
dato:05.11.2001
dosis: 4 kapsler 600kr
styrke: ++
setting: Hjem

bruger rapport:
I foregårs tog jeg noget som svare til 200mic lsd, bare noget natur produkt på kaspler, holdkæft det var grineren, alt bevægede sig, gulvet bølgede, gulvtæppet flød ind i hinanden, når jeg slukkede lyset og så op i loftet så jeg ansigter glad og sure og 1000 af farver som snurrede rundt og jeg gik en tur ind til et mørkt sted, jeg kunne se tusind a store blade og blomster med forskellige farver, men jeg ved de ikke var der total vildt oplevelse og når jeg så ind i computerskærmen så jeg glade / mellem / sure ansigtere som gik fra side til side, men da det så holdt op med at virke (troede jeg) røg jeg noget fed for lige at slappe lidt af, men det skulle jeg ikke havde gjort fordi det blev til noget skidt noget, jeg sad og lavede et billede i photoshop, og det tog mega lang tid, og jeg lavede mange fejl, og hver gang jeg gjorde det kom der sure ansigter i skærmen og musikken's lyd var negativ over for mig, og det var svært at lave præcise linjer fordi min øje drillede mig, jeg kunne se strejer steder som der ikke var der..


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team