Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2024 14:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 jul 2008 22:21 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
orginal poster:Dark Sky
dato:14.10.2001
dosis: 600 mg dxm + 5g amazon svamp over ca.1½ time
styrke: +++
setting: Hjem

bruger rapport:
Her vil jeg så prøve at beskrive mit kombinerede svampe og dxm trip i fredags, d.12-10-2001:

T+0.00: Tager 10 piller dxm (300 mg)

T+0.39: Spiser ca. 2½ g. amazon svamp (christiania version).

Alm. "fulde effekt" opnået.

T+0.50: "Fjern" følelse opnået. Endnu igen effekt af svampene.

Det er min fornemmelse at de to stoffer neutraliserer hinanden - for bare at nævne én tydelig ting, så har jeg intet mærket til de sædvanlige problemer med at fokusere, som under et dxm trip. På samme måde må flere effekter af de to stoffer gå ud med hinanden.

T+1.21: Hoved føles oppustet.

Tidsfornemmelse fucked up.

Musik føles MEGET levende!
Hvis i kender de der DJ mixes/liveoptagelser...så føles det som om man er en del af party'et - som hvis man var der selv. Desuden optræder der også typiske dxm hallu'er (indirekte - forsvinder, hvis man fokuserer på dem).

T+1.32: Tager de sidste 10 piller dxm + spiser de sidste 2½ g. amazon svamp (igen - christiania version)

T+1.51: Alting føles mere levende.

Det viser sig at at være enormt heldigt at jeg har optaget 2 stk. 2 timers bånd med fed dance- og techno, for pc'en vælger at gå ned - gad vide hvorfor ?!!?? Da jeg efterfølgende sætter båndet over og ligger og nyder de 'closed eyes visuals' som dxm typisk giver - da tænker jeg igen og igen at det er forbløffende som musikken passer....(til hvad ? Jeg ved det ikke...men dengang under trippet gav det 100% mening) Jeg gad godt vide hvad det var musikken passede til...

T+2.28: Adskillige hallu'er!! Jeg har et stykke gulvtæppe liggende inde for døren, som en slags dørmåtte, og der begynder at komme de vildeste møstre i det!!! Ikke ligesom de "indirekte" hallu'er (udenfor ens fokuseringsområde) jeg har haft på dxm, men virkelige hallu'er - jeg kunne blive ved med at se direkte på det og det forsvandt ikke. Det begyndte også at vokse op ligesom græs og tæppet blev virkeligt 3-dimensionelt!

Det er her trippet topper, med adskillige hallu'er - både 'open eyes visuals' og 'closed eyes visuals' - Jeg var overbevist om at uanset jeg åbnede øjnene eller lukkede dem, så ville jeg gå glip af noget, men jeg kan ikke huske hvorvidt jeg havde åbne øjne eller lukkede - men hallu'er DET var der!

Selv det at skifte bånd blev noget af en udfordring i denne tilstand - båndet var nærmest helt fladt, og jeg kunne næsten ikke få det andet bånd tilbage i kassetten...men det lykkedes faktisk...?!

Det er også i denne periode at der opstår enormt mange tilbagevendende tanker/spørgsmål om alt muligt, mit liv, døden, mulighederne for mit fremtidige liv....præcis som undet mit sidste svampetrip (bare nogle andre tanker), men jeg får det afværget ved at blive ved med at tænke på at jeg skal nyde trippet mens det er der...jeg vil alligevel ikke få noget ud at sådanne spekulationer i denne tilstand. Jeg prøvede at tænke på en sætning som jeg for nylig har læst i en bog:

"i stand til at acceptere både usikkerhed, mysterier, tvivl uden at reagere irritabelt og uden at lede efter fakta og logik" Sådan en sindstilstand skal man søge at opnå....

Aner ikke om det lykkedes for mig...men det hjalp da mig til ikke at sidde fast i en uendelig tankerække - forårsaget af svampene.

T+4.37 (ca.): Nu er jeg ved at komme ned igen og er rimeligt klar i hovedet, men alting er stadig TOTALT SKÆVT! Ret spooky at se på - alt mobiltlf, pc, døre o.s.v. er skæve! Speciel oplevelse at gå på wc når alting er sådan! Til at starte med er ting så skæve at de næsten bliver 2-dimensionelle, men efterhånden bliver det mindre og mindre skævt, for at blive helt normale med tiden...ØV!

T+6.37: Så er jeg kommet ned igen. Trippet ovre.

Jeg kan ikke huske præcis hvornår i trippet - men på et tidspunkt virker det som om jeg "går nogle niveuer ned" og får en besked fra noget ikke-definerbart. Jeg tror nok det var i starten - og inden jeg havde taget de sidste piller + svampe, men jeg er slet ikke sikker. Og desværre kan jeg heller ikke huske hvad beskeden drejede sig om. Bad luck!

Det er min opfattelse af trippet var meget domineret af dxm'en, men måske tog jeg ikke stofferne med det rette interval..?

Min konklusion er at det var et ok fedt trip, omend ikke det stærkeste jeg har oplevet. Jeg tror jeg vil vente med yderligere eksperimenter til jeg kende svampene, og deres styrke, bedre.

Happy trippin'

Dark Sky


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team